Fantasztikus, akkora előrelépés, most már két garázscég van. Talán lesz benne egy autó is..... (Egyébként ebben mi az újdonság? ........ha a nevünket 1 év után megváltoztatjuk, attól az még most sem fog működni.....)
tudom,emlékszem is rá,de egy normális cégnél ha új termék van,akkor szokták közölni,hogy nyereséget termel vagy nem,milyen a fogadtatása stb....de most látom tudorka bemásolta kikkel egyesültek.a végén még"komoly" cég lesz.ez olyan GEM szagú kamu hírnak tűnik,bár ne lenne igazam.
Az új típusú ügynökségi felállásban az UP az applikáción belüli innovatív promóciós felületek értékesítéséért felel, a Pesti Est pedig hirdetési felületeket biztosít az Ntice nevű startup számára.
Hármas szövetségre lépett az UP Advertising, a Pesti Est és a Facebook esemény alapú mobilalkalmazás fejlesztésével foglalkozó start-up, az Ntice. Az új típusú ügynökségi felállásban az UP az applikáción belüli innovatív promóciós felületek értékesítéséért felel, a Pesti Est pedig hirdetési felületeket biztosít az ismerkedést forradalmasító, „people discovery” elvű Ntice számára, amely a Valentin-nappal induló „Összehozzuk Budapestet” című eseménysorozattal debütál.
Ők vallottak be
Adaptive Media
Axel Springer Magyarország
CEMPSH
Est Media Group
EVO Media
Gmedia
Híreső
HVG Kiadó
HWSW
Infinety
Inform Media Online
Madhouse
Magyar Jeti
MTM-SBS
MTVA Online
Net Média
Optimusz Direkt Marketing
Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató
Reach Media
Ringier Online
R-Time
Sanoma Media
Thinkdigital
csak egy észrevétel, 51,93m rv lesz az apportos tőkeemelés után, és ebből 8,76m részvénye lesz a Comorn Kft.-nek, a magazin(ok) nyomdája lesz az Est legnagyobb tulajdonosa (16,9% tulajdonrész).
ESTMÉDIA.HU
és kellő komolyságot az uraktól
(hi-hi..............:)))))))