melbam
3
1
1
március 19. | 17:09
#1

Tesla részvény  

Aki teheti vegyen Tesla részvényt most nagyon jutányos áron lehet venni szvsz
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
április 26. | 18:23
előzmény: #19  blumen
#20
Az előnyük megvan, csak saját tőkéjük nincs. Egy zöldmezős beruházást sokkal nehezebb beindítani, mint egy működőt átalakítani. Ha véletlenül meg ránk szakadna a régóta emlegetett recesszió, nem biztos, hogy a fiatal  hajtások túlélnék.
április 26. | 18:12
#19
220 körül vennék. Fiattal is van szerződésük. Szerintem jó lesz ez, Elon egy zseni. A termék megvan, gyártás pipa, most már csak szórni kell a népnek. Kb 3-5 év előnyük van a többi gyárral szemben.
április 26. | 18:08
előzmény: #16  nemelemzo
#18

Csak nehogy a kalapból egy pisztolyt vegyen elő és főbelövi magát. Úgy látszik a befektetőket nem lehet csak ígéretekkel meggyőzni. Teljesítményt is akarnak. Lehet Musk túl nagyot álmodott, amit nagyon nehéz pénzelni.
Szerintem övék a jövő, csak bírják ki addig.
április 26. | 18:02
előzmény: #16  nemelemzo
#17
240-el is bírkózik.  238,7 a real.
április 25. | 21:05
előzmény: #15  csibe74
#16
Nem gondoltam volna, hogy 250 alá lemegy. Musk nagy varázsló, valamit biztosan előhúz a kalapból.
április 25. | 19:54
előzmény: #14  melbam
#15
Szia, mi a mostani helyzetről a véleményed? Mióta felrobbant a garázsban egy Tesla azóta esik a papír. 246 USD körül van most. Ez már elég gáz. Éves mélypont.
április 04. | 16:03
#14
újra lehet venni akciósan :-D
április 02. | 12:12
#13
Nagyon nagy a versenyelőnyük és a kínai gyárral csak nyerhetnek 
április 02. | 12:10
#12
A tegnapi napon szépen megindult felfelé itt talán elakad kicsit , de hosszabb távon nem aggódom 330USD céláram 3 Hónapon belül
március 27. | 18:43
előzmény: #8  nemelemzo
#11
Úgy tűnik, hogy kitör a mostani szükülő csatornából, és nem a negatív (240 USD) hanem a pozitív irányt választja (280-285 USD). 
Április közepére stabil 300-as szintet várok. Támogató környezet esetén és ha Musk visszafogja magát akkor 315-320 USD-t :-) 
március 26. | 08:33
előzmény: #9  Indi86
#10
A TSLAnak van 3-5 év előnye a versenytársakhoz képest. 
Az egyedüli gyártó, aki a füstös autók piacán is látható méretű elektromos volument tud gyártani, indul az év végén a kínai üzem, napi 3.000 darabos model3 gyártási tervvel (itt először a drága modellek indulnak, nagy nyereséggel). Az amerikai üzemben már megcsinálták ezt a felfutást, Kínában nem kell improvizálni, készen van a forgatókönyv az indulásra és a növekedésre. 
Fontos, hogy saját akkumlátorgyáruk van, nem függenek másoktól, fejlett az autopilot rendszerük, indul a model3 alapjaira épülő, de drágábban eladható modelY, komoly töltőhálózattal rendelkeznek...
Pontosan a model3 olcsóbb verzióinak az árnyomása miatt fogtak jelentps kölcségcsökkentési projektbe. Ha a legolcsóbb modelleket már minimális nyereséggel tudják adni, akkor a drágábbakon is fajlagosan több lesz a nyereség...
Igen, Musk veszeteséget vár az aktuális negyedévre, 3-4 héttel ezelőtt ez a hír indította el a mostani csorgást. 
Azóta számos jó hír jött ki (kínai updatek, modelY), de az árfolyam csak lefele megyeget. 
Nagy a konkurencia, de el fognak lépni tőlük, és a tőzsde is értékelni fogja ezt a teljesítményt. 
Szvsz.
március 26. | 07:39
előzmény: #8  nemelemzo
#9
Mintha olvastam volna, hogy Musk bácsi is veszteséget vár. Ami nem azt jelenti, hogy veszteséggel fogják árulni az olcsóbbakat, hanem jórészt egy egyszeri hatás miatt lesz. Elkezdtek szállítani Ázsiába, Európába..20-25 ezer autó van hajókon..ez eddig nem volt. Ezt finanszírozni kell, ez az egyszeri hatás ronthatja jelentősen a Q1-et. Azt meg nem feltételezem, hogy veszteséggel akarnának árulni ekkora volumenben, a marzs csökkeni fog az olcsóbb autók miatt, de egész évre biztos nyereségesek lesznek vastagon, bővítésekkel együtt. A többi autógyártónak is fájni fog az elektromosítás, de ott még küzdhetnek majd az elkényelmesedett nagyrészvényesekkel is..Iszonyat le van maradva a többi márka..Ha így haladunk a Tesla minden évben épít egy gyárat, gondolom jövőre EU-ban. Vw-en tervez 25- re 3 milla elektromos autót, addigra a Tesla is ennyit fog gyártani..és hirtelen máris a legnagyobb gyártóval lesznek egy szinten..Ezt benézték a nagyoka..Ha pedig a fele igaz annak, hogy 1-2 éven belül elkészülnek a full önvezetéssel, amit hát én is kétlek, de Musk nyilatkozta, akkor pedig lefőtt a kv a többieknek, de már így is.
március 26. | 06:53
#8

Én is azt gondoltam, hogy az irány a csillagos ég, de egyre nagyobb a konkurencia, az árképzésnélnál nagy a verseny.
https://www.portfolio.hu/vallalatok/olcso-teslat-akarnak-a-vevok-de-azokkal-csak-veszteseget-termel-a-ceg.5.318631.html
Az lehet a gond, hogy a nagy csinnadrattával kihírdetett nyereségesség nem tartható, ki tudja hogyan fogadják a befektetők.
március 25. | 20:51
előzmény: #4  Newbroker09
#7
400-450USD körüli célárakat is találhatsz.
Hiszel-e benne, és a pohár félig üres vagy félig tele van...
március 25. | 20:43
előzmény: #2  melbam
#6
280-290 környékéről van több pakkom. Ha beindul a sanghai üzem és elkezdi ontani a model3-akat, akkor év végére 400 feletti árat fogunk látni. 
március 25. | 20:29
előzmény: #4  Newbroker09
#5
Részlet Az utolsó mondások könyvéből. :)
március 25. | 19:26
előzmény: #3  melbam
#4
Helló 
Nekem is van 265-ről, de most egy kicsit félek attól amit egy elemzőház kiadott 180$ célárat. 
Kicsit még várok.
március 25. | 17:22
#3
ma újra vettem 255USD-n figyeljetek a fordulóra :-D
március 19. | 17:17
#2
én már 264USD-n ma bevásároltam,más esetleg?

Topik gazda

melbam
3 1 1

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE