Gyárat épít a BMW Debrecenben, a több mint egy milliárd eurós beruházás révén 400 hektáros területen olyan üzem jön létre, amelyben már a kezdetekkor is ezer alkalmazottal évente 150 ezer hagyományos és elektromos autót
Az öröm azért nem felhőtlen. Ha igaz a hír, akkor Kismacs mellé, lényegében a Hortobágyra telepítik a BMV gyárat. Kell a szürkemarha gulya, a racka nyáj, a mátai ménes, a mangalica telep mellé egy autógyár is. Hol vannak a zöldek, az LMP? Arra is kíváncsi lennék, hogy kinek a tulajdona az a 400 hektár, amit a BMW meg fog vásárolni jó áron. Talán csak nem egy közeli tulaj lesz az?
"Balosok már tépik a hajukat hogy már megint micsoda sikereket tudott elérni a FIdesz...hiszen idejön újabb 1 Mrd dollár -nyi tőke...új munkahelyek, rengeteg kisvállalkozás is fel tud lendülni..stb...felzárkózik egy elmaradottabb térség, stb... jellemzően azért sok baloldali ilyenkor is csak kritizál és a kormányt szidja..." Már megint az az álomvilágban éllés hogy minden szép a fdesztől jön és minden rossz a balosoktól. A fidesz 8 év alatt nem hozott ide ilyen beruházást és most úgy dicséritek itt mintha ez minden évben megcsinálták. Te is "megint micsoda sikereket tuddott elérni"-vel nyitsz. Csak emlékeztetésként a Fidesz reakció Kecskemétre: Lázár 2008: "- A Fideszben nem okozott gondot, hogy a miniszterelnök nemrégiben a Parlamentben dicsérte Hódmezővásárhely munkahelyteremtési politikáját? - Arra gondol, hogy ez olyan, mint Piszkos Fred dicsérete? Akkor szerencsés vagyok, mert a frakció nem hallotta Gyurcsány Ferenc mondatait, ugyanis kivonul a miniszterelnök beszéde alatt. Én sem voltam a nyilatkozat fültanúja, de komolyra fordítva a szót, nem hiszem, hogy a kormányfő véleménye még bármit is számítana. Az már sokkal inkább, hogy ezzel a politikával két év alatt ötszáz új munkahelyet teremtettünk. Egy olyan városban, ahol kétezer munkanélküli van, ez jó aránynak számít. S mindezt 250 millió forintból, ami nem elveszett pénz: a több munkaerő többet termel, azaz nagyobb adóbevételhez jut a város is. A Heti Válaszban jelent meg az a cikk, amely a kecskeméti Mercedes-beruházással kapcsolatos kedvezményeket és támogatásokat elemezte. Nem az új gyár ellen vagyok, de a német cégnek biztosított összegből a magyar kis- és középvállalkozói szektor ugyanennyi, ha nem több állást tud teremteni." Magyar Naracs 2008: "A Daimler AG döntésében magyar részről két embernek volt oroszlánrésze: Gyurcsány Ferencnek (MSZP) és Zombor Gábornak (Fidesz): a kormányfő Magyarországra hozta a Mercedest, a polgármester pedig Kecskemétre. Egyik sem ment volna semmire a másik nélkül. Ha a miniszterelnök kérése süket fülekre talál, a kecskeméti polgármester hiába kopogtatott volna Stuttgartban, és fordítva: bárhogy is nyomatta volna Gyurcsány Kecskemétet, ha ott nincs olyan gárda, ami - Zombor vezetésével - meggyőzi a befektetőket a választás helyességéről. A Mercedes-gyárat tehát tekinthetjük egy ritka és az országos nagypolitikában teljességgel elképzelhetetlen nagykoalíciós együttműködés eredményének is." De ja a Balosok mindig fikáznak a Fidesz meg elismeri az eredményeket igaz?
Valszeg nincs.A 3% feletti befolyásszerzés No.-ban bejelentés köteles.Vagy talán nem arra célzol hogy újabb disznóságon lehetne kapni a nagy emberbarátot?
Mi is reméljük. Most olvasom hogy a repülőtér miatt lett Debrecen és nem Miskolc... Én a kormány helyébe felhúznék egy repülőteret Miskolcon, vagy még olyan vidéki nagyvárosban ahol nincsen reptér....ha ez ennyire fontos, akkor ezeket is kéne fejleszteni.
Bréking: BMW-gyár épül Debrecenben
Ugrás a cikkhez