a tegnapi falbontó események is végképp feltették bennem a kérdést, hogy mi lesz az országgal?, mert véleményeket hallani a FIDESZ-ről, Gyurcsányról, holott a kérdés az, hogy mi lesz veled Magyarország?, erre kell a választ keresni!
Élmény a cirkusz adjon! . én azzal is megelégednék, ha azoknak AKIK akarnak TANULNI a sulijukban a tanáruk a tudást át tudná adni minden órát zavaró tényező nélkül! :(((( . írtam már erről is, át kell alakítani az oktatást! legyen egyházi és alapítványi ahol MÁS !!!!! szabályok működnek amit az iskola MAGA ÁLLÍT fel !!!! szab meg! . és legyen egy liberális állami ahol mindenki élményt kaphat..... az államiba mindenkit KÖTELEZŐEN vegyenek fel aki oda jelentkezik. . az egyházi és alapítványi pedig felvételiztessen és aki nem tartja be a szabályokat az kitehesse az államiba. . Első körben ez lehetne megoldás.
Ezt a vitát, ha nem is veled, ezerszer lefolytattuk itt! Ha neked kedved van trollkodni évekre visszamenően előkeresheted ugyanezeket az érveket és válaszokat amit most is elővett a propaganda miniszteretek. Ezt a gerjesztett vitát nem itt lehet lezárni és megoldani. - Ellenben ha van kedved a véleményemet meghallgatni, (elolvasni) szívesen állok a rendelkezésedre, de nem a tőzsdei kereskedés alatt!
Senki nem mondta még meg mit tanulnak a gyerekek az élményalapú oktatásban. Ha nem tanulnak ezer élményalapú is lehet az oktatás. Miért is van szükség élményalapú oktatásra és kiknek? A tanároknak vagy a diákoknak?
"Mert az első számú feladta a tananyag átadása." Erről beszélek. Sok a tananyag, kevés a készségfejlesztést. Elavult. Egyébként nem tudom, hány órán voltál mostanában, és elég sok nyílt órán voltam. Nem telik az óra fegyelmezéssel. Egyáltalán nem. Legalábbis általános alsóban nem.
Nem fektet elég hangsúlyt a világban való boldoguláshoz szükséges kompetenciák kifejlesztésére. Pl. rugalmasság, kíváncsiság, agilitás, együttműködés csapatban, nyitottság." . Mikor? Mert az első számú feladta a tananyag átadása. És ezt úgy kell megvalósítania, hogy egyes osztályokban az óra fele a ( sikertelen) FEGYELMEZÉSSEL !!!!! telik! . ezek azok a "panelszlogenek" amit azok mondnak akik egy percet sem töltöttek el olyan osztályban ahol nem "kiválogatott" diákok tanulnak...... . és nem a VILÁGBAN !!!!! kellene boldogulniuk hanem csak MAGYARORSZÁGON!
Egyrészt: a tapasztalatom szerint a tanáron múlik, hogy hány diák érdeklődését képes felkelteni és fenntartani, tehát ez nem az egyén elszigetelt problémája, hogy akar-e tanulni vagy sem. A szülőnek és a tanárnak kell megtalálni minden egyes gyerek esetében, hogy mivel lehet érdekeltté és motiválttá tenni a tanulásban. Másrészt: az, hogy nem megfelelő az iskolarendszer, az nem csak arra vonatozik, hogy egy tárgyban nagy tudása van egy-egy gyereknek, hanem hogy az elavult oktatási módszerek miatt nem képes életre való felnőtteket kibocsátani magából. Nem fektet elég hangsúlyt a világban való boldoguláshoz szükséges kompetenciák kifejlesztésére. Pl. rugalmasság, kíváncsiság, agilitás, együttműködés csapatban, nyitottság.
érdekes....., itt LÁTOD a szerinted LOGIKÁTLAN összefüggést akkor más kérdéskörben miért nem látod? . ellenben összefügg, hiszen mindenkit azok a tanárok tanítanak akiket ez az OKTATÁSI rendszer tanított ki! . ami egyedül eltérés, hogy ezek a sikeres diákok AKARNAK tanulni és van egy olyan diák réteg is akik NEM AKARNAK tanulni.... . ezt többször előhoztam , de ezt a vonalat mint probléma forrás.....senki sem "karolta" fel...... . attól még létezik, hogy próbálják a szőnyeg alá seperni......
látod... megmagyarázni mindent meglehet.....még a sikert is kudarcnak.... . Itt a LEHETŐSÉG a fontos! ADOTT! . Mindenki számára adott a lehetőség, hogy képezhesse magát! Aki ÉL EZZEL az akár erre a szintre is elérhet amiről olvashatunk! . és az AKARÁS az egyedüli amit a többség nem képes a "diákok" számára biztosítani!
Szerinted az iskolarendszerben vagy különórákon készültek fel? Az oktatási rendszereben egyrészt a feltételekkel van gond, másrészt az általános tudással és készségekkel, amellyel a diákok kijönnek a suliból. A kiugró tehetségek versenyeken elért eredménye semmit nem mondanak a z oktatás ÁLTALÁNOS helyzetéről.
"Két érmet és egy különdíjat szerzett a magyar középiskolásokból álló csapat a 2019-as Nemzetközi Nyelvészeti Diákolimpián a dél-koreai Yonginban - közölte a Magyar Tudományos Akadémia Nyelvtudományi Intézete kedden" . Amennyiben erre képes a " lerohasztott" oktatás..... akkor mire lenne képes nem a "FIDESZ" alatt?
Olvasd el még egyszer és rájössz hogy van köze a beszélgetéshez: "Miért zavar ha fociban sincs már PC."
Szóval szerinted a románok politikailag korrektet voltak mert szerintem nem.
És kapcsolódik orbán és te a témához, akik szintén nem művelitek a PC-t. Itt is lehet moderálni, de ha nincs rá ok akkor miért moderálnának. Most is te távolodtál el a beszélgetéstől, és elkezdtél alaptalanul trollozni.
Tipikusan egy TROLL-kodó és személyeskedő hozzászólás! Egyértelmű provokálás! . Köz nincsen a beszélgetéshez , ráadásul belekeversz egy olyan személyt is aki egyáltalán nem volt része a témának! Látod itt megteheted mert itt nem lehet téged ezért moderálni! :(
Azert tegyuk hozza mindket felre ugyanugy zavaroan hathatott a rendzavaras. . Kemenyebb buntetest vartam volna de ha a Kispest megy tovabb azt se tartottam volna igazsagosnak. 2. Mecsen konkretan SEMMIT se tettek a tovabbjutasert. 21-1 volt a kapuralovesi arany. A tizikre jatszottak es azt is borzasztoan rugtak. Lehet hogy a romanokat ki kellett volna zarni de a Kispest se erdemelt volna tovabbjutast szerintem.
Igen. Mi lesz a következőnél, ha összekerül a két ország csapata? A mérkőzés előtt közlik a bíróval, ha nem ők nyernek akkor nem tudják a biztonságiak szavatolni az életét?
Igen, a döntés nagyon sántít, hogy nem befolyásolta a végeredményt, mivel a 119. perctől volt incidens, mivel a továbbjutást eldöntő tizenegyesek csak ez után következtek. Ezeket pedig a játékosok már nem tudták megfelelő körülmények között és megfelelő koncentrációval elvégezni, gy nagyon is befolyásolta a párharc kimenetelét.
"Hozzátette, hogy az UEFA írásban, nyolc oldalas levélben értesítette a klubot a döntésről, amellyel nem értenek egyet. Mint mondta az indoklás ellentmondásokat tartalmaz. Egyrészt az egyik oldalon az UEFA azt hangsúlyozta, hogy „ilyen a futball”, a játékosoknak meg kell szokniuk, hogy nyomás alatt játszanak, és végső soron nem volt senki veszélyben. Egy másik oldalon a tények közlésekor pedig azt írták, hogy ha lefújták volna a mérkőzést, akkor – a rendezés biztosításáért felelős személy által az UEFA-ellenőrnek elmondottak szerint – sem a stadionban, sem azon kívül nem tudták volna garantálni senki biztonságát." . ."A magyar együttes vezetése már a mérkőzés után jelezte, hogy óvást nyújt be, pénteken pedig el is küldte beadványát az UEFA-hoz. A Honvéd honlapján azt írta, a 120. percben történtek után a félórás kényszerszünet alatt a helyi rendőrség példátlan módon azt közölte, amennyiben félbeszakítják a mérkőzést, nem tudja garantálni a jelenlévők biztonságát, ezek után döntött az UEFA delegátusa a bírócsere és a folytatás mellett. A magyar klub álláspontja szerint félbe kellett volna szakítani a mérkőzést, mert a helyiek képtelenek voltak garantálni a játékosok és bírók biztonságát, a mérkőzés során a román csapat szurkolói folyamatosan különböző tárgyakkal (öngyújtó, érmék, csavarok) dobálták a futballistákat, köpködték a melegítő cserejátékosokat, így a Honvéd labdarúgóinak folyamatos „félelemben kellett futballozniuk”. Az UEFA etikai és fegyelmi bizottsága hétfőn tárgyalta a magyar klub óvását, s azzal indokolták az elutasítást, hogy mivel a botrányos események a 119., tehát az utolsó előtti percben történtek, a testület véleménye szerint az már nem befolyásolta a mérkőzés végkimenetelét." . , Ez már nem a sporttól szól! Külön kalap a sorsolásnál, hogy az országok elkerüljék egymást? stb.... . A PÉNZ már itt is átvette az uralmat! :(((((((
Mi lesz veled Magyarország?