Decemberben eldöntöttem hogy visszaülök egy Ladába. 3 autót néztem meg 30km-en belül. Az első egy makulátlan bódé, de sajnos silányul lett fényezve, a másik egy kutyaól volt, a 3. fűtött garázsban áll leponyvázva. Azonnal megegyeztünk, van neki még egy 2107-ese, ugyanígy megvigyázva, gyári fény, teljesen rozsdamentes. Most áll neki egy Ifa restaurálásnak, de ez a kettő még nem igényelte a javítást, megőrzött darabok. Aztán teltek a hetek és úgy gondoltam hogy ez a kocsi túl szép hogy szétfaragjam, így picit megrastaurálom és értékesítem. A másik, ami silányul lett fényezve abból lesz egy utcai zsivány. Már megvan hozzá az kapcsolókörmös váltó, a kombi speer és 4 Bilstein. NKH átalakításos kocsi lesz, beírt versenyülésekkel, kormánnyal, nyomtávval, kipufogóval. Nehéz megtalálni az értelmes autókat, nagyon fogynak. De még vannak. És van aki tényleg nem tudja mit ér a kocsija, így lehet jó vételeket csinálni. Nekem fontos hogy az alap nagyon jó legyen, a rozsdaboglyákból sosem lesz rendes autó. Igen, egy rendes fényezés inkább 800-1M. Szerencsére az is szakmám, így az előkészítést meg is spórolnám, de ahogy mondtam a veterán alapot nem kell fényezni, a másikat meg lehet inkább körbefóliáztatom. Úgyis ennek annak neki fog érni a hátulja.