be kell menni sajnos, bár lehet telefonon is sikerülhet, amikor én csináltam, nekem kellett elmagyaráznom a fiókban az ügyintézőnek, hogy mit csináljon, mert nem tudta szegény
Végül sikerült, úgy történt ahogy leírtad. Most pedig részvényt kellene eltranszferálnom az erstétől, erről szintén semmi infót nem találok sehol. Az érdekelne, lehet -e úgy transzferálni, hogy személyesen ne kelljen bemenni.
Nem tudom, hogy miért Virágtól várjuk a megváltást. Hogy lehet, hogy amit az ő cég etudott 20 évvel ezelőtt, azt máig nem tudja egyik szolgáltató sem. Ez hogy lehet? A stabilitásról nem is beszélek, de a hazai elérhető felületek közöl egyik sem tudja pl. h mi az a realtime. Mert az hogy fél vagy 1 percenként frissül az nem az mint tudjuk. A kiutalás/beutalás/átvezetések neházségeiről, a személyre szabhatóság hiányáról nem is beszélek. Xar az egész ahogy van.
Amit még érdemes tudni, hogy ha valamit nem tudsz egyik felületen, akkor próbáld meg a másikon. Ha nem megy a webesen, nézd meg az asztalin vagy a mobil appon. Én az asztalit használom, de van, hogy fos, és nem megy rendesen valamilyen funkció, de csoda mód a telefonos appon meg simán meg tudom nézni. Ez van, ezt kell szeretni amíg Virág nem csinál egy új céget (sajnos kb. zéró az esélye, mert nagy haverok az ERSTE főnökkel, és kapott valami tanácsadói pozíciót is).
Valahol a netbroker felületen meg tudod adni a számlaszámot. Nekem tavaly változott, ezért kellett újat felvinnem, de meglepően egyszerű volt, egy kettős azonosítás és kész is.
Velük beszéltem, de szóban elmondva elég zavarosnak tűnt, nem is tudtam megjegyezni. Így leírva jobb. A randomnál csak be kellett utalni valamennyit, és már működött is.
Sajnos van és nem változik. Elképesztő és érthetetlen az Erste hozzáállása. Minek kellet nekik a megvásárolt ügyfélkör, de tényleg? Mondjuk rajtam 5Ft-ot nem keresnek, amíg ilyen használhatatlan felületet kínálnak.
úgy látszik hogy van.. ezen kívül: ott van a pénz a számládon, de nem tudsz venni, mert a nyitható pozi: 0 nem tudod átküldeni a pénzedet pl. nyeszre, nem tudsz pénzt átküldeni más, külső bankszámládra, ennyi kapásból, lehet ezeken kívűl esetleg más probléma is ezek miatt állandóan hívni kell az erstét és még én érzem magam hülyebénának, hogy nem tudok lezongorázni egyedül semmit, segítséget kell tőlük kérni
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!