Topiknyitó: Ender 2025. 08. 11. 11:13

OTP Singlemarket problémák, kérdések  

Mivel a moderátor tömegesen tilt ki normális kérdezőket és válaszolókat a korábbi hasonló topikból, kénytelen vagyok egy alternatívát létrehozni, hogy legyen hol kommunikálni az ok nélkül kitiltotaknak és ha kel akkor bárki másnak.
Direktbroker - Régi böngészős felület, elvileg kivezetik majd
Smartbroker - Régi mobilos felület, elvileg kivezetik majd
Singlemarket - Új ökoszisztéma, böngészőben és mobilon is így hívják, még erőssen fejlesztés alatt.
Mindnkinek javaslom a singlemarket hibák jelzését az OTP felé, szoktak rá reagálni, legegyszerübb az általuk megadott emailcímre. (lásd app/böngésző) Reményem szerint még fognak bekerülni új, hasznos funkciók.
Ismert direkt/smart broker sajátosságok:
- a direktbroker megbízás csak direktbrokerben kezelhető/látható
- a smartbroker megbízás csak smartbrokerben kezelhető/látható
- fél évnél régebbi megbízás (pl egy régi stop) sehol nem látható de a telefonos ügyfélszolgálat ki tudja törölni
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
pedaz
pedaz ma, 10:32
Előzmény: #1591  benji60
#1594
A cikk a vállalati részről szól. A lakossági átállás volt 1 hónapja.
vnorbi ma, 08:53
Előzmény: #1592  GMerci
#1593
Ennyire azért nem kell magasztalni ezt a szakmát. A szoftverfejlesztők egy része nem ért ahhoz a területhez, amivel dolgoznia kell, nem próbálja ki, hogy amit csinált, az működik-e, és nincs tapasztalata az adott területen jól használható rendszerekkel, ezért saját ötlete sincs, hogy hogyan lehetne olyat alkotni, ami aztán a végfelhsználóknak is jó lesz.
GMerci szerda, 22:52
Előzmény: #1588  Törölt felhasználó
#1592
Biztosan tisztában vannak vele, hogy néz ki egy ilyen felület, és mit kéne tudnia, sőt valószínűleg bit szinten tudják, de nem mindegy mit vesznek előre. Ahol én dolgoztam, ott egy nagyobb fejlesztés átfutási ideje 3-6 hónap volt és mi, akik nem fejlesztők voltunk, fejre is állhattunk, akkor sem ment hamarabb. Nem mindegy, hogy minek állnak neki, mert akkor pár hónapig azt kell csinálni, nincs variálás.
Amúgy az is egy nézőpont, hogy legtöbben (tisztelet a kivételnek) használni sem igen tudnak egy befektetési alkalmazást. Akik pedig ezen dolgoznak, azok fejleszteni, leprogramozni, minden számlavezető rendszerrel, szirszarral, tőzsdékkel összekötni, az összes szerveren futó dolgot megépíteni, ehhez mind értenek azon felül, hogy valószínűleg használni is tudják. Ezért nem szívesen mondok rosszat az alkalmazás fejlesztőiről, mert nálam tízszer több tudással rendelkeznek. Valószínűleg sok kötöttség van, határidők, ami miatt így jön ki egy alkalmazás. De próbáltam az MBH felületét is. Az sem egy fáklyásmenet. 
benji60 szerda, 15:44
#1591
Most volt időm ,és átolvastam a Portfolio dec 22.-én megjelent OTP SingleMarket cikkét. Azért elég gáz 1  szakmai portáltól, hogy 1 hónapos késéssel reagált, és a tényekről feltételes módban ír "előfordulhatnak"!
tickitmaster szerda, 13:31
Előzmény: #1569  keeper
#1590
Az Otp SingleMarket és Otp internetbank nem ugyanaz de saját mindkettő
Nagyon komoly szabályozásoknak és vizsgálatoknak kell megfelelnie egy élesbe álló alkalmazásnak adatkezelés tekintetében, nem kell aggódni emiatt.
tickitmaster szerda, 13:26
Előzmény: #1586  GMerci
#1589
Figyelik, és építenek is a visszajelzésekre
Törölt felhasználó szerda, 00:55
Előzmény: #1586  GMerci
#1588
no offense de szerinted ők nincsenek tisztában azzal, hogy milyen funkcióknak kellene benne lenniük és egy fórumból olvassák ki? nem az a baj hogy nem tudják hanem megcsúsztak a fejlesztéssel valami oknál fogva de muszáj volt valamit kirakniuk
HuTi kedd, 19:04
Előzmény: #1585  GMerci
#1587
Igen. Negyedik kereskedési napja nem látom a teljes mennyiséget, csak a split előttit. Megbízást beadni sem tudok nyilván, eladni csak a split előtti mennyiséget tudnám. Ma válaszoltak, kértek screenshotot (nem tudom minek) és továbbították az illetékesek felé.
GMerci kedd, 18:34
#1586
Én idén kezdtem el az OTP-nél befektetni ezzel a Single markettel. Eddig 30-40 teljesült megbízásom volt. Soha semmi gond nem volt sem a teljesüléssel, sem az elszámolással. Mindig megkaptam az értesítéseket a telefonomra. Talán egy kivétel, amikor részteljesülés volt csak és nem lett meg az egész. Na akkor semmit sem kaptam. A befektetési alapokat remélem nemsokára lehet kereskedni, mert így gáz. De úgy tudom céges számlával már lehet venni azokat is a felületen. Én egy átlag user vagyok, nincsenek extra igényeim. Nekem az a tippem, hogy a havi 1-2 részvényt vásárló nagy tömegre lőtték be a kezdeti alkalmazást és nem a traderekre. Én még adok ennek időt. Azt el tudom képzelni, hogy olvassák a fórumokat, mert eddig amit itt reklamáltunk, az szép lassan bekerült, javult. Gondolom egy ekkora mamut banknál nem 5 perc valamit átnyomni, hogy bekerüljön, ezért fejlődik ilyen tetű lassan. De nekem az a benyomásom, hogy ezek alapján is fejlesztik, amiket itt írunk. Például az elején nem lehetett eladni a készletekből, nem volt ajánlati könyv, drága volt az előfizetés. Most a menüben már ott a készletpárosítás, bár még nem aktív. A befektetési jegyek is bekerültek, csak még az sem aktív. Nekem azért úgy tűnik figyelik a reakciókat.
GMerci kedd, 18:19
Előzmény: #1556  HuTi
#1585
Stock split volt  a Snow-ban nem?
Fapapucs kedd, 14:17
#1584

.. ez a Singlemarket egy rossz paródia :(
kérem vissza a Directmarketet.
Fapapucs kedd, 14:16
#1583

aki akar Ftért venni Rheinmetallt vagy egyéb külföldi részvényt... az most megteheti :D 
Singlemarket - piactér - BÉT-en :D 
HuTi kedd, 14:15
Előzmény: #1579  fosforos
#1582
HuTi kedd, 14:13
Előzmény: #1578  fosforos
#1581
36 1 366 6400
Ender
Ender kedd, 13:06
Előzmény: #1571  viborg8
#1580
Nekem is megy, 10-kor beadtam a limit áras otp certi eladást és 10:50-kor teljesült is. :) Éddig úgy látszik szerencsém volt, párszor adtam-vettem a simplemarketen és nem volt gond eddig.
fosforos kedd, 11:17
Előzmény: #1555  HuTi
#1579

Milyen email címre kell küldeni a panaszt ?
fosforos kedd, 11:15
Előzmény: #1568  HuTi
#1578

Milyen telefonszámon érted el őket mert a06 1 3666666 nem visz el a brókeres ügyintézőhöz.
Yoakedvem kedd, 10:02
#1577
Készletpárosítást mikor tudják végre megoldani?
rookie654
rookie654 kedd, 10:01
Előzmény: #1571  viborg8
#1576
Nálam is rendben van, mifidtől függetlenül. Aszerint ugyanis nem nekem való a tőzsde, de nem befolyásol semmit. 
viborg8 kedd, 09:57
#1575
Lehet hogy a mifid baraomsag zavar be?
viborg8 kedd, 09:45
Előzmény: #1572  Bence
#1574
Eladas feluleten megjelenik az adatlap az eladhato mennyiseggel es alul a limitaras ikonra kattintva semmi sem jelenik meg.Valami nalam nem mukodik.Szuper.
Stayerke
Stayerke kedd, 09:41
#1573
Nálam minden ok.
Bence kedd, 09:39
Előzmény: #1571  viborg8
#1572
Nálam  jó volt reggel 7-kor
viborg8 kedd, 09:38
#1571
Nektek most mukodik ez a szar?Eladni szeretnek,de a limit aras beallitasnal nem jelenik meg semmi.Vagy nalam van valami gebasz.Ez egy rakas szar.
pedaz
pedaz hétfő, 23:17
Előzmény: #1565  nyehuma
#1570
Leginkább ezt a bekezdést nehéz röhögés nélkül kibírni. Nem egy játékszoftverről van szó, hogy van benne egy-két bug, de majd kiadjuk hozzá a hotfixet. Meg milyen körültekintő tesztelés az, ahol már az első percekben hibákba fut bele a user?
--------------------------------------
"Egy új felület indulása óhatatlanul jár némi kockázattal, ezért a kezdeti időszakban előfordulhatnak átmeneti fennakadások, például pontatlan adatmegjelenés, lassulás vagy akadozó funkciók. Eleinte olyan hibák is jelentkezhetnek, amelyek a körültekintő tesztelés során nem fordultak elő. A pénzintézet épp ezért fokozottan monitorozza a rendszert, a felhasználói visszajelzések alapján soron kívüli javításokat végez és finomhangolja a működést."
keeper hétfő, 20:47
Előzmény: #1561  SteveBux
#1569
"Amugy a fiokban azt mondtak hogy a singlemarket nem is az otpé nincs rahatasuk, csak kiadtak valakinek a melót.... "
Már bocs, de szvsz ezt csak úgy lehet fejleszteni, hogy akiknek kiadták a melót, azok az ügyféladatokhoz is valamilyen szinten hozzáférnek - főleg, hogy állítólag az internetbankot nem a SM csapat fejlesztette - , mert egyébként kb. lehetetlen, remélem nem az indiaiaknál landolnak a cuccok vagy még rosszabb.
Ha mégsem így lenne és nem kell hozzáférés, akkor meg az integrációt szabták el, de nem kicsit. Az biztos, ha bemegyek a fiókba én azért rá fogok kérdezni, hogy mi a helyzet az adatokkal, mert ez már kriminális.
Az új internetbanki felületükön amúgy a nov18. átállással kapcsolatos tájékoztatót is valamikor nov 22 vagy 24-én kaptam meg...
Már megint az van, hogy a "vezérizgatón" kívül mindenki ki van szervezve, az ügyfelek érdeke meg megy a levesbe, utána meg csodálkozunk, hogy az é-koreaiak meghekkelik a rendszert... eddig még kitartottam az ótépé melett, de most már a maradék bizalmam is szép lassan elpárolog, ennyire pitiáner bandát én még nem láttam. Mellesleg a mai kártyás fizetéskor kétszer küldték el ugyanarról a tranzakcióról az sms-t, ügyesek... már annak is örültem, hogy legalább az összeget csak egyszer vonták le és nem 30 perccel a tranzakció után jött az sms. :D Kabaré.
HuTi hétfő, 16:07
Előzmény: #1566  BT55
#1568
Most itt tartunk:
 
-Délelőtt kb 10-kor írtam emailt a problémámmal.
-Délután 1-kor hívtam őket telefonon. 
 
Nagyon kedves és segítőkész hölgy volt a vonal túloldalán, rá semmi panaszom nincs, de sajnos amikor beszéltünk akkor még egy kollégája sem nyitotta meg az emailem, így nem tudtak érdemben foglalkozni a problémámmal.
 
Azóta sem hívtak vissza.
Manufacere
Manufacere hétfő, 15:19
#1567
Esetleg volt már valakinek olyan, hogy adott be megbízást. A megbízás teljesült is teljes egészében, viszont a készletekben nem jelenik meg a vásárolt mennyiség 1/5 része. Magyarán vettem 250 db rv-t megbízás szerint teljesült, de a készletekben csak 195 db van. Ugye 4 tételben kaptam meg a mennyiséget és az első részlet volt az 55 db ami jelenleg hiányzik. Hívtam már őket, ők is látják, hogy teljesült éshogy nincs meg a teljesült db szám. Lényegében az az 55 db a levegőben van valahol. Ja és 1 hetes a tranzakció.
Tapasztaltatok már ilyet? 
BT55
BT55 hétfő, 14:55
Előzmény: #1555  HuTi
#1566
+ kérjél kártérítést. 
nyehuma hétfő, 14:26
#1565
Ez a mai cikk hihetetlen! Az otp marketingesei szepen tollba mondtak…
rookie654
rookie654 hétfő, 09:01
Előzmény: #1559  Zsugabubi
#1564
Senki nem azt mondta, h sötét lenne bki is, de ha másoknak ott van és látják, akkor valószínű nem a többségnél van a hiba, akik látják, hanem a kisebbségnél, aki nem.
Shaun hétfő, 05:43
Előzmény: #1562  TElek
#1563
Mâs van itt a háttérben..
Látják hogy ez nulla. Felsorolni nem lehet annyi a hiba.
Direkt van ez….jöhetnek a türelemmel, tözsde nem vâr meg…
Én nem transferálok drága.
Eladok lassan mindent, ês megy át Erstêhez. Nekem az megfelel.
Erstên nem akartam fix szâmlát de lett, ês oda a pênzt fizetêsi kêrelemmel rakom át. Az ingyenes, transfer olyan drága nem is mondom.
közel 30 êvnyi Otp utân viszlât… Nem megy olyan gyorsan az âtâlâs….
Nem fogom akarom nêzni tovâbb ezt a hasznalhatatlan szart.
A napizâs nehêzkes lett,de pont amennyit akarok megy.
Raktak be 10 konyvet hurrâ🤣🤣🤣🤣🤣🤣
TElek vasárnap, 23:22
Előzmény: #1561  SteveBux
#1562

Hát ha így van, akkor a cég választás nem egy főnyeremény...
Valami webárhuház fejlesztők lehetnek ???
Sok ciráda, használhatatlan dolgok tömkelege. 
Annyit hibázik a rendszer , hogy viccnek is rossz!
Rendszerbiztonság , hát jajj ...
Aki fizet annak mindig van ráhatása szerintem.
SteveBux vasárnap, 22:31
Előzmény: #1559  Zsugabubi
#1561
Pedig elvileg ott van a single marketben
Bal oldalon elofizetesek
Most a BÉTes elofizu ingyenes(valameddig) 
Gondolom rajottek hogy rakas xar a rendszer es atlathatatlan hulladek es ezzel probaljak kicsit kavitani a hangulatot. 
Hat az ajanlati konyv is egy borzalom
Nem tudom miert kellett tulcsicsazni. 
Miert kell a zold piros csik  a darabszamok erzekeltetesehez... 
Duhitő hogy az otp direktet megszokta az ember a sok problemajaval es most egy teljesen uj felulet logikatlan katyvasz es mindent idő megtalalni benni.
Amugy a fiokban azt mondtak hogy a singlemarket nem is az otpé nincs rahatasuk, csak kiadtak valakinek a melót.... 
😪🫣

Topik gazda

Ender
Ender
3 1 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek