Az NG tenyleg egy meglepo nagyot esett, valahogy ennel sokkal kisebbre szamitottam, de nem tett eddig semmi technikai kart, a bullos folytatasi lehetosegek nyitva maradtak. . UNGben a 11.28 (=2.49 a futuresben) szintnek tartania kell, nem eshet ala, es akkor a lila szamozas ervenyes. Ha ala esik, akkor a prompt es a gorgetes miatt egeszen kodos lesz a szamozas, de akkor sincs baj a bullos kilatasban. Legfeljebb a narancs szamozas lep eletbe. , http://keptarhely.eu/view.php?file=20200930v00teowqg.jpeg
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200930v00td0i9h.png OXY firkálmány. Felemelkedés vagy pincejárat? Lehet választani. Lényeg, hogy legyen egy stratégiánk. Október közepéig talán kiderül, melyik a hosszabb távú nyerő irány. Október 28-án érkezik a negyedéves jelentés.
Sajnos nem drágult a NATGAS, sőt folyamatosan esik. Érdemes megnézni a future piacokat, NOV eddig folyamatosan 3körül volt, most 2.4....DEC eddig 3.5 körül is volt most 3.0-3.2 Pl itt meg tudod nézni: körül.https://www.cmegroup.com/trading/energy/natural-gas/natural-gas.html
Persze 2009 et megmentették a jegybankok és ezzel sikerült lélegeztető gépen tartani a gazdaságot. De meddig működhet ez még? Főleg úgy , hogy szerintem túltolták a a morfiumot, és lila ködben lézengünk, óriási jókedvvel és bódultan rakva a téteket a tőzsde rulettjére.
A Bosch pl a 2009es válságban azon az elven volt, hogy az embereket megtartja és padló gázzal fejleszt. Bejött neki, a fékező konkurenseket beelőzte. Csomó cégben befektetők nyugdíj alapok, állami hátszéllel, Japan, Hollandia, USA. Nálunk kerek perec kimondta a ceo, hogy legrosszabb esetben nyomtat az anyavállalat mögötti jegybank pénzt és működünk tovább. Szóval legrosszabb eset az infláció, nem várok tömeges csődöket a nagyobb cégekben.
A tőzsde átment szerencsejáték rt.-be. Azt kell eltalálni, a tömeg melyik részvényre ugrik rá. Nem kell jó cégnek lennie, még nyereség sem kell. Egyszerűen meg kell győzni az embereket, hogy ezzel sok pénzt fognak keresni és indulhat a rakéta. Nem kell mögötte semmit keresni. Ha megnézem, hogy mennyi ember hajlandó egy digitális jel lábnyomáért (bitcoin) több mint 10 ezer dollárt kifizetni, akkor mit várunk? Mindenki tudja, hogy nincs mögötte semmi, csak a hit, hogy valaki a jövőben többet fog érte adni.
Amikor azt olvasom, hogy a Lufthansa a nagy Jumbo jeteket kivonja a forgalomból, a pilótaképzést évekre felfüggeszti, az aktuálisan már kiképzésben lévő 700 pilóta képzését azonnali hatállyal megszünteti... igazából minden ment eddig, ami chip, távoktatás, tavrendelés, távfizetés, táv... akármi volt, amikor a Disney hirtelen 28000 embert tesz az utcára. Ilyen pillanatokban felmerül bennem a kérdés, mire a hurrá hangulat? A légitársaságok problémáját nyögi a repülőgyártó is, aki a gépekbe rengeteg chipet is beépít és más alapanyagot, a rengeteg nem repülő gép rengeteg üzemanyagot NEM fogyaszt el. Mire számolunk itt olajár emelkedésre, mire fog - mert fog! - a tőzsde tovább száguldani?? Rengeteg megválaszolatlan kérdés van bennem, mert előbb-utóbb apple telefont sem fogják annyira venni az emberek és lehet, hogy más apple szolgáltatást sem vesznek igénybe stb stb stb. Igazából totál tanácstalan vagyok a piacokat illetően, igaz, nagyobb részt nem is vagyok befektetve, pont emiatt a tanácstalanság miatt...
Szia János Mint írod, a buy and hold stratégia szerinted nem lesz nyerő. A hozzám hasonlóaknak milyen befektetést javasolsz, akik nem tudjuk napi szinten követni a tőzsdei mozgásokat? Eddig etf-ekben gondolkodtam, de ez megint csak ugyanez a stratégia.
Adják a jó hírre (a 2 órával ezelőtti consumer confidence adat), szóval azt hiszem megvan az irány a köv 1 hétre. Nem akarták megvárni a negyedév utolsó napját.
93,51% intézményi. 8,375% kötvénnyel refinanszírozta magát. Ez a cég az adósság rabja. 3,5x akkora a rövid adóssága, mint a cash. Ilyen cégeknél bármi lehet. Azonban könnyen profitot termelhet, nem olyan, mint egy OXY, RIG vagy a más cégek.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.