Gyárat épít a BMW Debrecenben, a több mint egy milliárd eurós beruházás révén 400 hektáros területen olyan üzem jön létre, amelyben már a kezdetekkor is ezer alkalmazottal évente 150 ezer hagyományos és elektromos autót
San Diegoban mit értenek csúsztatás alatt? Itteni fogalmak szerint nem csúsztattam. Háborogtam, még minősítésekre is ragadtattam magamat, de csúsztatni nem csúsztattam.
Ez a csizma például hogy került az asztalra? És ha már exportról kérdezel, legyél pontos: EU adóalanynak, EU de nem EU adószámos vevőnek, vagy EU-n kívülre? Csak nem azért kérdezed tőlem, mert azt hiszed, én olyat feltételeztem, hogy az export után visszaigényel? Egy ilyen feltételezéshez nem kicsit kell egyszerűnek lenni.
Maradjunk annyiban, hogy továbbra se követed hogy miről ment a párbeszéd. Kezd erősödő gyanúm lenni, hogy kurvára olyan megállapításokat tulajdonítasz nekem a felületességed miatt, amiket én nem tettem. Közben vered magad az eszedre.
A feltudasra nem jellemzo ,hogy meg a kiveteleket is ismeri. Mielott szolsz probald vegiggondolni. Egyebkent egy autogyarrol volt szo mindvegig ahol evyaltalan nem kivetel az export. Tehat Te nem figyeltel.
Igen, de rossz a kifejezés, hogy több ÁFA_t igényel vissza. Többet nem tud, csak annyit amit meg is fizetett . ÁFA_tol nem lesz több pénz sose. Akkor csak, ha csalás, de most nem ez a téma.
Bréking: BMW-gyár épül Debrecenben
Ugrás a cikkhez