Rövid távú politikai (HUF vs PLN kockázat, kormányzati döntések, kamatkörnyezet, gazdasági kilátások) és technikai hatások miatt gondolom. A Lengyelek is “kérték” az Orlent az árak mérséklésére, de ott például a befektetők csak a választásokig számolnak az ilyen intézkedésekkel. Szóval hasonló, de mégsem ugyanaz.
https://invst.ly/11or0v
Látszik, hogy egy óriási háromszögben van, nagy baj lett volna ha itt nem sikerül fordulni. Ha valamelyik irányba megindul akkor az egy elég komoly elmozdulás lesz.
Az elmúlt egy évben egyébként hasonlóan mozogtak, a PKN mégis sokkal jobban szét volt verve: https://invst.ly/11or43
Nem akarok neki külön topicot nyitni, mert annyira nem érdekes, de a PKN a tegnapi 6%-on felül ma is 4% pluszban van. Ez számunkra csak azért érdekes, mert hasonló környezetben működik, politikailag is hasonló hatások érik, de az mégis meg tudott indulni.
én egyáltalán nem vagyok biztos, hogy a Mol piaci folyamatokon felüli , kormányzati kérésre árcsökkentést hajtana végre..... dízel esetében nem kimutatható sőt inkább emelt az áron....nyilván 10 usd olajár csökkenésre 20-30 Ft esés teljesen piaci, sőt....
Na ez az amit egy befektető sem tud. A vállalat egészét nézve jó hír, mert a többi piacon elért nyereség valószínűleg jócskán felülmúlja azt amit itthon kénytelen "önszántából" elengedni a MOL. PKN közben +6%.
Szia. A problémát itt generációkban látom ( 1 bytes embereknek próbáld elmagyarázni hogy szelektív hulladékgyűjtés!! ) Reménytelen szerintem. Legyen igazad.
Szia! Poliol üzemnek kell a műanyag........nincsenek véletlenek, főleg nem hazánkban.....ezen túl EU előírásoknak is meg kell felelni, ha nem akar a kormány újabb kötelezettszegési eljárást.....szükséges beruházásokat a Mol tudja elvégezni melyet profitra fog váltani......jó lesz ez meglátod....csak itt mindenki azonnal akar eredményeket, olyanból is ami 50 éve nem megoldott....csak hordták földbe a szemetet.....
MOL tulajok normálisan