MetalHeart ma, 20:17Előzmény: #4336 MetalHeart#4527AUTOWALL: Kecsegető előzetes, bombasztikus kilövés, majd a kiemelt 106 alatti zárás, Concorde felülvizsgálati ígérettel, azaz kb. 149 ft körüli célárral... sztem nem hangzik rosszul pár hónapos, vagy akár év végei profit realizálással...A 118-120, valamint a 150 feletti szinteken van komoly beragadás, de az előzetes alapján vételi jelzéssel jelenleg minden bizonnyal olcsó vétel még... aztán a fenti szinteken kell óvatosan figyelni vajon szükséges-e dobni egy nagyobb eladási hullám esetén... utólag a 123 ft-os célár alapján láthatóan előbb a 123, majd 118-120 zóna talán nem véletlenül alakult ki... jelenleg a 21/50MA zónából kell szignifikánsan kitörni, ekkor a 0% fibo (111) visszanyerhető, majd következhet a 200MA teszt. Ennek áttörése csak egy komoly céláremelés (149 Ft?) eredményeképpen lehetséges, hogy értelme legyen a I. körös (118-120 feletti) beragadtak - kiszálló részének - pakkjait megvenni... amúgy a belengetett 149Ft célár nem más mint a 23.6% fibo (148) környék... hát nem aranyos ? :D https://kepkuldes.com/image/hMjcy4
Eddig is azt írtam, hogy a stratégiában vázolt bevételi célokat simán hozni fogják(általában kicsit alá is lövik, hogy aztán elmondhassák mekkora királyok, hogy túlteljesítették-) a profit nagysága viszont kérdéses.... 8 milliárdos EBITDA-t várnak 2024-re akvik nélkül. No, ezt majd meglátjuk.... de nem lenne rossz.
Régen sokat emlegettétek a Teslat, de ezt itt szerintem hideg, főleg, hogy már valaki belekezdett Magyarországon, igaz nem a Tesla megbízásából. A BMW-vel amúgy sem férne össze. Milyen apportra gondoltál, ami akkorát szólna, hogy évi 5-10 milliárdos adózott nyereséget jelentene?
Mondjuk a 120 megmászása nem lesz egyszerű, tekintve, hogy sok az ott beragadt büfi, akik nyílván realizálnak majd. Kell egy kis forgalom hozzá, de talán meglesz az is. Utána szrtm könnyebb felfelé az út...
102 forintnál jeleztek 123-at, fair árnak pedig a Székely 165 Ft higító árfolyamát jelölték meg, asszem 111 Ft.-ot. Ha korrektek vagyunk, akkor most 105 Ft-nál megjelölt új célár alapján - már az első körben -mindenképpen 120 fölé kellene menni. Az szerencsés mozzanat, hogy bennfentes vétel - Székely, Ormossy stb.- még nem történt, hiszen tudjuk, hogy utána mi szokott történni...:-)
Persze ismerjuk oket szoval nem vesszuk szentirasnak :-)eppen ezert ezt a 149ft-os celarfolyamot sem mert ennel joval tobb lesz benne innen a 100ft-os szintrol.
Én megmondtam kedves bátyám hogy több mint 2milliárd a nyereség:-))
Törölt felhasználó2020. 01. 31. 19:35
#16724
Sziasztok. A különböző elemző intézetek árfolyam értékelésével nagyon vigyáznék!! Kiadtak az Appeninn árfolyamára is célárat . Legalább 700 fölé fog emelkedni 2019 ben!! Ma meg lehet nézni hol van az árfolyam. A cég bevételei pedig ott rendben vannak!! OTP is érdekelt a cégben ha jók az információim. Az árfolyam viszont ezt nem tükrözi le. Ott nem voltak beültetések illetve hitegetések stb.stb.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20200131/celarat-emelhet-a-concorde-az-autowallis-kiugro-szamai-utan-414399 Az AutoWallis egy mai közleményben jelentette be, hogy jelentősen felpörgött a gépjármű-értékesítés a cégnél tavaly, a hírre a Concorde elemzői is reagáltak: felülvizsgálják a korábbi célárat.Az AutoWallis közleménye szerint Nemzetközi disztribúciós üzletága az előző évvel összehasonlítva 15 százalékkal több, összesen 1.996 darab új autót értékesített. A Belföldi disztribúciós üzletág az új gépjármű eladásait 21,2 százalékkal 3.210, míg a használtakét 39 százalékkal, 802 darabra növelte. Mindez azt jelenti, hogy az összesített értékesítés 21,1 százalékkal 6.008 darabra emelkedett. Az Autóipari szolgáltatói üzletágon belül a szervizórák száma 12,6 százalékkal 49.640-re, a gépjárműkölcsönzés kapcsán kalkulált flottaméret 10,7 százalékkal 592 darabra bővült. A bérleti események számának kis mértékű, 1,8 százalékos csökkenését ellensúlyozza, hogy a bérleti napok száma az átlagos bérleti esemény hosszának növekedésével párhuzamosan 12,5 százalékkal, 139.437-re emelkedett. Az eredményekről bővebben itt írtunk: A számokat a Concorde elemzői is értékelték, szerintük az előzetes számok alapján az AutoWallis gyorsjelentése tartogathat majd meglepetéseket 2019-re nézve. Az elemzők kitérnek arra, hogy eddig 75,7 milliárd forintos bevétellel és 2,4 milliárdos EBITDA-val kalkuláltak, de az előzetes értékesítési számok alapján a bevétel 79-81 milliárd forint közé is eshet, az EBITDA pedig 2,8-3 milliárd közé. Bízva abban, hogy az AutoWallis tovább növeli profitabilitását, a Concorde elemzői felülvizsgálják korábbi, 123 forintos célárukat a társaság részvényeire és 149 forintra emelhetik azt, ami a jelenlegi részvényárfolyamhoz viszonyítva 43%-os növekedési potenciált jelent.
Éljen Atesz! :-) Akko akár vehetné Don Concorde is! Egyébként aki kicsit követi a piacot annak semmi meglepő sem volt a jó értékesítési adatokkal kapcsolatosan. 2020-ra is leírtam már a bevételi várakozásaim. Áprilisban indul itthon a Jaguár-LR értékesítés, Ssangyong nagyot fog menni és valszeg a használt autó eladásokat is bőven tudják még növelni. Idén volt a Drivenow miatt egyszeri tétel is de ha azt a 250 autót levonjuk akkor is olyan 7000(minimum) autót fognak eladni 2020-ban. AW régiós piacain is lesz még bővülés és a hazai piacon is van még növekedésnek hely. 2002-2003-ban még több mint 220000 új autót adtak el Magyarországon évente és még a tavalyi jó évben is messze voltunk ettől (184000 darab kishaszon járművekkel együtt. Szervíz, alkatrész értékesítésből származó bevételek tovább fognak növekedni és ha csoda történik és akvi is lesz akkor határ a csillagos ég :-) 2020-ban 90+ milliárd bevétel várható és illene hozni olyan 4 milliárd körüli EBITDA-t. Lesz haszon őszire :-)
12 havi célárban 149 forint, az mindenképpen egy erős vételi pozíciót jelent. A papír értékalapon nézve -ahogy kiolvasható a felülvizsgálatból is - simán elbír egy ilyen emelkedést is, persze amennyiben a pénzügyi pozíciók (is) arányosan javulnak az eredményekkel. A feltételezhető eredmény - amennyiben nem kummantják el valamilyen módon a pénzt- egy viszonylag jó osztalékot is hozhat majd.Persze mindenki eldönti, hogy ilyen fundamentumokkal és az elmúlt egyév történései ismeretében befektet -e a részvénybe.
Ok, lehet feszült valaki, de azt ne csinálja, hogy 5 perc leforgása alatt minima 3 részvény topikját szórja tele fals árfolyammal. Senki sem kereskedik vakon, de ha bepánikol, amikor beleolvassa, akkor lehet, hogy rádobja a könyvre, úgy, hogy meg se nézi a kötéslistát. Ok, életszerűtlen, de ha egy ember megcsinálja, akkor is óriási kib@szás, azzal az eggyel...
Szóval, szerintem az van, hogy lehet még jó lesz éven belül innen 25-30 %-ra... A számok nem hazudnak, kivéve, ha mi hamisítják őket... 🤭valszeg elkezdem csipegetni, szolidan. 🤔
Hát ez tényleg beteg volt!! Ottóból és kirakják remélem, ott is okádik össze mindent!! Hát én tavaly wallissal kúrva sokat buktam, de mégsem szidom, köpködöm a papírt hisz az én rossz döntésem volt bele venni!! Sőt, nem kizárt hogy visszatérek valamikor ide, addig is sok sikert a benne lévő részvényeseknek!!😉😉
Comment: All these preliminary numbers point out that AutoWallis should deliver an earnings surprise for 2019. We were expecting revenue of about HUF 75.7 bn and EBITDA of HUF 2.4 bn, implying HUF 14.6 per share for FY2019, whilst preliminary sales figures suggest 2019 EPS to come in a range of between HUF 5.7 and 6 on total revenue of around HUF 79 and 81 bn and EBITDA of HUF 2.8-3.0 bn. Believing that AutoWallis continues to improve its profitability and cash position with strong results going forward, we would tend to revise our 12-month TP upward from HUF 123 to HUF 149, leaving a 43% upside potential from the current share price. AutoWallis is now trading at EV/EBITDA multiples, based on our new 2021 preliminary earnings estimates, of 8.1x and 6.4x.
Nem kell védeni, ki kell tiltani, és kész. Azért van a topikgazda. Meg is tette. Mondjuk itt és most valami nagyobb gond lehet, mert az elfekvő wallis ill Set topikokba, és az enefibe is bevésett egy-egy kamu árfolyamot... Én azért szánom, mert 100-asával láttam pszihi betegeket bő tíz éven keresztül, sz@r állapot, és ha valaki bekattan, akkor voltaképpen gyógyíthatatlan... Most nem azt mondtam, hogy ő az, csak...
Szépek az eladási számok, de ha megint előadják, hogy 2 % marzs van az üzleten (a papír minden költséget elbír, főleg, ha főtulajdonos emberi fogadják el őket), akkor kb. háromszorzni kellene a forgalmat ahhoz, hogy minden kisbefektető egyszer a pénzéhez jusson, miközben a tűzközeliek, haverok (jó kis fizetések, jutalékok, alvállalkozói teljesítmények, beszállítások által) igazán jól laknak. Győzd kivárni.
AutoWallis Nyrt+topic