Abban a citi ajanlasban P/S=12 kalkulacioval szamolnak, mintha ez autogyartasban normalis volna.
Csakhogy jon mar VW, NISSAN, GM es TM is az EV piacra. Suru sorokban, es azoknal jobb autokkal.
Es maris tobbet adnak el beloluk, mint ezek a tulertelt meme-reszvenyek.
Az a gyanum, visszaallas az autos- vilagban a normalis ertekelesekre, mar elkezdodott.
,
Mondjuk pl. Toyota (TM) P/S=0.8, szoval 15x-szer olcsobb.
Es iden osszejohet nekik EPS 12.7--->15.0 $ profit novekedes tavalyhoz kepest, elsonek kezdte el a recoveryt, a PE csak 10, es van 2.8% osztalek is. Ja, es visszavasarol 4.5Mrd$ ertekben reszvenyt.
Raadasul a fentiek elobb kapnak, a most hianycikk semicond chipekbol, mint a kinaiak.
Csakhogy jon mar VW, NISSAN, GM es TM is az EV piacra. Suru sorokban, es azoknal jobb autokkal.
Es maris tobbet adnak el beloluk, mint ezek a tulertelt meme-reszvenyek.
Az a gyanum, visszaallas az autos- vilagban a normalis ertekelesekre, mar elkezdodott.
,
Mondjuk pl. Toyota (TM) P/S=0.8, szoval 15x-szer olcsobb.
Es iden osszejohet nekik EPS 12.7--->15.0 $ profit novekedes tavalyhoz kepest, elsonek kezdte el a recoveryt, a PE csak 10, es van 2.8% osztalek is. Ja, es visszavasarol 4.5Mrd$ ertekben reszvenyt.
Raadasul a fentiek elobb kapnak, a most hianycikk semicond chipekbol, mint a kinaiak.
Feltörekvő EV gyártók