azert lassuk be az lehet , hogy kiszedtek a penzt gyorsan am abban mar nem vagyok biztos , hogy ez igy nem peresitheto, es ezen ket nap tranzakciojanak kedvezmenyezetjei mind elerhetoek.szoval olyan ez mint a bolti lopas ,nalad van a csoki de a kamera is latta.
az a baj, hogy a szép része a cash elment a cégből, készpénzt már alig fog termelni, vagy inkább veszteséget és ki tudja, hogy a maradék eszköz mennyit ér, és hogyan értékesíthető
El tudom képzelni, hogy művezető jó szándékkal próbálta vinni a ktvesek szekerét és a sajátját, és annyira megörült Soós Csaba szövetségének, hogy elfeledte a kockázatokat. De lehet, hogy csak kifele játszotta meg ezt a szerepet, nem tudom én sem.
Lehet, hogy Soós meghagyott kb 2 millió rv-t magának, marad még mellette 6 millió kisbüfi rv (19 m srv), irányítás marad az övé. Emlékszem, művezető vagy e-star kötvényes mondta, hogy ha kiszállna a CRH, akkor még látnának további fantáziát is a cégben és nem adnák el. Most lehet, hogy pont ez a változat állt elő. És ha sikeresen zárulnak a perek, a végén a maradók 400 Ft-ot is kaphatnak a részvényekért. Ha nem, akkor kevesebbet.
Első perctől kezdve, az osztalékot mondtam egyedüli, korrekt szétosztásának a Polska bevételnek, de ilyen, közös lelécelést nem feltételeztem, hanem bennfentes, kisstilű mutyizgatást az srv vételekkel.
ENEFI - THE BEST