Van jó hír is: a SmartBróker alkalmazás a telefonomon úgy tűnik legalább annyit mégiscsak tud, hogy létezik az anyabank: azt írta, hogy hiba van a rendszerben... :D
Mos éppen az van, hogy a menü, oldalsáv, egyebek megjelennek, de lényeg (portfolió értékelése, árfolyamlisták stb.) helyén egy kis "forgás" után csak ez: "Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni
kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy
hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon."
Ez ma is akadozik ? Lassú , és ezt dobja fel : """ Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon.
Ez sajnos nem igaz. Állandóan baja van, évek óta megbízhatatlan. Volt úgy, hogy órákra leállt, egymást követő napokon is, a valós idejű leállt, majd újraindult pontatlanul.
Megint kár volt örvendezni, megint nem megy. Jól ellevelezgetek velük, kértek képernyőfotót, kaptak, meglátjuk. De kezd már elég komolyan frusztrálni. Korábban semmi baja nem volt.
OTP Direktbroker problémák