Folyamatosan, hamis adatokat mutatnak az ügyfeleknek! Ez már szándékos félrevezetés, megtévesztés kategória... Le kéne állítani a rendszert, de akkor sok pénzt vesztenek és kiderülne minden a fos rendszerükkel kapcsolatban!! Évek óta ez megy és semmi változás, csak a mellébeszélés és lerázás!
Korrekten működik ez az erste futures dolog? Mikor utalják vissza a számlavezetési díjat? Ma illetve tegnap este utaltam. Tapasztalataitok szerint érdemes benthagyni két évig v mindig 3 nap után vissza váltani, amint lehet és aztán újra utalni 20 ezret a következő hónapban? Köszönöm a válaszokat
"Alig várom", hogy újra személyesen fáradjak be akármi miatt az erstéhez... elkéri a személyit, lakcímet és utána félpercig-egypercig görgőzik majd megint a nőci - mintha ott se lennék. Gondolom vizsgálgatja, hogy mibe fektettem a pénzemet, hol mennyit tartok meg ilyenek. Aztán kezdi, hogy a privát ügyfél-bankár dolgok mennyire de mennyire királyosak lennének nekem. És akkor felsorolom neki, hogy mennyi okom van arra, hogy ne fűzzem ezt a barátságot szorosabbra, mint muszáj.
Nem kell aggódni, hiszen amikor megtörtént a Random beolvasztása akkor már fejlesztették az új hiper-szuper kereskedési rendszert! Tavaly év elejére kész lesz! Nem lett..., ja ha rákérdezel még mindig reszelgetik! Ennyi idő alatt biztos fergeteges lesz. Lehet, hogy több idősíkot, normális gyertyákat, mozgóátlagokat, indikátorokat nem lehet rátenni, de akkor is a legjobb lesz. Látta már valaki?
Legalább 5 éve jelezem a hibákat és semmi változás! Először telefonon, de annak semmi értelme nem volt, majd email és képernyőfotóval! Így nálam is van egy példány és válasz legtöbbször jön is, hogy rajta vannak a szeren...:) Sőt a hiba elhárításánál is kapok jelzést róla! Aztán pár nap múlva, újból ledobja a láncot.... hmm Az érdekes volt, hogy amikor telefonon jeleztem, akkor többször is a rekació az volt, hogy hú tényleg..! Fel sem tünik, ha nem szól valaki!!!
Bejelentettem egy hibát 3 hónapja. Akkor azt írták köv. hóra meglesz a fix. Írtam múlt héten hogy a helyzet nyugaton változatlan. Egy "sajnos egyedi hiba okozza ezt önnél, dolgozunk rajta" szöveggel leráztak. Egy sok ezer, tízezer, százezer felhasználós rendszernél nincs egyedi hiba. Sajnálom. Jeleztem, hogy ne csak a hibát hárítsák el, hanem a hibát a gyökerénél is kapják el. A kettő nem ugyanaz... de nyilván a kommunikációs tisztjük le se szarja. Ő se. :) Közben meg minden alkalommal remegnek, hogy uram a tanácsadók, a privát ügyfél dolog, a dedikált bankáraink... srácok. Nálatok vagyok - még. Ne szerződéssel meg aláírt papirokkal akarjatok magatokhoz láncolni, hanem nyújtsatok jó szolgáltatást és érjétek el, hogy ÉN ne akarja elmenni tőletek...
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!