Erről írtam. Szinte az összes papirnál van bizományba kiadva rv, hogy legalább minimàlis likviditás legyen ilyen napokokn is. 240 M papir van, és ezt nem tudják megoldani....vicces
Na, hogy legyen még sok mínuszom.... Ugye, tudjuk, a tőzsde a jövőt árazza. A jelenlegi funda és a megszerezhető piaci pozíciók alapján a Wallis közép és hosszabb távon igen jó pozícióban van. Jelentős cash, jelentős kötvény kibocsájtásból származó bevétellel és forrással, szakmai tapasztalattal, összeköttetéssel rendelkeznek. Sok márkaképviselet és szervíz, illetve kölcsönző pedig szerintem be fogja most dobni a törülközőt. Ki merem jelenteni, hogy a menedzsmentnek ez a járványhelyzet kapóra is jön az akvik szempontjából. Az idei akvik, a bérköltség csökkenése amúgy kompenzálhatják a várható veszteség egy részét. Ha legkésőbb ősztől visszatér a normális kerékvágásba az élet, akár nagyobb EBIDTA romlás nélkül átvészelhetik az évet. Utána pedig a helyzettől függően jelentős bővülés is lehet. Mi lehet a kisbüfik számára a probléma: az, hogy úgy tűnik teljesen leszarják a részvény árfolyamát, illetve jelenleg - és ki tudja meddig - nem érdekeltek az emelkedésben. Sőt, a szinten tartásban sem.... A BÉT - en az ilyen tulajdonosi hozzáállás nagyon veszélyes, főképpen ilyen kis közkéz mellett. Összeségében ez nagyon elbizonytalaníhatja az embert, hogy mit csináljon.
Pillanatnyilag nem látok benne többet, de tartom és mivel én egy részét a pakkomnak abban a két hétben vettem, mostanában vettem még hozzá. Viszont hosszútávra tervezek, így a mostani rv-ár nem igazán izgat. 10 év alatt sok minden fog itt még történni -- vagy kivezetik a papírt 😉. . De az tényleg érdekelne, hogy 9 hónapnyi folyamatos esés/öntés után, 250 --> 100 árváltozás után, a menedzsment hozzáállása fényében Te miért vették bele? Mit láttál benne egy gyors speka körön túl?
AutoWallis Nyrt+topic