Ha júni 17-én kezdték, akkor most van 62 napja, vagyis cirka 2 hónapja, hogy fúrnak. 4 hónap volt eddig a leghosszabb fúrási idő, szóval a vége nem lehet messze..
Az világos, hogy bár tisztán nyereséges lesz a PE teljes miskolci üzemmel, de komoly növekedési sztori akkor lesz belőle, ha Győr is belép a képbe. Ezzel szemben már csak a fúrási kockázat van. Amíg az nem realizálódik sikeresen, addig a vezetőség nem akarta/akarja lehívni a vrop-os majd 3 millió részvényt. Sikertelen fúrás esetén a nyakukon maradna és Gödöllő bizonyította, hogy ez reális lehetőség a leggondosabb előkészítés esetén is. Az első adagot 329,63 x 1,2=395,55-ös záró esetén lehet lehívni. Tavaly december végén amikor az Audi szerződést bejelentették, nagy rally indult, napon belül jóval 400 felett járt az árfolyam, azonban záróra lenyomták 395 alá. Aztán február közepén szintén nem tudott záró után ott maradni, hiába volt felette nap közben. Ha bejelentik a sikeres fúrást már nem fogják vissza az árfolyamot át fogja vinni azt a szintet is.
Valójában igen.
Ha forgalom is lenne a részvényben, akkor az szint a komolyabb ellenállás ami megfoghatja 400 környéke, de ilyen nyári uborkaszezonos időkben, ilyen lanyha kereslettel láthatjuk, hogy a 200 napos is feladja a leckét.
Pláne, hogy ott van a csökkenő trendvonal is, amit azért elég sokan figyelnek kereskedési szempontból. Ha azon átmenne és tenné azt forgalommal, akkor megbátorodnának a jó népek is, nagyobb lenne a vételi kedv.
Mert valljuk be innen számítva a 400 Ft az bő 20 % árfolyam nyereség lenne, ami az idén még simán meglehet. De lehet egy hét alatt meglesz. Az meg jó hozam manapság....
Szerintem figyelni kell most a részvényt, lehet rá spekulálni, a sztori is megvan (Audi), szikrára várunk...
PANNERGY