Én csak kínai smart ev-t nézek, mást nem, így ezt a svéd céget nem ismerem. Kínai smart ev-ket is addig, amíg a konszolidáció esetleges nyertese lehet az Xpeng (ha nem, akkor lépek belőle ez kb. 1 éven belül ki is derülhet).
Alap "mezei" felhasználó vagyok. Nem kötök sokat (kb. 10 hónapja alig kereskedek, sok a melóm). Stratégiát váltottam, majd ha valamelyik melót ledobom magamról akkor, aktívabb kereskedő leszek, ismét. (Most a cél, hogy mondjuk az Xpengbe 2025-ig beleüljek, ha csak mondjuk a politika nem találja ki, hogy az ev egy koszos rendszer.) Saxo árak: https://www.home.saxo/rates-and-conditions/stocks/commissions
Értem. Viszont jó hír, hogy egyre többen jelentik be a 2030-s váltást, ami szintén jót tesz az elektromos autók gyártóinak. Lehet, hogy még több részvényt kell még venni. Kínai részvényt hol veszel?
Még vehetik..... de az eladasi adataiknkinaban egyre rosszabb lesz. Majd a politika is idovel tiltha (mint ahogy mar nem mindenki es nem mindenhol vezethet Teslat kinaban).
Szokszoroztam 2017ben es 2018ban is (valami csoda folytan a 4ig is bejott). Tudomasul kell venni hogy azok tok veletlenek voltak, pontosabban az ember jo helyen volt, es a draga politikusunk (urunknkiralyunk) igy legalizalt a vagyonat. Ez van. Valoszinuleg tobb ilyen nem lesz. 21 ev eleje ota en a betben pontosan 0 ft tartok (lehet barmi, en toket magyarba vissza nem hozok).
Dehogy is nem. Jo az igy. Hát nem 2 hét alatti meggazdagodasban kell gondolkodni. (Inkabb annak kellene orulni, hogy legalabb az adr riziko csokkentheto, bar, igy is sokaknak cumi lesz.)
csak ne nyomták volna be ezt az Offeringet a Drága LI sek ... azért hozzátehetnéd, hogy ez kicsit nyomás alatt tartja a papírt .. engem nem érint, mert az nincs, de más van,
Feltörekvő EV gyártók