van kettedik út is, mint lengyelországban. Mikor már nagyon sírnak a kutak, csökkentik az ÁFA-t vagy a jövedékit. Amúgy nyilván a lengyelek nem is tehettek mást, mert ha követik Mo példáját, senki nem vette volnameg a Lotos kutakat.
Ha nem lenne a 480Ft arsapka, akkor MOL mar boven 3000 lenne. Sot ! DE, egyelore mindenki nezegeti, maszik is lassan. De a fundas gondolkodasu Alapok, nos, teljes bizonytalansaggal nezik. Es nem veszik. , Mert ha az Olaj tovabb emelkedik (ahogy kinez), es MOL nagyker aron emel, akkor a kutasok bedolnek. Raadasul ertelmes fenyegetozni, hogy akkor elveszik a kutat? Hoho, de ki vesz at veszteseg gyarat? . Ha MOL nem emeli a nagyker arat? Akkor meg MOL profitjat felzabalja a dragabb nyersolaj. Lehet adofizeto penzbol tamogatni. Mint az aramot es gazt. De az se tarthat orokke. . Kimenekulo ut van. Egyetlen egy, de az remesen nepszerutlen. Sapkat a kukaba. Mert ugysem lehet soka birni a szel ellen. Aki autos meg benzinarat akar kompenzalni, vegyen MOL-t.
Jó napot! Nagyon jó megfigyelés, ezt a kérdést én is feltettem magamnak párszor!:-D Kitörési szint környékén olyan forgalom kéne legyen, mint Richteren minimum.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.