Csak azt mondom hogy ami ott volt, annyit biztos nem ért mint amennyiért beapportálták...ettől persze lehet még gép kinn a terepen...de ahhoz meg aggasztóan sok van, hogy nappal van és dolgozniuk kellene...amúgy
Nem azt mondom , hogy csili-vili a hivatalos telephely , de az R-Kordét ha megnézed , akkor ott meg csak egy szép épület van és gépek sehol -mondhatnánk: mivel termel ??? . Szóval ebből kiindulni kicsit fals szerintem . Megcsinálja az 1 mrd HUF körüli árbevételt, hoz -e profitot , engem ez érdekel . Felőlem a be lehe jegyezve egy panelbe is .
Figyu, úgy kérdezem, hogy én is benne ülök ebben a csodapapírban. Milyen projekteken dolgozik most a cég a vasútfejlesztésben? Milyen projekteket nyert meg, mivel fog foglalkozni a következő években? Mivel ugye nagy vasútfejlesztések vannak...
Szinte fáj, hasogat a tudásod:D Aki hidakat autópályákat vasutat (most nem a trimanra gondoltam)épít annak a telephelyén hídnak autópályának vasútnak kellene lenni?
Egy milliárdos nagyságrendű szerződésállománnyal rendelkező cégről beszélsz, miért adná most, ennyiért a papírjait, miért érné meg neki? + ott van a speciális tudás, know-how, ami szintén érték, főleg manapság a nagy vasútfejlesztések idején.
De nézd meg Te is...mi ér ott ennyit? Van ott pár vasúti talpfa meg beton, munkagépek 1 fedett szar lapukkant tároló rész meg egy gazdasági épület :) Hát ránézésre is, telekkel együtt az eszköz (ha benn van minden) pár 100 milla...akkor meg a Triman adja, mert megéri neki, kérdés, hogy mikor fog jelenteni? Mennyi idő után kell neki, ha átlépi a küszöböt?
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja