Én úgy tudom, hogy sajnos ismét semmi, de még talán valami ide is leeshetne a kivitelezésből, mivel ez elvileg magánberuházás (bár ez is már csak álom marad). Azért az furcsa, hogy minden ilyen jellegű munkából kimaradunk, pedig ez lenne a fő profil a cégben....
A szakma itt soha nem lesz a vezetőségben, hisz a Triman tulaja pontosan azért rakta be (több mint 2 milliárd HUF apportértéken) a SET-be a vasúti cégét, mert vissza kíván vonulni.
Az ukrán-magyar határ közelében, a magyarországi Fényeslitkén idén januárban kezdődött el az East-West Gate (EWG) intermodális terminál építése 85 hektáros területen. A terminállal Magyarország aktív részese lehet az Ázsia és Európa közötti kontinentális kereskedelmi forgalomnak, és új lehetőségek nyílnak a keletre irányuló magyar export számára. A 30 milliárd forintos magánberuházásból épülő, a normál és a széles vasúti nyomtáv találkozásánál található létesítmény 2022 első negyedévében áll üzembe. Az EWG Európa első, saját 5G-hálózatot használó, zöld technológiára épülő, vasúti nyomtávváltáson alapuló intermodális kombiterminálja lesz, amely elméleti kapacitását és területét tekintve is a legnagyobb ilyen létesítmény lesz a kontinensen.A terminál szomszédságában összesen mintegy félmillió négyzetméternyi raktár, összeszerelő-, és gyártóüzem épülhet. https://www.portfolio.hu/ingatlan/20210610/video-zahony-mellett-epul-a-legnagyobb-europai-vasuti-terminal-30-milliardos-beruhazassal-486846
Nem látok bele, vmit dolgoznak de az is biztos, h ahogy állítottak nem csak ezek képesek vasúti műtárgyakat készíteni hidak alagutak stb bár az alföldön kell e ilyen?!
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja