Őszintén szólva, nem örülök neki! Nem vagyok érdekelt az emelkedésében, de abban sem, hogy essen. Ha sokat esik, egyre többen fogják úgy gondolni, hogy érdemes már bele venni. Az pedig az egész BÉT-ről elszívhatja a casht. Jobban örültem, amíg ATH közelében volt kipányvázva.
Szerintem nem avatkozik be:) Inkább vár a mesés kárpáti ujgúr vezérre:) Nyugodtan aludhatna , ha már köpcös álírta volna giga millárdos hitelt a vasútra + a pszichiátriai fősulira.) Aki nem tudja köpcös világ politikai tényező: egy szempillantás alatt összerogysztotta a szovjet kommunizmust. Az európai úniót az összeolás szélére kergette, most kína esedezik a lábai elött vegyen már feltőlük egy kis gempát:) Ha rábólint a 8000 éves birodalomnak is reszeltek:)
A forgalom növekedése talán jót jelent a jövőre nézve! Elég sok rv. talált gazdára az elmúlt időszakban, abban a bizonyos sávban. Lehet ez egy bázis a következő emelkedés előtt!
Reggel felkerült egy ábra, amiben szemléltetve lett, hogy néhány kilengéstől eltekintve gyakorlatilag vízszintesen oldalaz az árfolyam egy kb. 100 Ft-os sávban. Továbbra is ebben mozog, a tegnapi esésé is, a mai emelkedés is. Árfolyam szempontból semmi lényeges nem történt eddig. A forgalom mintha élénkült volna szeptember eleje óta! 2 hét alatt több volt a MOL forgalma, mint egész augusztusban.
A bojkottal sújtott Irántól vásárol olajat:) Nem világpiaci tényező:) Különben az egész kínai ingatlan lufi: vihar egy pohár tejben:)
Törölt felhasználó2021. 09. 21. 16:57
#768
Szerintem meg nem az olaj az igazán érintett, bár Brent is korrigál....pénzügyi szektor jobban érdekelt, ezért gondolom, hogy a Kínai vezetés be fog avatkozni és fékezi , esetleg elnyújtja a károkat, hogy mérsékelje a hatást. Záró ár érdekes lehet...
Ma meggyőző szerintem a részvény. De azt is lássuk be, hogy a kicsit jobb hangulatot- nem csak nálunk- eladásra használják sokan. Úgy értem, mennyiséget lehet adni esés nélkül.....vagy venni áremelkedés nélkül. Hogy kinek lesz igaza, az pár hét....magasan pottyanthatnánk a kínai vergődésre, ha nem az egyik legnagyobb olaj importőr lenne.
MOL tulajok normálisan