A Tesla temahoz ket gondolat.
.
1)Banom mar, hogy marciusban nem vettem 400 USD szinten.
TSLA a legnagyobb kapitalizacioju autogyarto. Most 205Mrd-ot er, mikozben GM=40Mrd, Ford=25Mrd.
Ehhez kepest Tesla meg az SP500ban sincs benne !
Es igazabol mar regen a DOW30-ban volna a helye, a GM helyett.
Egyaltalan nem volna meglepetes, ha a kovetkezo atsulyozasnal TSLA bekerulne az Indexekbe.
Es akkor? Hat, eloszor is minden Indexkoveto alap venne belole, meg minden ETF.
Szoval, azt gondolom, ha netan TSLA esne egy jo nagyot,
akkor erdemes volna ezen megggondolasbol is venni belole. Mert 1-2 even belul megtortenik.
.
2)Amugy TSLA iden aligha lesz profitabilis, jo lesz ha zerora kijonnek.
Az a vart konszenzus EPS=11 jovore aligha lesz annyi...es ha annyi lenne, akkor is
PE=100 volna. Es PB=21 ! Nagyon, de nagyon elore szaladt az arazasa.
Szoval, ha valamiert a tozsde megcsuklik, akkor oriasi az esesi potencial.
.
3)Ezt persze latjak a tobbi autogyartok. Szerintem most mar muszaj mindnek lepest valtani,
nekilatni komolyan az e-auto temanak (pl. Audi mar egesz jokat hoz piacra).
es kijonni az eddigieknel jobb, es olcso e-autokkal. Ez lokne jo nagyot a lithiumosokon.
.
1)Banom mar, hogy marciusban nem vettem 400 USD szinten.
TSLA a legnagyobb kapitalizacioju autogyarto. Most 205Mrd-ot er, mikozben GM=40Mrd, Ford=25Mrd.
Ehhez kepest Tesla meg az SP500ban sincs benne !
Es igazabol mar regen a DOW30-ban volna a helye, a GM helyett.
Egyaltalan nem volna meglepetes, ha a kovetkezo atsulyozasnal TSLA bekerulne az Indexekbe.
Es akkor? Hat, eloszor is minden Indexkoveto alap venne belole, meg minden ETF.
Szoval, azt gondolom, ha netan TSLA esne egy jo nagyot,
akkor erdemes volna ezen megggondolasbol is venni belole. Mert 1-2 even belul megtortenik.
.
2)Amugy TSLA iden aligha lesz profitabilis, jo lesz ha zerora kijonnek.
Az a vart konszenzus EPS=11 jovore aligha lesz annyi...es ha annyi lenne, akkor is
PE=100 volna. Es PB=21 ! Nagyon, de nagyon elore szaladt az arazasa.
Szoval, ha valamiert a tozsde megcsuklik, akkor oriasi az esesi potencial.
.
3)Ezt persze latjak a tobbi autogyartok. Szerintem most mar muszaj mindnek lepest valtani,
nekilatni komolyan az e-auto temanak (pl. Audi mar egesz jokat hoz piacra).
es kijonni az eddigieknel jobb, es olcso e-autokkal. Ez lokne jo nagyot a lithiumosokon.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.