lemaradt a cikk: https://www.portfolio.hu/ingatlan/20240104/hatalmas-ingatlantranzakciok-vannak-kilatasban-allami-intezmenyek-koltozhetnek-a-budapartra-661023
Köszi a tájékoztatást, bár ez a szolgáltató dolga lenne, aki pénzt kap ezért tőlünk. Annyira intézik egyébként a dolgokat, hogy egy egyszerű kör-emailre sem futja az idejükből, hogy ne egy fórumon, EGYMÁST tájékoztatva kapjunk infót, hanem első kézből, tőlük. Az meg nem egészen így volt, hogy azt kérték mindenki intézze még decemberben. Én és még több kizáródott ügyfél olyan emailt kapott, hogy minden szuper, hátra lehet dőlni karácsonyozni, mert semmi tennivalóm sincs. Januárban aktiváljam a webtradert és boldogság van. Most meg addig sem jutok el, hogy a saját portfóliómat leellenőrizzem a transzfer után. Több embernek rendben van az accountja, csak ha certivel akar kereskedni, akkor szoftverhiba miatt valami kevert nyelven error üzenetet kap. Jól be is szorult emiatt pár ismerős az OTP TL certikbe.
Elnézést nem használtam és nem is fogom, de az milyen kifogás, hogy egy működő, éles rendszert "átváltanak" tesztelés nélkül és összeomlik az egész? Mindezt pénzügyi szektorban??
FRISS INFÓ A KBC KH ÉRTÉKPAPÍR MOBIL ÉS WEBTRADER HIBÁKKAL KAPCSOLATBAN - legyen az bármi: 1.
több mint 9000 meglévő ügyfelük került át a KBC -től a KH
értékpapírhoz. összesen a teljes ügyfélszolgálat, és plusz kiegészítő
munkatársak (aki él és mozog) be van ültetve és az ügyfelek dolgait
intézik. Nem véletlenül kérték aki teheti még decemberben kezdje el és
intézze előre a szerződéskötés és egyéb ügyeket mert tudták hogy ez lesz
(ami most van, én a sajátomat decemberben intéztem, egy vagyok az a pár
száz ügyfél közül aki intézte). Természetesen az ügyfelek (több mint
8000) januárban ébredtek fel. (nem hibáztatás ez csak infó) 2. Nem
veszik fel a telefont kérdése: nem az van hogy nem veszik fel, hanem az
hogy mindenki a aki él és mozog a telefonos ügyfélszolgálaton van. Nincs
már több szabad ember aki felvegye a telefont. 3. e-mailes megkeresés
pontosan ugyan az mint a telefonos megkeresésre, nincs már több szabad
ember aki válaszolni tudna az e-mailekre. 4. a programozók folyamatosan
javítják a rendszer hibáit, készen kapták a cseh rendszert, türelmet
kérnek dolgoznak rajta. szóval a szokásosnál több időbe telik most
minden. Nem védeni akarom őket, távol áll tőlem és nem vagyok se KBC se
KH alkalmazott sem, én ma tudtam beszélni velük telefonon (igen
sikerült) gondoltam megosztom veletek az infót. Akinek már sikerült a
rendszerbe bekerülni, annak sikeres kereskedést kívánok!
A mesterével ellentétben ezzel tényleg lehet mit kezdeni és ami nagyon szimpatikus, hogy ha téved, nem elmenekül, hanem itt van és kis poént beleépítve bevallja a tévedését. Nagy köszönet macibear! Nagyon várom már Pomperj mester megjelenését, mert ugye december elején nagyon aktív volt, majd hogy totál benézte a jövőt, eltűnt, mint sz...r a ködben. Ráadásul Gyurcsány alapja is vett "pár darabot" és azt is a mesterünktől tudjuk, hogy "Csányi papa köztudottan rossz tréder". Szóval Jánosunk, mi a véleményed a jövőt illetően??? ( tudjuk, hogy itt vagy és olvasod a topikot) Én, mint "bullos kispajtás" nagyon kiváncsi vagyok...
OTP részvényesek ide!