Jovedelmekben joval nagyobb a kulonbseg!! Nem tul regen epitettem gyartosorokat Kinaba, akkor a ceg hozta a munkavallalokat es ugy szamoltunk hogy lakhatassal kajaval ruhaval tokomtudjamivel 1000 ajroba vannak evente. Ujevkor pedig mindig volt egy nagy hanyad amelyik lelepett mert egy ev melo utan otthon gazdagnak szamitottak.
Nem olyan csendben. Nezd csak meg a huaweit pl.
Nagyon okosan csinaljak/csinaltak. A tobbivel meg egyetertek.
De nem nagyon tudok olyat aki elhozott toluk gyartosort. A merci gyarakat konkretan tudom az en kollegaim terveztek oket. Vw csak terv nem tudom mennyit valositanak meg belole.
Az olcso munkaerovel is vitatkoznek kicsit. Nyilvan vannak olyan termekek aminel ez fontos de egy autonal. Gyors fejszamolas: a kecskemeti mercinel kb 3000 ember dolgozik, az muszakonkent 1000. Ketpercenkent kijon egy kocsi, tehat 2000perc munka van benne. Per hatvan az aszongya 33, ez mo-n kb 150 ajroba van. Kinaban meg jo kozelitessel 33ba. Namost az autok atlag eladasi ara 30.000eur. Mashogy megkozelitve evi kb 12m eur. A gyar epitese nagyjabol 1Mdba fajt, az nekem sok ev.
Nem a munkaero hanem a piac miatt mentek oda. A tobbi meglatassal es az ostobasaggal egyetertek hozzateve hogy mit is nem tudtak a kinaiak? Biztonsagos autot epiteni. Erre eladtuk nekik a volvot mef a saab 9.5 terveit. No komment.
Fogalmam sincs. Most rajzolgatni se tudok. Nekem felfele hianyzik egy rakas, eddig is hianyzott. 1.26-1.27 kozotti csucsot varok de hogy jutunk oda fogalmam sincs.
Hosszu tavon viszont nem ertek egyet veletek. A dollarnak sokkal erosebb gazdasagi alapjai vannak mint az euronak jelenleg.
Erdekes amit irsz sjani Supermario seggberugasarol. Mit varnal az ujtol? Azonnali kotvenyvasarlast? Mert akkor euro megy a levesbe. Nem tudom mit kellene csinalnia, itt sokkal nehezebb olyat csinalni amiert senki se hisztizik
EUR/USD