Azert kicsit arnyaltabb a Daimler kep. Egyre tobb autot adnak el, de abbol a szegmensbol amivel nem keresnek tul sokat. Kecskemet nelkul a kompakt szegmens nem nyereseges, a kinai gyarak jovore indulnak az ngccvel. A kecskemeti gyar valoban baromi jol megy, de a modellmix teljesen mas mint tervezett, sokkal tobb a cla, amihez ha nagy darabszamban jon a shooting break amit szinten csak itt gyartanak nem tudom mekkora lesz a lemaradas a megrendelesekhez kepest. Szigoru ertekalapon vw jobb volt, de en inkabb daimler parti voltam. A rohej hogy ertekalapon a bmw mar akkor sem volt a vilsg legjobb vetele megis talan az emelkedett alegnagyobbat ☺
Daimler kegyetlen jo, egyre tobb autot adnak el, dolnek meg a negyedeves rekordok, mar harom muszakban nyomjak Kecskemeten is, es hetvegen is dolgoznak. A vilagnak kell a Merci. Tibi VW-be fektetett? Az se volt rossz dontes mondjuk.
Daimler vicces. Tibivel vitaztunk rola kb akkor amit irsz, mert nem csak ta de funda alapja is van annak ami tortent azota. Pedig ertekalapon vw jobb volt akkor csak hat ott a funda nem valtozik eloremutato jelleggel
Szerintem 2014.10.13-án kezdődött egy ciklus a Daimlernél, 3 hullámban ment kb. 70%-ot. Most csinálja a 4. hullámot, aminek a jövő héten lesz vége, és jön az 5., 15 EUR (majdnem 20%) van benne szerintem.
Jól beszélsz, idén könnyű kereskedni. 7-8 év tapasztalat ellenére még sok hülyeséget csinál az ember.
Elliottal én is megfertőződtem, bár nem méyedtem el benne túlságosan, de nyilván már lehetetlen kizárni bármilyen helyzetértékelés során.
Az eddigi tapasztalatom esszenciája, hogy keresni kell erős szinteket és ott lesben állni! A legtöbb ember számára a probléma a kereskedési kényszer, ettől kell megszabadulni, hogy jó tréder legyen valakiből.
:) azt nem tudom mi az egyszerűbb, én azt tanulom, hogy mi mozgatja a piacot, mi az a felismerhető motivum, nekem azt mondja a piacon látható mozgás, hogy nagyobb az esélye az 5200 alá szúrásnak, majd onnan fel 5600 környékére
ELLI(o)TT KLUB