Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
Egyrészt még mindig önkényesen kiemelsz egyetlen piactorzító tényezőt, a többit továbbra is leszarod. A dízelekre még még mindig nem a CO2 miatt szálltak rá, ha 1000-szer leírod, akkor sem lesz igaz. A benzinesek CO2 kibocsátása nagyobb, mint a dízeleké. A dízeleknél a szilárd részecskék és a nitrogén-oxid a probléma, előbbi tipikusan lokális szennyeződésekért felelős, semmi köze az általad kamunak tartott globális felmelegedés kérdésköréhez, a váosok légszennyezettségéhez annál inkább. Pont hogy a konteóid alapján most elégedetten kellene bólogatnod, mert végre nem a CO2 a fő ellenség. Csak persze ebben sem vagy következetes, ahogy a szabályozás ellenességedben is meglehetősen szelektív vagy, meg a piacbarátságodban is...
ebben a rendszerben a szubvenciókat az elektromos autók kapják és még ezzel együtt sem versenyképesek... a szerencsétlen dízelekre pedig a fránya CO2 miatt szálltak rá ami már önmagában nevetséges...
régebben is általában azért építettek házat, mert a lakásuk árából bőven kijött a gond az, hogy a ház reálértéke folyamatosan csökken az agglóban a budapesti lakásé meg nőtt eleve, a ház ha nem új máris sokkal kevesebbet ér, a telekár pedig messze nem egyenlíti ki a különbséget nem így látod?
amíg nem tud egy töltéssel legalább 500 kilométert télen!!!! is menni, a töltés nem több 5 percnél, és nincsen legalább annyi töltő mint benzinkút nem is fog gyorsan terjedni 23 ezer dollár egy új leaf az usa-ban az bagó
én csak annyit látok, hogy kolosszális szubvenciók mellett sem kell ez a koncepció a népnek pl. az USÁ-ban 2017-ben vmi 100 ezer elektromos autót adtak el ami elenyésző volt a 12,8 millió gépkocsi értékesítésen belül... ez eddig egy ménkű nagy nulla...
ők most eléggé meg vannak tollasodva, de még akkor költöztek oda bp-ről, amikor nem a kutyaszarban akarták sétáltatni a születendő gyermeküket, de nem volt korlátlan pénzük, azóta két kézzel tudják szórni a lóvét, de elég szép fekvésű elég kurvajó házat rittyentettek, a csajnak csak heti 2-3-szor kell bejárnia, a faszi ki van véve a melóból, nincsenek motiválva a mindennapjaik felforgatására
Budapesten a felsőközép budai házban vagy közeli agglomerációba él, az a ritka, amikor Bicske távolságban. Akinek napi szinten a fővárosban van dolga, az akkor költözik akkora távolságba, ha közelebb nem tudná ugyanazt megfizetni. Kivételek nyilván akadnak.
Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon
Ugrás a cikkhez