Topiknyitó: Wally_Karue 2022. 03. 31. 16:55

Raiffeisen Bank International részvényesek  

RBI kilátások a jövőben - mi lesz a Bankkal? hogyan hat a cégcsoportra az orosz helyzet, mekkora leírások lehetnek?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Senda 2024. 01. 23. 17:00
#2340
Én is nagyon várok egy erősebb korrekciót, de ma a forint árfolyam szépen hoz! Vagyis akkor hoz be is váltom, ha újra valami miatt elérnénk a 430-at nem szaroznék még a részvényt is eladnám és vissza mindent forintba!
5000 2024. 01. 23. 16:53
Előzmény: #2337  Dave110
#2339
Igen, de ennek ellenére a tavalyi értékesítés nem lett rossz.
100 fele én is veszek.
Senda 2024. 01. 23. 16:45
Előzmény: #2337  Dave110
#2338
Ha 100 alatt lesz kérlek itt is jelezd! Köszi! 
Dave110 2024. 01. 23. 16:34
Előzmény: #2334  5000
#2337
Van vw-m, igaz nem sok 30 db, 128 ról. Rá fogok bővíteni valahol 100 alatt, és remélem végre a háttérben okos döntéseket hoznak. Pl a seatot a cupra átnevezéssel és dizájnnal rendbe tették, pedig halott márka volt. Audiban porscheban megvan a technologia. Remélem tudnak végre valami innovációt hozni.
Slusszpoén hogy maga a vw márka lett a leggyengébb láncszem a konszernnel belül. Évek óta vicc amit csinálnak.
5000 2024. 01. 23. 16:24
Előzmény: #2335  Dave110
#2336
Szépen felment
Dave110 2024. 01. 23. 15:59
Előzmény: #2334  5000
#2335
Én csiq et nézem már egy ideje, abba akartam beszállni, erre nézd meg, 20 on voltam bent vételen.
5000 2024. 01. 23. 15:54
Előzmény: #2333  Dave110
#2334
Ebben igazad van, szerintem is, csak bosszant, hogy fele pénzzel tegnap nem szálltam be, mikor errekészültem.
Dave110 2024. 01. 23. 15:53
Előzmény: #2332  5000
#2333
Nyugi, én ismerem ezt a papirt, lesz az még 100...
5000 2024. 01. 23. 15:52
Előzmény: #2331  5000
#2332
VW 115, ez elment, varom a Rafi korrigaljon
5000 2024. 01. 23. 14:01
Előzmény: #2330  FeherTibi
#2331
VW felszaladt, most várhatunk, hogy mit vegyünk.
Egy nagy Rafi korrekciónál újra belenyúlnék.
FeherTibi 2024. 01. 23. 11:56
Előzmény: #2326  5000
#2330
Nem én vertem le
5000 2024. 01. 23. 11:54
Előzmény: #2328  5000
#2329
12.30 a VW
5000 2024. 01. 23. 11:45
#2328
Rafi le, VW szépen fel
5000 2024. 01. 23. 09:56
Előzmény: #2326  5000
#2327
19.24 is volt nyitó után, de nem értem miért.
5000 2024. 01. 23. 09:38
Előzmény: #2325  FeherTibi
#2326
De nem Te verted be az elején?
FeherTibi 2024. 01. 23. 09:36
#2325
Ma eladtam a Rafi-t
bankos
bankos 2024. 01. 23. 09:20
Előzmény: #2323  5000
#2324
Ja engem nem zavar , én csak kollégának akartam segíteni hogy megkerestem , hogy van vw topik.... Sztem is elfér ennyi itt , mert nincs pörgés a topikban 
5000 2024. 01. 22. 23:53
Előzmény: #2322  bankos
#2323
Igazatok van, ugyanakkor a topic annyira nem megy, ha ezt szétszedjük 3 részre, akkor heti 2 hozzászólás lesz
bankos
bankos 2024. 01. 22. 22:11
Előzmény: #2321  buythedip
#2322
Felhoztam én is egy VW topikot
buythedip 2024. 01. 22. 22:10
#2321

Létrehoztam 'Eurós részvények vitasarok' topicot. Gondoljatok bele, 20 év múlva már fölényeskedhetünk a topicban másokkal, hogy mi más az induláskor itt voltunk!
Nem-Raiffeisenes témákat ott próbáljunk meg, mert sokan konkrét Raiffeisenes infóért jönnének ide.
buythedip 2024. 01. 22. 22:07
Előzmény: #2315  Dave110
#2320

Ebben sok igazság van. Ha ennyire megváltozik egy iparág, a value részvényből growth lehet, és ilyenkor talán nem is helyes osztalékot fizetni, ha ennyit kellene jutatni-fejleszteni. Lehet hogy az osztalékpolitika a lemaradás egyik oda? Pénzügyi folyamatok befolyásolják a társaságok tevékenységét, pl. árazás. Mit akar látni a piac, magas profitot, vagy magas piaci részesedét? Covid előtt a piaci részesedés fontosabb volt.
Viszont azoknak is igazuk van, akik azt mondják, a politika meg fogja védeni a Volkswagent. Nagyon erős a lobbi, EU-szinten  is.
Én is nézem a VOW3-at, be is írtam ide, amikor 100 alá esett, de nem vettem. Wizzairt nem vehetek a Lufthansám miatt, Porschéból nem a Holdingot nézem, hanem az AG-t, de 60-ra várom, de a Holding SE chartja olyan rosszul néz ki, hogy az már jó (39 alatt érdekes lehet).
Kéne csinálnunk egy homokozót, mert ha valaki idejön a Raiffeisen miatt, az nem fog minket szeretni.
5000 2024. 01. 22. 21:47
Előzmény: #2317  FeherTibi
#2319
Én ezek közül csak VOW3-ban gondolkodok.
5000 2024. 01. 22. 21:45
Előzmény: #2317  FeherTibi
#2318
Ez jó kérdés, cashben vagyok, nem tudom mit kellene csinálni.
Rafi beakadt, oroszok nélkül már nem is olyan olcsó.
31-én jelentés, ugyanakkor valamikor februárban kerül szóba a vagyonelkobzás az EU-ban.
USA fent, korrekció bármikor jöhet, ráadásul minden forrong.
Lehet a cash esetén nem tudsz nyerni, de bukni sem, csak esetleg olcsón vásárolni.
FeherTibi 2024. 01. 22. 21:30
#2317
Lehet, holnap eladom a Rafi-t, és mást keresek. Vow3, OMV, Pah3, Wizzair, Google vannak a fejemben 
5000 2024. 01. 22. 21:02
Előzmény: #2315  Dave110
#2316
Ezek alapvető iparágak itt. Meg fogják védeni őket.
Jelenleg is az egyik legjobb nem elektromos motorral rendelkeznek, iszonyú pénz és szaktudás áll rendelkezésre.
Nem véletlenül kezd szembe fordulni az EU is Kínával.
Dave110 2024. 01. 22. 20:47
#2315
Az európai autógyárak nagyon elkényelmesedtek, ennek isszák a levét, kb 10 évig pofozták a szart, és vitték haza a profitot. 2008-2018 között pl egy passat mennyit fejlődött? Kb lószart se. A 21. Században 10 év alatt...Kb a nokia esete, csak annak nem volt 10 éve.. Még van esélyük, azért nem kevés tudás, tapasztalat van náluk, de egy két rossz döntés még és tényleg végük.
5000 2024. 01. 22. 15:23
Előzmény: #2313  Senda
#2314
Az nem baj, lesz rá kereslet.
Gondold meg, hogy az ő elektromos hálózatuk a legtöbb helyen milyen gyenge.
Senda 2024. 01. 22. 14:15
Előzmény: #2312  5000
#2313
Igen tudom hol van ott a gyár kevés európai Vw van kint ami a legjobban hasonlít az Európai Vw-re az a Vw Passat -Vw sagotian de ha hiszed ha nem ott még gyártják újonnan a Vw santana ami egy majd 30 éves modell itthon, kint a mai napig van szencsenben és ningbo-ba ezek a taxik 2.4 szivo benzin motorral passat b5 Muszerfal van benne golf 3 digitklima konzol. 😁
5000 2024. 01. 22. 14:08
Előzmény: #2311  Senda
#2312
Bármit tud az összes itteni gyártó is.
Ti megnéztétek, mekkora a VW Kínában?
Senda 2024. 01. 22. 13:37
Előzmény: #2308  5000
#2311
Itt nem csak a BYD-n van a hangsúly, kint Kínában olyan technika olyan modellek olyan megoldások vannak amit az európai gyártók vagy nem akarnak vagy nem is tudnak bele rakni a kocsikba, és gyönyörű szép modellek amik abszolút európai szemmel is szép és igényes,  de ezeknek egyenlőre nincs európai coc papírja nem is biztos, hogy mindegyik gyártó akar Európába jönni, de én is úgy látom ha az EU-s gyártók nem kapják össze magukat nagyon gyorsan elfog menni mellettük a vonat! 
5000 2024. 01. 22. 12:29
Előzmény: #2309  Beze
#2310
Akkor másképpen fogják megfúrni. Mindenki védi a piacát.
Rafi megakadt itt, január 31-én jön az eredménye, de szerintem itt az orosz helyzet lendíthetne. 
Beze
Beze 2024. 01. 22. 12:22
Előzmény: #2308  5000
#2309
Igen , ebben is van valami. Bármikor ki lehet vetni rá (a kínai dolgokra egy 20-30%-os plusz adót/vámot), akkor nem lesz már olyan vonzó. Ezért is próbál elébe menni a BYD az itteni gyárakkal meg akkumulátor üzemekkel. Így már mondhatja hogy ez bizony EU-ban gyártott termék. Okosan csinálja amit csinál. 10 év múlva visszatérünk a kérdésre. :)
5000 2024. 01. 22. 11:58
Előzmény: #2307  Beze
#2308
Szerintem meg esélye sincs a BYD-nek.
Hidd el, EU-ban fontos az autóipar, meg fogják védeni. Ha kell a dízel lesz a kötelező😄😁🤣
Beze
Beze 2024. 01. 22. 11:51
#2307
Európai autógyártót ne vegyetek 5-10 év múlva annyi nekik ha a BYD meg a többi elterjed. De ez csak szerintem. Úgyhogy nem kell ám rám hallgatni. Rafika nem bír a 20 euróval, de egyszer úgyis fölé megy akkor megint lesz egy up.
5000 2024. 01. 21. 10:02
Előzmény: #2305  FeherTibi
#2306
Igen, érdekes, ugyanakkor most ezt se "divat" venni, ahogy sok mást se.
Egyszer csak rákapnak.
FeherTibi 2024. 01. 20. 22:16
Előzmény: #2295  5000
#2305
5000 2024. 01. 20. 15:28
Előzmény: #2302  FeherTibi
#2304
Nézd meg, 3 éve a harmada, negyede volt.
Baromi drága lett, 20as P/E.
Nem fog szerintem annyit fejlődni
FeherTibi 2024. 01. 20. 15:09
Előzmény: #2301  5000
#2302
Éves minimum áron van a BYD : 
https://finance.yahoo.com/quote/BYDDF/
5000 2024. 01. 20. 14:09
Előzmény: #2300  Borisz
#2301
BYD- t tudsz venni, jó drága lett
Borisz 2024. 01. 20. 13:17
Előzmény: #2299  5000
#2300
Hátha egyszer majd, talán nem is olyan sokára, a BYD be lesz vezetve a BÉT-re, mint a legnagyobb magyar autógyártó, mint blue chip, és tépni fogják. Azt hittem, tabut döntögetek, amikor ezt elkezdtem leírni, de visszaolvasva már nem is tűnik annyira elrugaszkodott ötletnek.
5000 2024. 01. 19. 22:44
Előzmény: #2296  Dave110
#2299
Az ok, hogy ütik, de inkább veszek egy 4-es P/E-s papírt ebből a szektorból, mint egy kínai autógyártó ki tudja milyen papírját.
Azért a piacot még mindig ők uralják és szerintem ebben nem is lesz változás.
Ráadásul annyi pénzük van, hogy szerintem a fejlesztésben sem lesznek lemaradva.
5000 2024. 01. 19. 22:42
Előzmény: #2297  Dave110
#2298
Nincs TBSz-em, de nem kell harcolnom, mert simán visszaigénylem majd az osztalékot adóbevallás után.
Bevallom, nem szeretnék osztalékot, örülnék ha felmenne 15-20 ,%-ot és dobnám is.
Dave110 2024. 01. 19. 22:37
Előzmény: #2294  5000
#2297
30% ot vonnak a németek, lehet itt is harcolnod kell mint a rafinál, ha tbszed van, nekem osztrák bankba jön az oszti 45!!!! % ot vonnak, vicc az egész. Alíg várom hogy kibasszam.
Dave110 2024. 01. 19. 22:35
Előzmény: #2295  5000
#2296
Nem megy az ev szegmens ezért ütik, plusz lehet megcsúszott a fejlesztésekkel a vw, most a byd a sztár sajna.
5000 2024. 01. 19. 22:28
Előzmény: #2293  Dave110
#2295
Meg a számai se rosszak, a jövőkép se vészes. Csökkenő profit-várakozásról sehol se olvastam.
Nem értem a piacot ilyenkor, de hát ez van.
Szerintem előbb-utóbb elkezdik venni és akkor gyorsan 130-150 lesz.
5000 2024. 01. 19. 22:25
Előzmény: #2293  Dave110
#2294
Igen, ez benne van, de ha választanom kellene sok más részvénnyel szemben, itt azért nagyobb esélyt látok, hogy idővel forduljon. Az osztalék is elvileg legalább 8 % lesz vagy több.
Dave110 2024. 01. 19. 22:17
Előzmény: #2292  5000
#2293
Azért jobb ha tudjátok, hogy 2 éve megy mindenhol, hogy baromira olcso a vw, aztán 160 ról is leesett 100 ig....nekem is van 128 ról, már 1 éve nézem a bukot. Akkor azt gondoltam ez tuti az alja volt...
5000 2024. 01. 19. 22:05
Előzmény: #2291  FeherTibi
#2292
Van sok előrejelzés, van 190 körüli is, nézd meg, amit küldtem.
Én se regisztráltam be, hanem beírtam a keresőbe a kezdőmondatot és kidobta az egészet.
Az oldal elvileg egyből frissíti, amint új ajánlat jött.
Ha nem lenne csúcson az USA már vettem volna. 100 körül azonnal veszek.
FeherTibi 2024. 01. 19. 21:49
Előzmény: #2290  5000
#2291
Nekem azért egy kicsit furcsa, hogy a Barclays "mindössze" kevesebb mint 25 %-os (135/108) potenciális célár érték miatt ennyire favorizálja a Volkswagent.  Azaz más cégek esetén ha egy ajnarozo cikket írnak, akkor azért 25%-nal többet látnak a cégben. Vagy ez 25%-os célár rövid távu, pl. A jelentesig szól. Mindenki tudja, hogy olcsó a VW részvény. A Raiffeisen is olcsó volt tavaly nyáron, és nem 25%-ot emelkedett hanem 50-et. És most se drága. Ezért én arra tippeltek, hogy idén simán lehet 150 Euró is a Volkswagen. Persze nem vettem, csak ezt tippelem
5000 2024. 01. 19. 21:21
Előzmény: #2289  FeherTibi
#2290
Nem, ugyanennyi van a cikkben is, elolvastam.
FeherTibi 2024. 01. 19. 21:04
Előzmény: #2288  5000
#2289
Az altalad linkelt lapon a Barclays 135 Eurós celara novemberi. Lehet, azóta többet gondolnak, és a streetjournal cikke arról is ir
5000 2024. 01. 19. 20:21
Előzmény: #2287  5000
#2288
Bocsánat, 135 EUR a várakozásuk
5000 2024. 01. 19. 20:20
Előzmény: #2285  FeherTibi
#2287
A cikkben is ennyit irnak
5000 2024. 01. 19. 20:18
Előzmény: #2285  FeherTibi
#2286
https://www.finanznachrichten.de/aktien-analysen/volkswagen-ag-vz.htm
Itt a Barclays várakozása sok más elrmzővel.
FeherTibi 2024. 01. 19. 20:13
Előzmény: #2284  5000
#2285
Fizetős a Volkswagen cikk, de az első látható 1-2 mondata elgondolkodtató : 
https://www.streetinsider.com/dr/news.php?id=22648246
5000 2024. 01. 18. 23:26
Előzmény: #2283  FeherTibi
#2284
Igen, engem is ez fogott meg
FeherTibi 2024. 01. 18. 22:02
Előzmény: #2282  5000
#2283
A cikk alapján nem mondanám, hogy a Volkswagen hanyatlik
Senda 2024. 01. 18. 20:55
Előzmény: #2278  buythedip
#2281
Ez így van városban tökéletes de akkor akinek eddig egy kocsija volt most legyen kettő ha ki akar mozdulni? Ez nem jövő! Ez csak valaminek az átmenete de amit tudnak kihuznak belőle, ez olyan mint a tv az egyik gyerekkori barátom Japánba dolgozik a Sony fejlesztő részlegénél és ő mesélte mikor a full HD megszületett nem rögtön full HD lett csak HD ready mert akkor kimaradt volna egy lépcső! Durva dolgok ezek!

Topik gazda

Wally_Karue
Wally_Karue
2 4 4

aktív fórumozók