szívesen 35 már jó beszálló nekem az megvolt februárban 48USD-kiszállóval és most is vettem 36USD-ért 30 ig benézhet nem tagadom(nem para akkor veszek még hozzá),de kedden lehet már szárnyal(leginkább Kina és MU eredmény függő innen merre tovább rövid távon) elemzői célárak átlaga 59 USD azt hiszem. A WDC csak később fog jelenteni ,de nem nagyon féltek a köv negyedévektől,csak a memória ár elég lent van most
A folyamatos befektetés és termelés bővítéshez pénz kell, ezért fog még egy jó darabig pengeélen táncolni, de ez engem nem zavar egyáltalán. Mi lehet a legrosszabb forgatókönyv szerintem, hogy valaki felvásárolja. Nem hiszek abban, hogy egy ilyen cégre ne találna befektetőt. PAYPAL-al sem nagyon lenne álmatlan éjszakád:-)
Nyílván mindenki a saját értékrendszere, felfogása, elemzése és várakozása alapján fektet be. Csak arra próbáltam rávilígatni, hogy érdemes mérlegelni nemcsak a pro de a contra érveket is, mert csak egy oldalról szemlélve a dolgot könnyen tévútra juthatunk (semmiképpen sem kötözködni akarok). Nem áll szándékomban meggyőzni senkit arról, hogy vegyen és arról se hogy ne vegyen, ezt mindenkinek magának kell eldöntenie és vállalnia a felelősséget később. Szerintem a fórum tök jó lehetőség arra, hogy érveket ütköztessünk egymással segítve ezzel mások döntését. Sok olyan növekvő cég van, ami nincs csődközelben és nem is veszteséges, abban én nyugodtabb szívvel tartom a pénzem (és nyugodtabban is alszom). Nyílván nem ugyanaz a szektor, de pl. komoly potenciált látok a német Wirecard-ban, ami szintén dinamikusan növekszik, persze nem mentes a botrányoktól, de a számai engem meggyőztek. Régóta mondják már a termelés felfutását, de egyelőre inkább csak csúszásokat látok. Egyrészről igazad van, mert sok tekintetben jelentősen megelőzi a régóta működő tradicionális autógyárakat(pl akksi gyár), viszont más tekintetben az, hogy 0-ról építkezik és nincs mondjuk 100 éves autógyártási tapasztalat mögötte bizony hátrány is, mert hiányzik az, hogy egy jó, strapabíró, tartós, igényes, prémium autót össze tudjanak rakni. Eddig még nem hallottam olyan tesla tulajdonost aki ne panaszkodott volna az összeszerelés igényességére(ez szerintem egy ilyen prémium autónál elfogadhatatlan). Lehet, hogy úgy tűnik, de én nem vagyok a Tesla ellen, szeretném, ha hosszú távon is működőképes lenne, nagyon tetszik Elon Musk állandó újító szándéka, tényleg hihetetlenül okos és forradalmi, viszont egy vállalat ha tetszik ha nem, akkor marad hosszú távon életben ha nyereséges, és egyelőre a Tesla ettől messze van, legalább két egymást követő negyedévben lenne már az.
Nem akarok senkit meggyőzni, mondtam leírtam én mit látok ezek alapján vásárolok részvényt...… amikor vettem még az első Gigafactory épült szintén csődközelben.. veszteséges és kell a tőke? egy növekvő cégtől mit vársz? a nullából építkezik. A nagy autógyártóknak meg EU összefogás kell ahhoz hogy elkezdjenek építkezni 2025-re talán lesz akksi gyáruk is.(messze nem akkora kapacitással mint a TESLÁNAK) Ráadásul ahogy felfut a gyártás és az eladás egyre jobban annál jobban lesz nyereséges. Jelenleg várólista van...….. Anno az Apple is csődközelben volt amikor újra jött Jobs és most hol tartanak. Ráadásul nézz körül a világban, miről beszélnek az emberek amikor elektromos autóról beszélnek egy átlag ember mit szeretne venni igazán(most tekintsünk el attól hogy van -e rá kerete) mindig a Tesla a neve az első ahhoz akar mindenki felnőni. A Tesla pár év alatt olyan MÁRKA már az autóiparban is ami mellett senki nem megy el szónélkül
Amiket leírtál, az mind szép és jó, és valószínűleg tényleg az elektromos közlekedésé a jövő, ezt nem vitatom. Viszont én nem látom ennyire pozitívan konkrétan a Tesla jelenlegi és jövőbeli helyzetét. Az egyik, hogy brutális sebességgel égeti a pénzt, operatív szinten sem nyereséges az autó előállítása. Tehát vannak azért bizonyos gazdasági racionalitások, amelyeket ideig-óráig felül lehet írni, de előbb utóbb ha ez nem változik gyökeresen, akkor elfogyhat a befektetők türelme és pénze is. Az szerintem nem egy fenntartható állapot, hogy szinte minden évben új részvények kibocsátásával finanszírozza meg a céget. Nyílván nagy koponya és rendkívüli újító Elon Musk, nem vitatom, de mondjuk az a 2 Nobel díjas közgazdász se volt éppen buta, akik az LTCM-et bedöntötték a 90-es évek közepén. Akkor még egyébként nem is beszéltünk arról, hogy maguk a Teslák mennyire silány módon vannak összeszerelve ahhoz képest, hogy milyen bődületesen magas árat kérnek érte.
Gratula a szuper vételhez! Én azért jóval később vettem, de remélem szép lesz ez. Amcsi tőzsdét csak most kezdtem :) Nincs is más még, ebben láttam fantáziát.
Pedig jó kör lehetett volna benne, napon belül 20%-kal olcsóbban visszavenni. Én is kihagytam. Lehet érdemes lenne megjátszani a hullámokat, de párszor befürödtem már így, inkább tartom én is. Van célárad?
Törölt felhasználó2019. 06. 19. 20:38
#107
A Beyond Meat amit itt kérdeztek tőlem IPO napján vettem mert abban is hiszek hogy az lehet a jövő, a pakkom egy felét stoppolom hogy biztos nyerő legyen a zsebben ha változna a hangulat hirtelen....... azt is mindig alá lövöm hogy ne dobjon ki túl hamar mert az nem jó inkább lemaradok 50%-ról mintsem egy emelkedő trendben adjam el ami akár hónapokig is emelkedhet még
TESLAVAL kapcsolatban az én személyes véleményem pozitív,ettől még nem írogatok baromságokat 1, MI a jövő benzin disel? NEEEEEM .... Eletromos igen (lehet lesz más alternatíva?, lehet de most még sehol) Szóval a közeli 30 évben mit fognak venni az emberek? elektromost 2, ki a piacvezető ,az első TESLA 3, a TESLA vezetője Elon Musk(neki köszönhetjük a PAYPALT,(többek között)nézd meg az árfolyamot pedig amikor tőzsdére jöttek már rég késő volt és nagyon sokat ért) 4, Mennyi autót gyártanak és milyen aksival a versenytársak? várj utána nézek mert nem találom (szinte 0) :-))))) 5, mekkora az autós piac és jelnleg mekkora belőle az elektromos? igen sohol sincs még mekkora szeletet tud kihasítani ? jó nagyot stb stb stb Mi lesz az árfolyam ? szerintem lesz 400USD és több is , hogy előtte lesz 150-180USD lehet persze ettől még óriási LONG a történet persze mindig jól kell beszállni a 150-200USD remek beszálló jelenleg ha valaki most akar venni szvsz senkit nem biztatok vételre mert ne tegye de én vettem 250USD azt hittem fordul végre nem tette,de így is lett kis plusz most vettem 180 USD-n szerintem jöhet még 150USD,de nem vennék rá mérget A nagy pakkom amit az elején vettem az megvan most is és sokáig tartom még átlag 70USD
2, baromságokat én is tudok írni, sokan lennének rá vevők :-DD sőt grafikont meg pozikat is tudok hozzá gyártani ilyen álomgyártókat olvasni nem kellene 3milliárd nyerő lesz meglást kockázatkezelés nélkül holnap..... PEEERSZE ülj le fiam egyes
ennek egy részét ide már betették egyszer akkor éppen azt ecseteltem hogy jó lenne ha az emberünk venne egy kötelet mert még telik neki rá(azt írta kitart nem fog bezárni pozit egyszer él stb) most gyorsan végigfutva mégiscsak lezárta a pozikat stoppal.... Ezután az első kérdésem ki hisz neki el bármit is amit ír :-D nagyon hiteles véleménye lehet!!!!!!!
Tesla részvény