Én cseten szoktam reklamálni. Néha vitatkoznak a lányok-fiúk, hogy hívjam a brokis csapatot, de miután közlöm, hogy már 10 perce vitatkozik és csak 1 perc lett volna szólni a főnökének, hogy jelezze a bajt, általában megteszik...
"A Budapesti Értéktőzsde Zrt. (BÉT) tájékoztatja a piaci szereplőket,
hogy a mai (2020.07.01.) tőzsdenapon a tőzsdei kereskedés - a
Származékos Szekció Határidős és Opciós Deviza Piac kivételével – a
kereskedési rendszer meghibásodása miatt leállításra került. A jelenlegi
helyzet a BÉT Általános Üzletszabályzata alapján ún. technikai
szünetnek (trading halt) minősül."
Azért az is szexi, hogy a BÉT adatoknál viszont a webes felületen a PRIME teljesen hiányzik és a többi is elég hiányos... https://i.imgur.com/W4rPeUR.png
Korai volt az ujjongás, megint nem megy a Saját Árfolyamlista. Chat-et indítottam, vagy 10 perce várom, hogy jelentkezzen valaki. Biztos a hiba elhárításán dolgoznak..:(
Üdv mindenkinek! Néhány napja frissítettem az OTPDirekBróker (android) alkalmazást és azóta az értékpapírok nevein kívül semmiféle hozzájuk tartozó adatot nem tölt be/le. Induláskor nincs hibaüzenet sem. Ötlet, vélemény, hasonló tapasztalat valakinek? Esetlet valaki bejelentette-e már? (persze mire reagálnak lejár a naptár)
No hasit mar rendesen. A belepes-kepernyon fejlesztettek egyet, hogy kozvetlenul is lehessen a QR-kodos kepernyore ugrani, es ne kelljen a szamlaszamot/jelszot bepontyogni. En megvoltam ezzel is, engem csak az erdekel, hogy mukodjon.
OTP Direktbroker problémák