Előrejelzés, visszatekintés, napi chartkövetés, hír, füles, megérzés, nyerő-vesztő... minden.
Jelen pillanatban a németeknél általános a vélemény, hogy a DAX kb. 600 ponttal van "alulértékelve" az amerikai indexekhez képest. Önerőből hogyan fogja tudni ezt ledolgozni? Le tudja egyáltalán?
Nem DT, hanem több nap vagy akár héten túli pozíciók.
Törölt felhasználó2012. 05. 18. 10:27
Előzmény:
törölt hozzászólás
Én nagyon kezdő vagyok, inkább swingelnék, de itt mindenki napizik, vagy skalpol.
Ha nem okozna túl nagy nehézséget, szívesen látnám a véleményedet.
Esetleg swing/DAX topic is lehetne, ha innen nagyon kiüldöznének a kommenntársak.
Kiüldöztök minket? (Szavazás?)
Igen ez a topik általában rendben van, ha csak Lipire nem akad rá valamelyik "hódolója" :-)
Remélem elnézed kezdőtől a kérdést, de mi az a swing?
Törölt felhasználó2012. 05. 18. 10:24
Előzmény:
törölt hozzászólás
Igen, tényleg az...én is leszoktam a fórumozásról, mert nagyon gáz lett amit követtem, de itt normális emberkék vannak, néha elkalandozunk, néha ugratjuk egymást...De ez így jó....
Hát, ha ez a +zászló most besül és nem ugrunk mindjárt 310-ig, akkor csunya világ jön...
Törölt felhasználó2012. 05. 18. 10:15
Előzmény:
törölt hozzászólás
Okés, így rendben. Napiban vannak szép up-ok. De a hírek nem sokat segítenek. Simán bármibe bármit belemagyaráznak. Más kérdés, hogy annál meredekebbek a lefele puttyok, minnél inkább kenik a szart...
És Te magad ezt elhiszed hogy több a felelős ember arrafelé, mintsem a "kecskepásztor"?
Fejlett nyugati kultúrákban is igen komoly nehézségekbe ütközik megszorításokat elfogadtatni egy választáson keresztül, olyan helyeken is, ahol a buszjegyet az utastársnak illik felmutatni hogy őt nem lopod meg, nemhogy "keletebbre"