ennek már van értelme.
igen, itt van az ellentét a véleményünkben.
én is a porosz modellt erőltetném kicsit "lebutítva" és kiegészíteném egy kicsi "kompetencia alapúval".
a probléma ott kezdődik, hogy a fiatalok jelentős része már ezt nem fogadja be.
az iskolák egy teljesen "lebutított" elektromos "kütyükön" felnőtt (nem felnevelt!) gyermekeket kezd képezni.
Technológia, technika függővé vállnak már iskolás korukra.
És ez szerintem nem jó, káros.
Különféle "kiszolgálótól függő" nemzedéket kezdünk felnevelni.
De ez egy nagyon összetett, bonyolult szituáció aminek a "megbeszélésére" ez a felület nem alkalmas.
részemről ennyi.
igen, itt van az ellentét a véleményünkben.
én is a porosz modellt erőltetném kicsit "lebutítva" és kiegészíteném egy kicsi "kompetencia alapúval".
a probléma ott kezdődik, hogy a fiatalok jelentős része már ezt nem fogadja be.
az iskolák egy teljesen "lebutított" elektromos "kütyükön" felnőtt (nem felnevelt!) gyermekeket kezd képezni.
Technológia, technika függővé vállnak már iskolás korukra.
És ez szerintem nem jó, káros.
Különféle "kiszolgálótól függő" nemzedéket kezdünk felnevelni.
De ez egy nagyon összetett, bonyolult szituáció aminek a "megbeszélésére" ez a felület nem alkalmas.
részemről ennyi.
Kétharmados többségben a budapesti olimpia ellenzői
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=3&i=243424