Mindenféleképpen fogok szólni!!! Tudod, hogy számítok Rád, és nagyon köszönök mindent, amit értem tettél/teszel/tenni fogsz. Tőled mindig lehet tanulni :-))
Nem, még nincsenek intézve sajnos. Szerda előtt biztosan nem állok csatasorba :-(( De attól még az árfolyamokat figyelem, mert mindennap van mit tanulni.
:)))PP Jaja, de a tiéd azt 816 ig vittem, aztán a visszavettem 806-on és azt a papírt adtam el 800-on, érezve, hogy lejjebb jön, így 751-es beker áram van most. De ez nem a Te papírod sajna!:P
Egy árva dátum nincs a közleményen.A mai napon.... lehet 2001,vagy bármi.Szerintem is csak előrángatták,hogy beverjék az árat.Erre utal a multheti folyamatos leszoritás is,bár nagyon laikus vagyok hozzá.
ha elmegyek a bíróságra és POLGÁRI PERT indítok valaki ellen, az feljogosítva érzeheti magát, hogy közhírré teszi a lakcímemet?
Adatvédelmi Biztos Úr!
milyen ajánlást tehet az ügyben...ha sokan haragszanak majd, akkor i védi meg a peres feleket?
A köztörvényes neve is titok...nemhogy a címe...
KÖZSZEREPLŐ, úgy tekintendő, mint valamely nyílt részvénytársaság választott tisztségviselője, akit a neve és lakcíme azonosít, mint a tanút a szerződésen...
de azt sem kürtölik szét a neten vagy a médiában...
Törölt felhasználó2007. 02. 12. 15:51
ha elmegyek a bíróságra és POLGÁRI PERT indítok valaki ellen, az feljogosítva érzeheti magát, hogy közhírré teszi a lakcímemet?
Adatvédelmi Biztos Úr!
milyen ajánlást tehet az ügyben...ha sokan haragszanak majd, akkor i védi meg a peres feleket?
A köztörvényes neve is titok...nemhogy a címe...
KÖZSZEREPLŐ, úgy tekintendő, mint valamely nyílt részvénytársaság választott tisztségviselője, akit a neve és lakcíme azonosít, mint a tanút a szerződésen...
de azt sem kürtölik szét a neten vagy a médiában...
Törölt felhasználó2007. 02. 12. 14:50