Nem tudom, a jelentés fényében azt vártam ami történt, sikerült is lekereskednem: 119,5-en eladtam egy pakkot, amit utána 113-n visszavettem délután (bár túl korán). Viszont azt vártam, hogy ezután meglódul felfelé. Nem tetszik az erőszakos leöntögetés 80-100k-kal, úgy érzem, hogy a beharangozott közkéznövelést nem tudják/akarják abbahagyni. Ez alapján az árfolyamot nagyon irányítottnak gondolom, vagyis nem tartom a chartokat pillanatnyilag megbízhatónak. 110-et tartottam eddig alsó támasznak, 100 alá már nem várom. Sajnos viszont 120 fölé sem. A meglévő pakkomat tartom, de nem gondolkodom bővítésen (egyszerre csak egy hibázásra van lehetőségem és pénzem - azt a CIG-beli bővitésemmel az idénre megtettem, de abban mégis több bizalmam van mint a Wallisban, ne kérdezd miért, mert nem tudok válasszal szolgálni :-) ). Ha komolyan kérdezted a véleményem, ennyit tudok mondani.
Kellene egy kis moderacio aztan lehet mi nezzuk be es szepen megvezetnek honapok ota.Szoval lehet van moderacio es pontosan tudjak a forgatokonyvet. A kerdes az mikor valtanak up trendre.
Az jó lenne, mert idáig ez a tőzsdei sztori nem egy nagy siker. Inkább a szánalmas kategóriába sorolható (már a befektetők részéről), mint egy siker történetnek. De sajnos az egész bét tele van a pénzes, de agyilag soványnak nevezhető réteggel, akik annak idején a jól informáltságuknak köszönhetően jól bevásároltak ebből a papírból is. A Set-nél Orbók úr szépen megoldotta ezt a problémát. Úgy látszik itt nincs meg ez az akarat. Sajnos...
Koszi szerintem sem megy,itt van az alja szvsz.Tudom jo parszor mellelottunk vele.Viszont az utobbi idoben mar parszor tesztelte a tamasz szintet. Jonnie kell a kitoresnek 135ft-155ft sav elerheto lesz. Szigoruan sajat velemeny nem ajanlas vetelre.
Napos chart a mai leszurassal tripla alj alakult ki. https://www.tradingview.com/x/E0L09Lam Definíció: dupla fenék (DB), tripla fenék (TB) mindig egy csökkenő trend legalján alakul ki.Trendforduló minta, vagyis a meglévő csökkenő trendet töri meg és az árfolyam emelkedésnek indul. https://www.opcioguru.com/blog/opcios-kereskedes/185-t-story-39resz-dupla-tripla-fenek-double-triple-bottom Az ármozgás két horizontális szint között jön létre. Az ár a két horizontális szint között mozog a kitörést megelőzően.Emlékeztetőül az alakzatok bevezetését itt találod.DB és TB között mindössze annyi a különbség, hogy a DB esetében a horizontális támasz szintet kétszer ostromolja az ármozgás, míg TB esetében ez háromszor történik meg. Sikeres: ha a horizontális ellenállási szintet áttörte az árfolyam és az emelkedés folytatódik. Elképzelhető 1-2 visszatesztelés, de akkor az addigi horizontális ellenállás támaszként meg kell, hogy tartsa az árat. Sikertelen: ha az ellenállási szint áttörését követően a visszatesztelést nem fogja meg a támasz szint hanem az árfolyam további esésnek indul.
Barmikor johet egy bejelentes,hogy beszallt egy intezmenyi x %-al.A zseb nem marad zsukva:-) viccet felreteve en azon csodalkozom,hogy eddig nem jott ilyen bejelentes.A kapcsolati rendszeruk megvan hozza meg nincs itt az ido.
Az árfolyamot szerintem valamelyik intézményi befektető fogja helyre tenni, mert nagyon kevés papír van a piacon és ha valaki vesz 10% papírt el is fogyott, remélem már lesben áll a vevő:-)
Ettől nagyobb dolgot várok még idén a wallisba, ha nem így lenne már rég 150re rakták volna az árat és ott kereskednének a részvénnyel. Veres úr az egyik legokosabb ember Magyarországon, szerintem nem fogunk csalódni, én bízom benne:-))
https://www.vg.hu/vallalatok/vallalati-hirek/tulteljesitette-varakozasait-a-drivenow-2-1713442/ A három budapesti autómegosztó flottájában együttvéve majdnem ezer autó érhető már el, és mindhárom cégnél folyamatos bővítést terveznek.Több mint három hónapja érhető el Magyarországon a DriveNow autómegosztó szolgáltatása, a cég életében az egyik legsikeresebb piacra lépést a budapesti szolgáltatás elindítása jelentette.A magyar fővárosban, első kelet-közép-európai városként, a várakozásokhoz képest kétszer annyi felhasználó kétszer többet vezette az autókat az indulás óta eltelt negyedévben
2019.08.28A car sharing, vagyis a megosztásos autóhasználat jelentős, százalékosan kétszámjegyű bővülését várja a következő években a fővárosban a DriveNow - mondta a magyarországi ügyvezető a cég augusztus 27-i sajtótájékoztatóján Budapesten. Fischer Péter becslése szerint Budapesten 400 ezer lehetséges felhasználó érdeklődhet a megosztásos autózás iránt. A bővülési ütem - fogalmazott - a tömegközlekedés fejlődésétől és a felhasználói igények változásától is függ, ugyanis a fiatalabbak egyre kevésbé ragaszkodnak a saját autóhoz. A DriveNow Magyarország 2 éves előkészítést követően 3 hónapja működik Budapesten, ám a regisztráltak száma és a szolgáltatás időtartama már most kétszeresen felülmúlta a várakozásokat. Az ügyvezető úgy látja, hogy a Budapesten már megjelent carsharing-szolgáltatások magas színvonalúak, a magyar ügyfelek pedig nyitottak. A majdnem 18 ezer budapesti DriveNow-felhasználó átlagosan 30 percnél hosszabb ideig használ autót, egy járműre átlagosan 1800 kilométernyi út jut. Utóbbi - mint mondta - azért különösen fontos, mert a megosztott gépkocsik a saját tulajdonúaknál jobb kihasználtsággal üzemelnek, költséghatékonyabbak, a parkolási igény csökkenésével ráadásul több szabad helyet hagynak a közterületeken. A cég összesítése szerint budapesti felhasználók jellemzően pénzügyileg tudatosak, digitálisan felkészültek, többnyire 20 és 40 év közöttiek. A legtöbben, 58 százaléknyian szabadidős tevékenységre, 36 százalékuk munkába járásra kérnek megosztásos autót, de sokan mennek repülőtérre vagy bevásárolni is. A választást 40 százalék a szolgáltatás kényelmével, 27 százalék a saját autóhoz képest kisebb környezeti terheléssel, 24 százalék pedig az alacsonyabb költségekkel indokolta. Budapest az első város a térségben, ahol a müncheni központú DriveNow terjeszkedni kezdett, Nyugat-Európában ugyanakkor már tucatnyi településen működnek. Eddigi tapasztalataik szerint a megosztásos autózás nem a gyaloglást, a tömegközlekedést, a kerékpározást vagy más közlekedési eszközök, hanem jellemzően a saját autó használatát mérsékli. Fischer Péter hangsúlyozta, hogy az előbbiek aránya a városi közlekedésen belül mindenütt bővült, ahol a közösségi autóhasználat jelentős részesedést tudott elérni.
Annyira felkészültem Székely úr gondolkodásából, hogy minden lépését előre tudom:-)) azért írom hogy nyugi van, meg a finisben vagyunk, viszont őszintén örülők a negatív írásoknak is, mert ha az nem lenne akkor nem működne a számításom. Ahogy már írtam a finisben vagyunk, és ősszintén gratulálok azoknak akik nem dobták el, tudom hogy nagyon nehéz időszak van a wallis mögött:-))
Mondom ne ragadj le a 700ft-nal nem lenyeges :-) lathatod,hogy hol van az arfolyam.Van aki bizik egy nagyobb korben es veszi vagy tartja.Olyanok is vannak akik mar bukoban kiszalltak mert nem birtak idegekkel. Ez egy ilyen jatek:-)
Szep munka latom a 2 hetes kitiltasa alatt sem tetlenkedett :-) Szekely ur is megirigyelne igaz neki nincsen ennyi ev a hatamogott o meg kezdo versenyzo.
AutoWallis Nyrt+topic