2008 -től gyártották ezt a típust. Automata váltóval nulla forint az értéke kb ( híresen rossz automatával ) A hirdetésfigyelőbe beállítottam ezt is. Konkrétan 1 nap alatt adják el ezeket. Ami nem kombi, nem automata és televerve km-rel. Ha 100-at beletolsz akkor is csak 190 lesz benne. Összesen 21 darab hirdetés fut 2008-tól, ebben benne van a kombi és az automata is. Ha igaz lenne a " nem kell senkinek " akkor felhalmozodott volna az eladatlan példányok száma és nem kerülnének le a netről 1 nap alatt. Természetesen költségesebb egy ilyet üzemeltetni, mint egy szuzukit, de nem is azt a szolgáltatást adja. A Saab nem egy kommersz tömegfogyasztásra szánt olcsó árucikk. A tegnapi azokkal a paraméterekkel bitang vétel volt.
Én értelek. De a Saab annyira rétegmodell már hogy szinte lehetetlen eladni. Megveszed a tegnapit beletolsz 100ezret és semmit nem ér. Nem kell senkinek. A tegnapit a 90e km adta el.
Jó utazó autó és biztonságos. Sajnos már erre is kell figyelni, mert ami az utakon megy az nem normális. Pesten azért clk-val látom az általad említett réteget, de csak lepukkant fosokkal. Saab-ban még nem láttam egyet sem. A Saab-nál az a kulcs, hogy tényleg egy megkíméltet csípjen meg az ember. Az ilyen 23 tulajos dögtelepeket nem szabad megvenni.
Milyen vezetni? Pályázni? Tud menni? Ez nem Type C ez a kocsi. A Bangle 5ös a typeC autó nézd meg az Alsónémedi balesetet. Meg a többit. 5ös Bömbi mindenhol.
1 tulajos, magyar autó volt, nem kinti roncsimport. Vezetett szervizkönyvvel, törésmentesen. A km is frankónak tűnt és maga a típus is érdekes volt. Penge gép egy ilyen. Vezettem már párat. Előítéletmentes a márka. Sajnos a clk nem az. Ettől függetlenül szép állapotban van amit linkeltél.
Nem. nem vagyok impulzus autóvásárló! :-) De látom a 90e futott km-re mások is gyorsabban vették a levegőt. Ne csodálom. Totál megérte. Én sem adnék 2M+ pénzt 200e km feletti autóért.
Igen megnéztem, olasz dízel, rohadt jó kocsi ez . Pályázni nagyon jó lenne.. félre kell tenni egy millát ha megáll és kész. Ezerszer inkább ez mint egy 300ezret futott octávia.
Ezt a motort "Fiat JTD" néven is ismerik, míg az Opel modellekben "CDTi" néven szerepel. A Saab a General Motors tulajdonában volt ebben az időszakban, ezért osztoztak néhány alkatrészen és motoron az Opel modellekkel.
Veterán Autó,befektetés, Jó vétel autók.
Ezen topic a befektetés céljából tartott veterán autókkal foglalkozik. Piac helyzete, árak, jelenkori és jövőbeli értékek.