Azt hiszem, hogy kiveszem az Önyp hozamom, mert szerintem jövőre beesik a hozam, ha mindenki lakáscélra kiveszi a lóvét és ha pénz kell a kifizetéshez a pénztáraknak, akkor eladnak. Szerintem ebből még lehet jövőre beesés a magyar tőzsdén. Az a kérdés, addig üljek rajta vagy vegyek már most? Az a fejvakarásom tárgya, hogy lesz-e még érdemben ezalatt az árfolyam?
Veterán Autó,befektetés, Jó vétel autók.2024. 10. 28. 19:30
off: (A kedvedért írom le csak) 2001, Carrera 4 Cabrio, 6 seb., 3.4 liter, 300LE, 171e km. Jó állapotú, svájci származású, nagyon jól felszerelt és a kasztni is csak egy tenyérnyi folton volt javítva. A belépő 911, de semmiben sem szenvedsz hátrányt. Ez már a vízhűtéses és nagyon megbízható. Minden működött, csak a CD-tár nem (nem lényeges, azóta sem javíttattam még meg). Átírás 182e, kötelező 65e, súlyadót nem tudom, mert a januárban vettem, az még az előző tulajt boldogította. Az IMS-csapágy számlásan cserélve volt. Olajszeparátort cserélni kellett (165e munkadíjjal), olaj-, szűrők cseréje magam (68e) Külső-belső kozmetika (150e, de most majdnem olyan, mjnt újkorában). Jövőre kell majd rá 4 új Michelin Pilot Sport, az 300e körül lesz kedvezménnyel. Nyilván nem annyi a fenntartása, mint egy F-Astrának, de annyival többet is ad. Az alkatrészek árai nem vészesek. Már benne van a Porsche Classic programban, vagyis minden van hozzá. Az olajfogyasztás gyárilag megengedett 1,5 l/1000 km, ez nekem is új volt. Használatfüggő, ha nem hajtod, akkor 0,5 l/1000km, de inkább 1-1,5. Üzemanyagfogyasztás 10-14 l, használatfüggő (városban 17-18). Nálam inkább 12,5-13,5 (nem nézegetni meg pózolni vettem, szépen be kell melegíteni, aztán lehet zenélni vele, ötezertől orgia:-), a fogyasztás az összkerék és 1500 kg miatt kicsit több, viszont baromi stabil. 0-100: 5.4 sec. A cabrio szép időben nagyon más érzés, mint az autókázás egy közlekedőedényben. Eddig nagyon szeretjük, az élet 2.-3. sebességben van leginkább 50-150 között, főleg kanyargós utakon. Ebben még én vezetek és nem az autó. Eddig 4000km-t mentem vele. Konklúzió: Egy E46M3-ért (azt tartják a legjobb M3-nak) sokan odaadnák a fél veséjüket is (korábban én is így voltam vele), de ez jobb. Ezzel nem a BMW-seket akarom megbántani, de azzal poros-nedves úton főleg keresztbe-hosszába közlekedsz. on
Saját történet: Még 1086-1114 között kezdtem venni. Az a csomag azóta is megvan. Közben sokszer vettem, eladtam. Nem mindig a legjobbkor, de szinte csak nyertem vele. Tavaly június végén a szocho ráterheléskor vettem egy nagyobb csomagot 1740-en az osztalék előtt. Az osztalékból is ezt vettem. Január elején 2600 felett eladtam azt a csomagot és az otp csomagom egy részét is, aztán megvettem a bakancslista egyik tételét: 911 Cabrio:-) Utólag gondolva természetesen várnom kellett volna, mert ha a nyár közepén adom el, akkor majdnem kettőt is vehettem volna vagy sokkal újabbat. De nem bánom, így van értelme az életnek, az autó szuper és meg is marad, ezt már nem viszi el egy visszaesés, mint: Az RFV-E-Star-Enefi történetemet (3000-től felfelé vettem 12000-ig utána beesés 80-ig. Óriási bukta, egy keveset tanultam belőle. A nyereségeimmel szemben apránként eladtam, hogy csökkentsem a fizetendő adót. Remélem a karma visszaütött azóta az illetékes csalókra és azóta kiette a rák a belüket!), az ANY ezt kamatostól jóvátette. Hálás vagyok a cég, a tulajdonosai és a vezetői felé. Számomra ez az egyetlen hiteles cég a BÉT-en. Most 4000-en vettem és 4180-on el is adtam egy csomagot, egy nap alatt nem rossz. De úgy látszik türelmetlen voltam:-) Kitartást mindenkinek és szép emelkedést!