Topiknyitó: Lorne_Malvo 2020. 05. 25. 21:13

Wizz Air részvényesek topikja  

Üdv!
Azért nyitottam ezt a témát, hogy a Wizz Air részvényesekkel meg tudjuk beszélni az aktualitásokat a vállalattal kapcsolatban.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
bandimester69 2025. 02. 08. 18:34
#880
A Ryanair és a Wizz között az átlagos jegyár és a load faktor között érdemi !!különbség nincs. A Ryanair azzal van jobb helyzetben, mert saját gépei vannak-mondjuk azt is dollárért veszi és bevételei euróban vannak- de a wizz még rosszabb a lizing dolláros a bevétel pedig kelet európai valuta(zloty,forint) ill. euró részben. A wizz hozott egy rossz döntést,nem fedezte le az üzemanyagot. A gépek tekintetében mindkét cégnél vannak gondok, wizz hajtómű, ryanair 737 Max és a Boeing általános problémái.
Összességében a ryanair mérete miatti költségek kedvezőbbek. Viszont szétütötték indokolatlanul a wizz-t,van jövő a részvényeiben.
Nora
Nora 2025. 02. 08. 14:01
Előzmény: #877  Garajc
#879
Egyetértek !
Garajc 2025. 02. 08. 07:10
Előzmény: #876  Garajc
#877
Ettől még igaz az, hogy a piac nagyon csúnyán büntette a Wizzairt a saját hülyeségei (pl. dollár-fedezet, üzemanyag-fedezet elégtelensége), illetve a tőle független piaci események miatt (ukrán-orosz haború, közel-keleti konfliktus, kerozin árának illetve a dollár árának az elszállása, hajtóműproblémák elhúzódása (plusz költség a földön álló gépekkel és lízingelni kell dollárért pótló repülőgépeket)).
Ezek ha megoldódnak, akkor nagyon nem a mostani szinten lesz a Wizz árfolyama. Azért azt lássuk be, hogy a részvény árfolyam nagyon elszakadt a jelenlegi reális gazdasági helyzettől. És ha a potenciális jövőbeli lehetőségeket (több repcsi, újabb piacok és járatok) is figyelembe vesszük, akkor pegid még több van a papírban.
U.i.: A piac jelenleg azt árazza, hogy tele van a cég olyan nyavalyákkal, amik bármikor elszabadulhatnak és nem igazán azt, hogy vannak bőven ígéretes történetek is. Ezért a brutális volatilitás.
Garajc 2025. 02. 08. 06:50
Előzmény: #873  asasdia
#876
Egyébként sajnos az a baj, hogy a jelenlegi kétszáz-egynéhány géppel is veszteséget termel, azaz több géppel csak még nagyobb a veszteség!!
U.i.: Mondjuk persze az igaz, hogy ez ennél bonyolultabb, ugyanis több géppel pl. a reptéri költségeket lehet csökkenteni (minél több gépet üzemeltetek egy reptéren, annál kisebb az egy repcsire jutó költség a reptérrel való szerződésben), illetve a méretgazdálkodás egyéb szegmenseiben is több géppel lehet javítani a költségeket (lásd pl üzemanyagköltségek - több üzemanyagot rendelek annál olcsóbb a fajlagos költség).
Garajc 2025. 02. 08. 06:39
Előzmény: #873  asasdia
#875
Ja, én csak azon rötyörésztem, hogy a jelentés után a következő célár előrejelzések születtek:
- JP MORGAN CUTS TARGET PRICE TO 1400P FROM 1600P;
- PEEL HUNT CUTS TARGET PRICE TO 1,450P FROM 1,600P; 
- BARCLAYS CUTS WIZZ AIR PRICE TARGET TO 1000 (1100) PENCE - 'UNDERWEIGHT' ; 
- BERNSTEIN CUTS WIZZ AIR PRICE TARGET; 
- MORGAN STANLEY CUTS TARGET PRICE TO 1540p FROM 1620p; 
- RBC CUTS TARGET PRICE TO 2300P FROM 2500P;
És erre jön a csütörtöki rally és kijön ez:
- HSBC RAISES WIZZ AIR TO 'BUY' - PRICE TARGET 1900 PENCE
És ezen a célár előrejelzések között csak 2-3 nap telt el...
Labanc
Labanc 2025. 02. 07. 23:13
#874
asasdia 2025. 02. 07. 20:45
Előzmény: #868  Garajc
#873
Jogos mert ha 26/27-re mind a 280 gep termelni fog es nem törtenik közben megint valami vilagvalsag akkor többszörös profit ugras következhet.
randomly 2025. 02. 07. 20:14
Előzmény: #871  ORK
#872
Jól nézd meg a chartot 24.06.12 és 24.08.12 között majd utána 24.08.12 és 25.02.07 között. De ránézhetsz havi diagramra is. https://invst.ly/18u9wi
ORK
ORK 2025. 02. 07. 19:23
Előzmény: #859  Beze
#871
10% behúzva 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
bandimester69 2025. 02. 07. 17:42
#870
Szerintem hétfőn ismét támadás lesz,előbb utóbb átviszi. Úgyhogy én bizakodó vagyok.
randomly 2025. 02. 07. 13:03
Előzmény: #860  fci.
#869
7.600-on álltak sorba 1.3xx db-al és azt hordozgatta 840db-ként a piacra ... Én 9:27-kor kerültem sorra :-) Nem tudom kb. 2 hete álltam be ide, lehet másnak el sem tudott menni ezen az áron.
Garajc 2025. 02. 07. 11:05
Előzmény: #867  pundit
#868
Hát igen, ilyen ez a popszakma...
Egy hete (jan. 30.) kijött a Q3 és aztán ezen a héten hétfőn, kedden, szerdán sorra jöttek a leminősítések...
Azért azt bírom a jelentésben, hogy már arra hivatkozik, hogy ki a fenét érdekel FY2025, itt már mindenki a FY2026-ot nézi!
Hihi!! 
TitusPullo
TitusPullo 2025. 02. 07. 10:19
#866
csak újra kitömi a shortos a későn érkezőket, napi forgalommal már az elején.
treff
treff 2025. 02. 07. 09:55
#865
Aki használ Markerst, ott meg lehet jeleníteni a grafikonját?
Garajc 2025. 02. 07. 09:39
Előzmény: #863  pundit
#864
Még NEM!!
Korábban 1550 és 1574 GBp között volt a tető. Majd ha 1600 GBp meglesz, akkor viszi át, de még az is lehet fals kitörés.
Viszont forgalom durván van, még néhány perc és már meg is lesz az átlagos napi forgalom!! 456K/483K 
pundit 2025. 02. 07. 09:30
Előzmény: #862  TitusPullo
#863
átvitte :-)
TitusPullo
TitusPullo 2025. 02. 07. 09:20
#862
Na akkor negyedszerre a 15,5 ellenallas
fci. 2025. 02. 07. 09:12
Előzmény: #860  fci.
#861
1530.

Topik gazda

Lorne_Malvo
Lorne_Malvo
4 1 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek