Ez egy hosszabb távú jövő, ez lesz a büntetés amiért a végtelenségig kizsákmányoljuk a Földet, a kabzsiságunk bilincsbe ver, bent ülünk a fazékban, és már rakjuk magunk alá a fát!
Bocs az off - ért, de szerintem, ezeknek a hatásoknak abszolút ki vagyunk téve, a BÉT - en keresztül mi is, itt Estmédiában! Tehát csak azt akartam mondani, hogy én sokkal bizakodóbb vagyok a jövőt illetően!!
Látható hogy próbálják a megfelelő piaci pozíció felvételéig lassítani a folyamatot, de Musk és Kína sem fog lassítani, hódítani fognak, ha Európa hagyja, akkor mehetünk a levesbe. Gatya felköt, és hajrá, látástól- mikulásig!
Ölre menő küzdelem a munkaerő, és a disztribúciós oldalon is. Nincs más út!! Vagy amit eddig építettek, tényleg összeomlik, és nem recesszió lesz, hanem háború.
Tehát egy ilyen környezetben, mégha kevés köze is van hozzá, a mi nagylányunk is extra teljesítményre van ítélve! A kereskedelmi háborút pedig Kína, Amerika, EU, megoldja addigra! 🌈
Érdekes milyen sokan várják itt, és más fórumokon is a recessziót. Szerintem már itt van. Ez ha akarjuk, ha nem kihat ránk is, itt Estben. Viszont én nem félek a hosszútávú beragadástól, én ezt egy öt éves charton, egy egészséges korrekciónak gondolom. Viszont az erő a gazdaságból egyáltalán nem futott ki. Az új kályha az elektromos autó tömeggyártás, az információ technológia, robotika lesz. Az elektromos autózás pár éven belül hatalmasat fog rúgni a gyártâs termelésben, aminek most folynak az előkészületei kicsit burkoltan, de amikor itt lesz az ideje robbanni fog. Ahhoz pedig nem kell nagy képzelőerő, hogy ez mi mindent visz magával. Főleg Magyarországon, ami egyre inkább ráépül az autóiparra. Lehet itt pro - contra érvelni, de ez a lényegen nem változtat. Az e-autók eljövetele nem akkorát fog lendíteni az autóiparon mint ami eddig egy erősebb évben. Ha valakinek volt egy 100 egységből álló, rövidtávú szállítmányozással foglalkozó cége kisteherautós flottában, az évente mondjuk leselejtezett 10 dízel kocsit, vett helyette 12 dízel másikat, mert mondjuk bővült is. Most viszont a sokkal alacsonyabb fenntartási költségek miatt, az első próbák után lehet kidob 40 dízelt, és vesz helyettük 45 új e-kocsit. A magánszemélyekről nem is beszélve. A nagyvárosok önkormányzati intézkedési miatt, egyszerűen (pszichológiai okok) az ego, a" divat "miatt (a nők ki fogják verni a konzervatív pasikból is a divat autót), lokál patriotizmus miatt, kényelmi okok miatt, az egyre alacsonyabb gyártási költségek, így kedvezőbb árak miatt, teljesíthetetlen lehívások lesznek, ami miatt a Magyar kormány is behívta a 400 órás törvényt. (Voltam sztrájkolni, mert a belem kitaposták nekem is, szinte ugyanazért a bérért, de értem az okát, hogy miért) Ők már a hírtelen lökésszerű terhelésre készülnek ezzel. Az emelkedő bérek miatt is nőni fog a kereslet, mégha túlóra hegyek árán is! Illetve a jó tőkepiaci teljesítmények miatt is. :-):-)😃Mi is e-kocsikat fogunk venni!
Est média szekta
https://youtu.be/0iOqsNfkN_A