Azt kihagytad a szamitásból, hogy amint deflacio lenne, jön vissza a QE :D dehogy lesz defláció, inkabb pénzt szórnak az utcára is... miért gondolod, hogy defláció lenne?
edelmetall-handel.de sokkal jobbak az árak, mint több hasonló oldalon sztem. Amikor az ezüstèrmèket néztem, és egy jó szar forint árfolyamot számoltam is sokkal olcsóbb volt mint az itthoniaknál. Magánszemélytől venni már nem lehet, tavaly meg azóta mindent megvettek
A Correct Gold-nál és a Conclude - nál én az eladási és vételi gap-et tartom indokolatlanul nagynak! 20% és még a spot áron is keresnek... Én amit vettem azt mind sikerült magánszemélyektől megvenni.
Nyilván drága, de sztori van benne folyamatosan. 1. Van benne BTC, az meg éppen ATH megint. 2. Ott a SpaceX, ami mehet a Holdra, Marsra stb. 3. Saját kezébe veszi a chipgyártást és nem szív akkorát, mint a többi gyártó.
Max. hivatalos kereskedőtől tudsz venni áfásan, mert a másodpiac majdnem teljesen kiürült! Ilyen se mostanában volt, hogy nem tudsz pár tubus ezüstöt itt-ott magánszemélytől meg enni!
Correctgold al mikor voltam nem volt vészes 3.7% a vételi eladási különbség. 100 asnál kb 70 e ft szvsz ez se vészes. Értelemszerű ha ennyit vagy többet veszel akkor van kedvezmény. Mond meg hogy a concludnal, vagy az arany piacnak vásároltal idáig, es szeretnél ezentúl itt vásárolgatni, de számoljanak már neked valami egyedi árat, milyen lehetőséged van erre? Nem fognak kierszteni az ajton. Lengesd be, hogy a jövőben is odajarsz majd😉. Nem nagy pénz, inkább feeling, de én a mediamarkt ban is mindig alkudok, és osszejon.
riot árfolyama sem mindennapi , deutsche bank épp nem repeszt , többen várják ,hogy a rig feltámadjon ( szép pénz volt rajta az elmúlt évben). musk zseniális és veszik a papírjait .nem lesz világvége .csak a megszokott dolog történik
Nono. Nyílik az olló rendesen. Ha jártál oroszorszagban, akkor ott lehet látni a kontrasztot, ami durva. Nem széles az a társadalmi réteg ami rendeli az x6 ot. Én azt gondolom, hogy a jegybankok sírtak hogy nem fog be indulni az infla, és beindult mikor nem várták. De van egy olyan érzésem hogy kb 2 év gyorsuló infla után, hirtelen komoly durva deflacioba fogunk zuhanni a töménytelen hitelből fogyasztás miatt, és a kezelhetetlen államadósságot miatt. . És ez is akkor következik majd be mikor mindenki a inflációtol retteg,es senki se várja. Ez az én elméletem, kiderul.
A végét valóban elhadartam, elnézést. Az olaj csúcs szerintem ott lesz, amikor tömegek teszik le az autót. Én ezt még nagyon nem látom közelinek, 700 Ft benzin árnál talán már látszik.
Tanúsítom amit mondtal az ablakokrol. Én is csak mozizok, hogy azért nem egészen az van amit a mediaban és a propagandaban hallani. Szerintem most van fordulat. Tultoltak a biciklit. Léket kapott a gyors naszadunk. 😀. Az a baj a propagandaval, hogy jó lehet hype-ot és őrületet, mániat teremteni, csak előbb utobb szembejon a valóság és pofonvag. Forintunk is erősödik. Ha Matolcsy megint 0.15 ot emel, meg se állunk 400 ig.
Azért valami már készülődik, mert egy héttel a megígért időpont előtt hozták meg a műanyag ablakokat. A szerelő azt mondta, hogy többen visszamondták a megrendelést. Most azokat részesítik előnyben, akik előre mindent kifizetnek, mert már többször előfordult, hogy a beszerelés után nem fizették ki a maradékot. A raktáron pihen több legyártott ablak, amikben a 30% előleg benne pihen. Októbertől 50% előleget kérnek és a kiszállítás előtt a teljes összeget.
Nem az Olaj kozep/hosszutavu fundak valtoznak, hanem az emberek hangulata. Ki a fene hitte igazabol, 2020 majusban 30$ olajnal, hogy mostanra Brent 86 lesz? Meg en se, pedig nagyon bull voltam. , Egyszercsak valamiert pl. elkezdenek felni, hogy jon a kinai osszeomlas, az SPY megroggyanas, a kamat emelkedes, a fekezhetetlen inflacio, vagy valami mas, amitol lezuhan a fogyasztas, es par nap alatt megfordul a hangulat, es esik a Brentg egy egeszsegeset, 15-25% korrekcioban.
Ne is bosszants! Nagyobb a kapializacioja már sokkal, már nem is számolom ki, mint a világ összes többi gyartojanak. Mi a tök.met araznak be már ezek???majd ki fog derülni nem fognak 100 e db autót venni, csak marketing pletyka volt. De az árfolyam itt marad. Nézzük meg egy Toyota vagy egy VW eladási számához és profitjahoz a Tesla 2021 Q2 200e db számát, és profitját és lehet sírva röhögni. Bárcsak az olaj szektor részvényeit is így araznak előre akkor a Rig 500 usd lenne. :). Erről beszéltem, hogy amíg a parkettát nem tuzelik az emberek az otthonukban a fagy ellen, és a kocsijukat nem tolják 120 - 150as olaj árnál, addig itt nem lesz rend a fejekben. Csak a sexy, trendy, fancy lufi sz. rok repesztenek. Tiszta Róma vegnapjai feeling. :)
Ugyanmar. Dehogy teszik le. Ekkora kanaanban, szja visszateritesben, csaladtamogatasban, ossze vissza jon-megy mindenki mint a tavirat. Van itt love. 450, 500 vagy 550 ft / liter? Nyafogunk, de ez 7l/100km-re vetitve 350 ft-ot jelent. Egy doboz sor, vagy 6-8 szal cigaretta, vagy masfel sportszelet. Ennyit mindenki kibir pluszba, sot ennel tobbet is! Mennyi volt iden az atlagos bernovekmeny? Egy szakacs, festo, komuves, sorolhatnam milyen arakon dolgozik? Horror! Neki nem fog beleferni +350 ft 100 km-enkent? Bele sem szarik, ugyanugy sorban all a kuton. Mas: Tegnap elott beszelgettem egy baratommal, akit tesztvezetesre hivtak a BMW Schneiderhez. Vett mar toluk par autot… Tudod mennyi a varakozas egy M packetes X5-re? 8, azaz nyolc honap. Es nem elsosorban a gyartasi kapacitas miatt, hanem mert KETTESEVEL RENDELIK OKET. Annyit vesznek, hogy nem gyozik.. Szoval maradjunk annyiban , hogy itt minden annyira “rendben van”, hogy a lakossag ezt tenyleg leszarja. . A mutragyagyar ami nonstop uzemel, na azok majd meggondoljak, hogy hany kemenyt gyujtanak be. De azzal sem lesz gond, mert majd a gazda megfizeti a tobbletet. Ugyis kap ezeregy fele allami tamogatast.
Jelentem athénban tegnap 713ft-ért tankoltam a jobbik benzinből.A sima 644ft.Így is dugó hegyek:))Azt nemtudom hogy itt mennyit keresnek,de annyira igénytelen ez a város hogy az hihetetlen.Aki járt itt régebben azt szorozza fel kettővel.
Az a sejtes Olajban a napos chart alapjan nem alaptalan, hogy kozeledik wave(5) vege. Mert az jellemzo, hogy altalaban a wave(5) nem lesz nagyobb mint wave(3) rally,sot, jellemzoen wave(5)=(0.62-0.78)*wave(3). A charton jol latszanak a meretek, es latszik hogy elerte a target sav aljat. Barmelyzik nap kesz lehet wave(5). . http://keptarhely.eu/view.php?file=20211025v01xv3trw.jpeg
Nem tudom barátom. Oregurasan vezetek, nem sietek sose, de a sok totymorgo itt, már nekem is gyanús. Szakadt 15 eves 5 os bmw sek se akarnak letolni a belső sávban. Úgy vezet, most az emberek többsége mintha hímes tojást tettek volna a gáz pedál alá. Mi lesz itthon ha júliusban a hitelt is el kell kezdeni fizetni a moratórium után.
A tesla közben úgy ment át az 1000-es szinten, mint kés a vajon. Az a hír hajtja az árfolyamot, hogy a csőd széléről visszarángatott hertz rendelt 100 ezer autót tőlük. Ez a hertz ennyire jól áll, hogy megengedheti magának? Vagy már megint az van, hogy a pénznyomda miatt teljesen mindegy, ki dögledezik? Ez számomra megint érdekes, hogy erre robban az árfolyam, hiszen ezzel nem lesz nagyobb kapacitása a teslának és eddig is inkább az volt a bajuk, hogy nem tudták kielégíteni a keresletet. Ráadásul valahol azt írták, hogy az ekkora megrendelésnél elég nagy engedményt szoktak adni. Most a felrobbanó alapanyagok miatt ez nem biztos, hogy jó a teslának, hiszen eddig is alig tudtak egy kis profitot kipréselni a gyártósorokból.
Ezt nem vette senki észre? "olyan árképzési rendszer van Magyarországon, amely magasabb üzemanyagár esetén automatikusan csökkenti az adót" A saját maga által bevezetett 50 dollár alatti extra adót nem kell megfizetni 80 dollárnál. Köszönjük. :)
Mintha valaki linkelte volna hogy 600 Ft-os benzinárnál teszik majd le tömegesen a kocsikat itthon. Kíváncsi leszek hogy BP merre fog megindulni a következő napokban.
Ha Budapesten (és még sok más helyen) leteszik az autót az kereslet csökkenést és ár korrekciót hozna magával, nem? Nem értem a logikád. Egyébként szerintem a Kínai lassulás szépen oda fog érni mindenhova, ami szintén a kereslet csökkenés irányába mutat rövid és középtávon. Vagy valamit nagyon nem látok most...
Ezt egyszer én is beirtam. Hogy 2014 tol 2020 ig sokkal több támogatást kaptunk az EU tol, mert ez az időszak fejnejez volt. Mert itt pörgött fel a felzarkoztatasi pénzek lehivasa. Bizony, hogy negatív lett volna a növekedés e nélkül.
Janos, a charttal nem szeretnek vitatkozni, engem az erdekelne, hogy milyen valtozas kovetkezhet be kereslet/kinalat oldalon, amitol megallna az aremelkedes? Leteszik az emberek az autokat? Ad blue hiany miatt nem jar tobbe se busz, se teherauto, se traktor es ezeknek se kell olajbol uzemanyagot gyartani? Mert ha ezek nem kovetkeznek be, akkor a kimerulo kutak, az elmulasztott kutatas-fejlesztes miatt nem tudnak kibocsatast novelni a nagyok, tovabb no a kereslet es csokken a kinalat. Tettem ra egy nagy adag penzt BORR-on keresztul, hogy az olaj megy szepen egyenletesen tovabb az egbe. Majd amikor Budapesten latvanyosan lecsokken az autok szama, ott kezd el fajni az atlag joskaknak.
Ebben a cikkben van egy ábra a kapott EU támogatásokról: https://concordeblog.hu/2021/10/21/ket-evtized-regenye/ 2000-2003 között egy fityinget sem kaptunk. 2004-2010 között is bőven a számított 4Mrd EUR átlag alatt. 2010-ig bezárólag 15,562 Mrd EUR-t kapott az ország, ha azt a 2001-2010 közötti időszakra átlagolod, akkor évi 1,55 Mrd EUR mellett hozta a korábbi időszak a teljesítményét. A 2010 után meg 2020-ig bezáróan 54,906 Mrd EUR-t, ami éves átlagban: 5,49 Mrd EUR.
Sajnos a helyzet ennél rosszabb. A kb. 4 Mrd EUR az egy átlagérték. 2010 után ezen átlag felett volt bőven az EU transzfer. 2010 előtt pedig jóval alatta. Szóval, ha így nézzük EU transzfer nélkül a magyar GDP EUR-ban számolva az elmúlt 10 évben biztosan mínuszban van. Bármennyire is jól hangzanak a kormány által Ft-ban hirdetett GDP növekmények. Ráadásul annak egy része a FT folyamatos gyengítéséből jött. Ami miatt kényszerhelyzetté vált a fizetések elmúlt években látott drasztikus emelése. Csak persze nem minden szektorban egyenletesen. Mert arra a "gazdasági csoda" mellett sincs elég jövedelme az országnak!
ha az elmúlt 20 évben volt 80 mrd EUR transzfer az évi 4 mrd. nem tom ez nettó vagy bruttó. akkor 2000ben megnőtt 47ről 51 mrdre a GDP az EUR transzfer miatt. és utána 51 mrd on maradt zsinórban 20 évig, ha nincs növekedés az EU transzferen kivül.
Ha valakit esetleg megfogna a paywall, itt a lényeg: "Our earnings were negatively impacted by significant inflation and supply chain disruptions that increased our costs beyond what we anticipated," said Chief Executive Mike Hsu in a statement. "We are taking further action, including additional pricing and enhanced cost management, to mitigate these headwinds as it is becoming clear they are not likely to be resolved quickly."
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.