Mivel a moderátor tömegesen tilt ki normális kérdezőket és válaszolókat a korábbi hasonló topikból, kénytelen vagyok egy alternatívát létrehozni, hogy legyen hol kommunikálni az ok nélkül kitiltotaknak és ha kel akkor bárki másnak.
Direktbroker - Régi böngészős felület, elvileg kivezetik majd
Smartbroker - Régi mobilos felület, elvileg kivezetik majd
Singlemarket - Új ökoszisztéma, böngészőben és mobilon is így hívják, még erőssen fejlesztés alatt.
Mindnkinek javaslom a singlemarket hibák jelzését az OTP felé, szoktak rá reagálni, legegyszerübb az általuk megadott emailcímre. (lásd app/böngésző) Reményem szerint még fognak bekerülni új, hasznos funkciók.
Ismert direkt/smart broker sajátosságok:
- a direktbroker megbízás csak direktbrokerben kezelhető/látható
- a smartbroker megbízás csak smartbrokerben kezelhető/látható
- fél évnél régebbi megbízás (pl egy régi stop) sehol nem látható de a telefonos ügyfélszolgálat ki tudja törölni
Ennyire azért nem kell magasztalni ezt a szakmát. A szoftverfejlesztők egy része nem ért ahhoz a területhez, amivel dolgoznia kell, nem próbálja ki, hogy amit csinált, az működik-e, és nincs tapasztalata az adott területen jól használható rendszerekkel, ezért saját ötlete sincs, hogy hogyan lehetne olyat alkotni, ami aztán a végfelhsználóknak is jó lesz.
Biztosan tisztában vannak vele, hogy néz ki egy ilyen felület, és mit kéne tudnia, sőt valószínűleg bit szinten tudják, de nem mindegy mit vesznek előre. Ahol én dolgoztam, ott egy nagyobb fejlesztés átfutási ideje 3-6 hónap volt és mi, akik nem fejlesztők voltunk, fejre is állhattunk, akkor sem ment hamarabb. Nem mindegy, hogy minek állnak neki, mert akkor pár hónapig azt kell csinálni, nincs variálás. Amúgy az is egy nézőpont, hogy legtöbben (tisztelet a kivételnek) használni sem igen tudnak egy befektetési alkalmazást. Akik pedig ezen dolgoznak, azok fejleszteni, leprogramozni, minden számlavezető rendszerrel, szirszarral, tőzsdékkel összekötni, az összes szerveren futó dolgot megépíteni, ehhez mind értenek azon felül, hogy valószínűleg használni is tudják. Ezért nem szívesen mondok rosszat az alkalmazás fejlesztőiről, mert nálam tízszer több tudással rendelkeznek. Valószínűleg sok kötöttség van, határidők, ami miatt így jön ki egy alkalmazás. De próbáltam az MBH felületét is. Az sem egy fáklyásmenet.
Most volt időm ,és átolvastam a Portfolio dec 22.-én megjelent OTP SingleMarket cikkét. Azért elég gáz 1 szakmai portáltól, hogy 1 hónapos késéssel reagált, és a tényekről feltételes módban ír "előfordulhatnak"!
Az Otp SingleMarket és Otp internetbank nem ugyanaz de saját mindkettő Nagyon komoly szabályozásoknak és vizsgálatoknak kell megfelelnie egy élesbe álló alkalmazásnak adatkezelés tekintetében, nem kell aggódni emiatt.
no offense de szerinted ők nincsenek tisztában azzal, hogy milyen funkcióknak kellene benne lenniük és egy fórumból olvassák ki? nem az a baj hogy nem tudják hanem megcsúsztak a fejlesztéssel valami oknál fogva de muszáj volt valamit kirakniuk
Igen. Negyedik kereskedési napja nem látom a teljes mennyiséget, csak a split előttit. Megbízást beadni sem tudok nyilván, eladni csak a split előtti mennyiséget tudnám. Ma válaszoltak, kértek screenshotot (nem tudom minek) és továbbították az illetékesek felé.
Én idén kezdtem el az OTP-nél befektetni ezzel a Single markettel. Eddig 30-40 teljesült megbízásom volt. Soha semmi gond nem volt sem a teljesüléssel, sem az elszámolással. Mindig megkaptam az értesítéseket a telefonomra. Talán egy kivétel, amikor részteljesülés volt csak és nem lett meg az egész. Na akkor semmit sem kaptam. A befektetési alapokat remélem nemsokára lehet kereskedni, mert így gáz. De úgy tudom céges számlával már lehet venni azokat is a felületen. Én egy átlag user vagyok, nincsenek extra igényeim. Nekem az a tippem, hogy a havi 1-2 részvényt vásárló nagy tömegre lőtték be a kezdeti alkalmazást és nem a traderekre. Én még adok ennek időt. Azt el tudom képzelni, hogy olvassák a fórumokat, mert eddig amit itt reklamáltunk, az szép lassan bekerült, javult. Gondolom egy ekkora mamut banknál nem 5 perc valamit átnyomni, hogy bekerüljön, ezért fejlődik ilyen tetű lassan. De nekem az a benyomásom, hogy ezek alapján is fejlesztik, amiket itt írunk. Például az elején nem lehetett eladni a készletekből, nem volt ajánlati könyv, drága volt az előfizetés. Most a menüben már ott a készletpárosítás, bár még nem aktív. A befektetési jegyek is bekerültek, csak még az sem aktív. Nekem azért úgy tűnik figyelik a reakciókat.
Nekem is megy, 10-kor beadtam a limit áras otp certi eladást és 10:50-kor teljesült is. :) Éddig úgy látszik szerencsém volt, párszor adtam-vettem a simplemarketen és nem volt gond eddig.
Eladas feluleten megjelenik az adatlap az eladhato mennyiseggel es alul a limitaras ikonra kattintva semmi sem jelenik meg.Valami nalam nem mukodik.Szuper.
Leginkább ezt a bekezdést nehéz röhögés nélkül kibírni. Nem egy játékszoftverről van szó, hogy van benne egy-két bug, de majd kiadjuk hozzá a hotfixet. Meg milyen körültekintő tesztelés az, ahol már az első percekben hibákba fut bele a user? -------------------------------------- "Egy új felület indulása óhatatlanul jár némi kockázattal, ezért a
kezdeti időszakban előfordulhatnak átmeneti fennakadások, például
pontatlan adatmegjelenés, lassulás vagy akadozó funkciók. Eleinte olyan
hibák is jelentkezhetnek, amelyek a körültekintő tesztelés során nem
fordultak elő. A pénzintézet épp ezért fokozottan monitorozza a
rendszert, a felhasználói visszajelzések alapján soron kívüli
javításokat végez és finomhangolja a működést."
"Amugy a fiokban azt mondtak hogy a singlemarket nem is az otpé nincs rahatasuk, csak kiadtak valakinek a melót.... " Már bocs, de szvsz ezt csak úgy lehet fejleszteni, hogy akiknek kiadták a melót, azok az ügyféladatokhoz is valamilyen szinten hozzáférnek - főleg, hogy állítólag az internetbankot nem a SM csapat fejlesztette - , mert egyébként kb. lehetetlen, remélem nem az indiaiaknál landolnak a cuccok vagy még rosszabb. Ha mégsem így lenne és nem kell hozzáférés, akkor meg az integrációt szabták el, de nem kicsit. Az biztos, ha bemegyek a fiókba én azért rá fogok kérdezni, hogy mi a helyzet az adatokkal, mert ez már kriminális. Az új internetbanki felületükön amúgy a nov18. átállással kapcsolatos tájékoztatót is valamikor nov 22 vagy 24-én kaptam meg... Már megint az van, hogy a "vezérizgatón" kívül mindenki ki van szervezve, az ügyfelek érdeke meg megy a levesbe, utána meg csodálkozunk, hogy az é-koreaiak meghekkelik a rendszert... eddig még kitartottam az ótépé melett, de most már a maradék bizalmam is szép lassan elpárolog, ennyire pitiáner bandát én még nem láttam. Mellesleg a mai kártyás fizetéskor kétszer küldték el ugyanarról a tranzakcióról az sms-t, ügyesek... már annak is örültem, hogy legalább az összeget csak egyszer vonták le és nem 30 perccel a tranzakció után jött az sms. :D Kabaré.
-Délelőtt kb 10-kor írtam emailt a problémámmal. -Délután 1-kor hívtam őket telefonon.
Nagyon kedves és segítőkész hölgy volt a vonal túloldalán, rá semmi panaszom nincs, de sajnos amikor beszéltünk akkor még egy kollégája sem nyitotta meg az emailem, így nem tudtak érdemben foglalkozni a problémámmal.
Esetleg volt már valakinek olyan, hogy adott be megbízást. A megbízás teljesült is teljes egészében, viszont a készletekben nem jelenik meg a vásárolt mennyiség 1/5 része. Magyarán vettem 250 db rv-t megbízás szerint teljesült, de a készletekben csak 195 db van. Ugye 4 tételben kaptam meg a mennyiséget és az első részlet volt az 55 db ami jelenleg hiányzik. Hívtam már őket, ők is látják, hogy teljesült éshogy nincs meg a teljesült db szám. Lényegében az az 55 db a levegőben van valahol. Ja és 1 hetes a tranzakció. Tapasztaltatok már ilyet?
Senki nem azt mondta, h sötét lenne bki is, de ha másoknak ott van és látják, akkor valószínű nem a többségnél van a hiba, akik látják, hanem a kisebbségnél, aki nem.
Mâs van itt a háttérben.. Látják hogy ez nulla. Felsorolni nem lehet annyi a hiba. Direkt van ez….jöhetnek a türelemmel, tözsde nem vâr meg… Én nem transferálok drága. Eladok lassan mindent, ês megy át Erstêhez. Nekem az megfelel. Erstên nem akartam fix szâmlát de lett, ês oda a pênzt fizetêsi kêrelemmel rakom át. Az ingyenes, transfer olyan drága nem is mondom. közel 30 êvnyi Otp utân viszlât… Nem megy olyan gyorsan az âtâlâs…. Nem fogom akarom nêzni tovâbb ezt a hasznalhatatlan szart. A napizâs nehêzkes lett,de pont amennyit akarok megy. Raktak be 10 konyvet hurrâ🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hát ha így van, akkor a cég választás nem egy főnyeremény... Valami webárhuház fejlesztők lehetnek ??? Sok ciráda, használhatatlan dolgok tömkelege. Annyit hibázik a rendszer , hogy viccnek is rossz! Rendszerbiztonság , hát jajj ... Aki fizet annak mindig van ráhatása szerintem.
Pedig elvileg ott van a single marketben Bal oldalon elofizetesek Most a BÉTes elofizu ingyenes(valameddig) Gondolom rajottek hogy rakas xar a rendszer es atlathatatlan hulladek es ezzel probaljak kicsit kavitani a hangulatot. Hat az ajanlati konyv is egy borzalom Nem tudom miert kellett tulcsicsazni. Miert kell a zold piros csik a darabszamok erzekeltetesehez... Duhitő hogy az otp direktet megszokta az ember a sok problemajaval es most egy teljesen uj felulet logikatlan katyvasz es mindent idő megtalalni benni. Amugy a fiokban azt mondtak hogy a singlemarket nem is az otpé nincs rahatasuk, csak kiadtak valakinek a melót.... 😪🫣
OTP Singlemarket problémák, kérdések
Direktbroker - Régi böngészős felület, elvileg kivezetik majd
Smartbroker - Régi mobilos felület, elvileg kivezetik majd
Singlemarket - Új ökoszisztéma, böngészőben és mobilon is így hívják, még erőssen fejlesztés alatt.
Mindnkinek javaslom a singlemarket hibák jelzését az OTP felé, szoktak rá reagálni, legegyszerübb az általuk megadott emailcímre. (lásd app/böngésző) Reményem szerint még fognak bekerülni új, hasznos funkciók.
Ismert direkt/smart broker sajátosságok:
- a direktbroker megbízás csak direktbrokerben kezelhető/látható
- a smartbroker megbízás csak smartbrokerben kezelhető/látható
- fél évnél régebbi megbízás (pl egy régi stop) sehol nem látható de a telefonos ügyfélszolgálat ki tudja törölni