Tisztelt ebroker illetékes urak!
Nem gondolják, hogy az ügyfeleket nehéz lesz így szerezni a régieket mwg megtartani, mivel többször rossz az amugy is gyenge rendszerük.
El kellene már végre gondolkodniuk azon ,hogy tul magas árért nagyon gyenge és állando rossz szolgáltatást nyujtanak ?
Tanácsolom nézzenek körül az Equitas háza táján, hogy ök mitöl tudják sokkal olcsobban és jobban müködtetni a szolgáltatásukat.
Az "uj"nagyobb kapacításu rendszerük is a régit idézik.
Sok sikert a mielöbbi reformokhoz.
20 évvel ezelőtt hazsnálta, de akkor még elfogadtam, mert nem volt jobb. 20 év alatt ugyanott tartanak és semmi szándék nincs a fejlesztésre/javításra.
Ez egy vicc! Már második napja használhatatlan, és a reklamációra válaszul a hibát az "árfolyamszolgáltatóra" fogják, miközben más bankoknál nincs ilyen probléma!
A mai nap ismét kritikán aluli volt. Gyakorlatilag 2 percenként lefagyott, ha befogadott megbízást, az nem jutott el a könyvbe, nem teljesült, pedig teljesülnie kellett volna. Délutánra átlag 90 perces késéssel szolgáltatott adatot. Nekem ismét betelt a pohár, MNB felé fogok fordulni. Forduljunk többen is MNB-hez, mert a cib ezzel a fostalicska programjával konkrétan megkárosítja az ügyfeleit. Szégyen és rablás az egész bank.
EBROKER ismét rossz
Nem gondolják, hogy az ügyfeleket nehéz lesz így szerezni a régieket mwg megtartani, mivel többször rossz az amugy is gyenge rendszerük.
El kellene már végre gondolkodniuk azon ,hogy tul magas árért nagyon gyenge és állando rossz szolgáltatást nyujtanak ?
Tanácsolom nézzenek körül az Equitas háza táján, hogy ök mitöl tudják sokkal olcsobban és jobban müködtetni a szolgáltatásukat.
Az "uj"nagyobb kapacításu rendszerük is a régit idézik.
Sok sikert a mielöbbi reformokhoz.