Topiknyitó: zotyó 2011. 10. 26. 13:05

HUNMINING -- a magyar bányászatért  

"Masszív felvásárlásokra számít idén a világ egyik legnagyobb alapkezelője, a BlackRock World Mining Fund portfólió menedzsere, a bányászati vállalatok körében. Az árazás ugyanis a szektorban most igen kedvező, a magas készpénzállománnyal rendelkező vállalatok ezért fokozhatják felvásárlási tevékenységüket." (Portfolio)

Lesz-e valaki,aki rátalál Rudabányára?

Üdv:
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
exmnbs1 2014. 08. 08. 22:28
Előzmény: #1579  Törölt felhasználó
#1580
bezzeg mikor a tanácsát kértétek jó volt)))))
Törölt felhasználó 2014. 08. 08. 22:23
Előzmény: #1565  Civinjanos
#1579
Mit keres itt, egy ilyen alak mint maga??
Magyarországon az elsők közül lopta meg az embereket a mocskos részvény hígításos trükkjével!!! Kérem hány de hány ember járt pórul azon amit maga elkövetett, szégyelje el magát, s maradjon inkább csendben, ha tudja mi az a szégyen.
A börtönben lenne a helye nem a teniszpályán mókázgatni!!!
A hitvány hazugságait, meg negatív hozományit vigye a Humet forumába!!!
exmnbs1 2014. 08. 08. 22:10
Előzmény: #1577  exmnbs1
#1578
exmnbs1 2014. 08. 08. 21:24
Előzmény: #1576  exmnbs1
#1577
még egy apró adalék a máv felújítások gyorsaságáról
Gárdonyban kb 2008-ban kezdődött, 2009-ben már folyt
link
2011
link
2012

ennyit a 3 hónapról)))))
link
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:54
Előzmény: #1572  szalatibi
#1576
link

a francba, kimaradt a Kazincbarcika-Rudabánya vonal
hát a máv szűkös erőforrásából nem azokat a vonalakat újítja fel ahol nagy a személyforgalom, nem a mutyibányásat???
3.2mrd?????
ez vajon mekkora nagyságrend lenne
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:50
Előzmény: #1572  szalatibi
#1575
állítólag nekik még tőzsdén kereskedhető papírjuk nincs

mindezt csakúgy, szivességből)))))))

viszont az Acquisition Pronak van 15%-a, érdekelne mit szólnak ehhez)))))))
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:48
Előzmény: #1572  szalatibi
#1574
azelőtt Paksról és Szegedről ment a hablaty
oda Konstanzán keresztül vezet az út?)))))))
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:47
Előzmény: #1572  szalatibi
#1573
Kazincbarcika újabban a Duna mellett van????
fél Mo vasútközlekedése leblokkol majd hogy kaszálhassanak 25EUR-t tonnánként)))))))
szalatibi 2014. 08. 08. 20:42
Előzmény: #1569  exmnbs1
#1572
"A külföldi befektetők hála Istennek, jobban értik és érzik..."
Nyilván itt az érzésen van a hangsúly, mert a tőzsde pont az a hely, ahol érezni kell, főleg, ha semmit nem értek a végtelenbe összefutó sínpárokból.
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:42
Előzmény: #1565  Civinjanos
#1571
Civin csak ennyi?
tovább is van az szerintem mondjad még

van itt még pár bukfenc, tartok tőle
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:37
Előzmény: #1565  Civinjanos
#1570
mert pont olyan mesebeli figura mint a dél-afrikaiak vagy tükörből lehet csak látni?

ki akar hátrálni a nyrt-ből a bányászbulivaé együtt

minek befektetői kapcsolattartó külön????
máshol azt elvégzi pl maga a vezető
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:33
Előzmény: #1567  szalatibi
#1569
de már látszik a story vége
a bezárt máv vonal és a máv a hibás)))))))
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:30
Előzmény: #1566  exmnbs1
#1568
"2015 év folyamán cca. 35-40 fő új munkaerő felvételére és betanítására van szükség."

szerintem azok akiket nem fizettek ki a rudagipszmix-nél és végrehajtatták már alig várják)))))))

"A külföldi befektetők hála Istennek, jobban értik és érzik a Rudabányán kibányászható értékek gazdasági súlyát, mint Magyarországon a befektetők és részvényesek egy része!
Budapest"

Naná hogy továbbra sincs nevük))))))Romániában rakják tengerre na akkor hová is vinnék?))))))
Jól beolvastak a Mo befektetőknek, akarom mondani nem befektetőknek

remélem a felügyelet is olvassa és ismét jön majd manipulációért büntetés

szalatibi 2014. 08. 08. 20:29
Előzmény: #1566  exmnbs1
#1567
Én nekem ez vicces:"1000 tonnás
folyami bárkákkal" Nem vagyok hajózási szakember sem, de szerintem pár dunai hajós is kellene a folyami "bárkákhoz".
exmnbs1 2014. 08. 08. 20:25
Előzmény: #1564  exmnbs1
#1566
"A Rudabánya-Kazincbarcika MÁV vasúti pálya rekonstrukciója szükségessé vált, mivel évek óta a ebben a viszonylatban a személyszállítást és a teher szállítást a MÁV leállította."

azta, ez most derült ki?
micsoda pech))))))

"A Baritmix-I ® sugárvédő, öntömörödő nehéz beton export szállítása miatt cca. 380 m Ft beruházási értékű,vasúti pálya felújításra van szükség 3 hónapon belül, hogy a folyamatos áru kiszállítás biztosítva legyen. A vasúti pálya rekonstrukció finanszírozási tárgyalások megkezdődtek."

hahaha
és mindez a felújítás is kijön az 5-6 számjegyű kpállományból?
a máv rekonstrukcióját a kamubánya vezérli?????)))))))
dönt róla hirtelen sőt még a finanszírozásról is?)))))))))

"Az önálló vasúti rakodóra és a Rudabánya-Kazincbarcika vasúti vonalra a Társaságunknak a rudabányai külszíni fejtésű bányászat újra indítása miatt 20-25 évre szüksége van."
A MÁV-ot ez érdekli???
Nav végrehajtásos ügyfelek vezérlik?)))))))

"A Hun Mining Nyrt leányvállalata az RK Bányatársaság KFT a bányászati kutatási jog alapján 2015 12 hónap folyamán nyitja meg a barit lencse külszíni fejtésű bányászatát és állítja elő a szuper nehéz betonhoz szükséges barit lencse – Baritmix-III ® -zúzalékokat."

persze ehhez nem kell ám bányászati jog sem 5-6 tuovábbi engedély)))))

"várhatóan évi 200 000 tonna kibányászott és feldolgozott Baritmix-III ® szuper nehéz beton alapanyag mai áron cca. 25 €/ tonna értéket képvisel"
király, szóval 1 tonnát mintegy 7900HUF-ért akarnak kibányászni, feldolgozni és még haszon is lesz rajta?)))))))))))
.

25EUR/tonna????
ki
A"
Civinjanos 2014. 08. 08. 20:19
#1565
Varga István vezérigazgató urat arról is megkérdezni, hogy a megvolt 4,342.192 tonna Baritmixből mennyi van elzálogosítva? 550.000 tonnánál több-e, vagy kevesebb? Ebből az 550.000 tonnából 250.000 tonna lehet, hogy már régen el is van adva?
Ha igen, ennek a 550.000 tonnának a tulajdonosa beszáll-e a logisztikai beruházásba?
Amikor ezt a 550.000 osztva 60 tonnás vagonok azaz kb.: 9.000 vagon Baritmixet elviszik, annak az ellenértéke kinek a bankszámláján köt majd ki?
Szumma-szummárum: lehetséges, hogy a beruházásokat és a rakodás megindulását követően csak adósságra megy majd el pénz?
Ha igen, akkor ezt a beruházást és fél évet (szállítási költségek) ki finanszírozza?
Az 551.000-dik tonnától kezdve a PSZÁF bírságokat és az elmaradt adókat fizeti-e ki a társaság, vagy a fiatal alkalmazottaknak ad-e bért?

Ne felejtsük el, hogy az egész társaság bányavagyonát három délafrikai cég apportálta közel 25 milliárd forintos értékben. Ennek az apportnak az értékelése kapcsán nyomozás is folyik, mivel Varga vezérigazgató úr nem kívánt a PSZÁF vizsgálatok során a hatósággal együttműködni. Egy ilyen társaság előfinanszírozására valóban nehezen szánja rá magát épelméjű befektető.
Akit Varga úr említ, az lehet komoly vevő illetve épelméjű befektető, de akkor miért nem áll ki a nyilvánosság elé a vevő illetve a befektető maga, hogy megvédje a szegény Varga urat a pocskondiázóktól?

Ennyi.

exmnbs1 2014. 08. 08. 20:14
Előzmény: #1563  exmnbs1
#1564
szóval lesz a kp-tlan végrehajtásos cégnél 5 fő felvéve???
gyártáshoz ilyenek kellenek?
1 fő informatikai tanácsadó felvétele,
1 fő közgazdász-tanácsadó felvétele,
1 fő befektető kapcsolattartó felvétele,
1 fő projekt igazgató felvétele,
1 fő logisztikai menedzser felvétele))))))))

különösen a befektetői kapcsolattartö nélkülözhetetlen)))))))))

ehhez képest már idénre várja a bevételt a kiszállítás után
dec 31-re 0.5m tonna kiszállítása után
link

ja, ez csajk LOI még)))))

exmnbs1 2014. 08. 08. 20:08
Előzmény: #1562  Törölt felhasználó
#1563
(((((((
))))))))))))
Törölt felhasználó 2014. 08. 08. 19:33
Előzmény: #1561  exmnbs1
#1562
exmnbs1 2014. 08. 08. 11:55
Előzmény: #1560  Törölt felhasználó
#1561
előtte meg 100 lesz azt mondta?

Topik gazda

zotyó
3 2 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek