Topiknyitó: Portfolio 2018. 03. 22. 12:27

Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon  

Ugrás a cikkhez
Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
dt7
dt7 2018. 03. 22. 17:05
Előzmény: #97  Törölt felhasználó
#100
Engem meggyőztetek dízel fronton.Holnaptól nem kapcsolom ki a start-stopot.:))))
pitcairn2 2018. 03. 22. 17:05
Előzmény: #97  Törölt felhasználó
#99
az elektromos autók esetében a legfőbb piactorzító tényező a hihetetlen szubvencionálásuk...
pitcairn2 2018. 03. 22. 17:04
Előzmény: #97  Törölt felhasználó
#98
az is benne volt:)
Volkswagen's new stunner: CO2 emissions were understated
http://money.cnn.com/2015/11/03/news/volkswagen-scandal-carbon-dioxide-fuel-consumption/index.html
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 16:43
Előzmény: #94  pitcairn2
#97

Egyrészt még mindig önkényesen kiemelsz egyetlen piactorzító tényezőt, a többit továbbra is leszarod.
A dízelekre még még mindig nem a CO2 miatt szálltak rá, ha 1000-szer leírod, akkor sem lesz igaz. A benzinesek CO2 kibocsátása nagyobb, mint a dízeleké. A dízeleknél a szilárd részecskék és a nitrogén-oxid a probléma, előbbi tipikusan lokális szennyeződésekért felelős, semmi köze az általad kamunak tartott globális felmelegedés kérdésköréhez, a váosok légszennyezettségéhez annál inkább. Pont hogy a konteóid alapján most elégedetten kellene bólogatnod, mert végre nem a CO2 a fő ellenség. Csak persze ebben sem vagy következetes, ahogy a szabályozás ellenességedben is meglehetősen szelektív vagy, meg a piacbarátságodban is...
gambadoro 2018. 03. 22. 16:39
Előzmény: #94  pitcairn2
#96
korom
ezt mindig kihagyod érdekes
pitcairn2 2018. 03. 22. 16:34
Előzmény: #91  gambadoro
#95
ami már úgy alapjáraton nevetséges...
pitcairn2 2018. 03. 22. 16:33
Előzmény: #88  Törölt felhasználó
#94
ebben a rendszerben a szubvenciókat az elektromos autók kapják és még ezzel együtt sem versenyképesek...
a szerencsétlen dízelekre pedig a fránya CO2 miatt szálltak rá ami már önmagában nevetséges...
gambadoro 2018. 03. 22. 15:42
Előzmény: #92  _Bekre_Pal_
#93
régebben is általában azért építettek házat, mert a lakásuk árából bőven kijött
a gond az, hogy a ház reálértéke folyamatosan csökken az agglóban a budapesti lakásé meg nőtt
eleve, a ház ha nem új máris sokkal kevesebbet ér, a telekár pedig messze nem egyenlíti ki a különbséget
nem így látod?
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 03. 22. 15:37
Előzmény: #91  gambadoro
#92
én elég felső voltam, amikor kijöttünk
gambadoro 2018. 03. 22. 15:35
Előzmény: #85  Törölt felhasználó
#91
az agglóba az alsó középréteg ment
most egy tényleg profi 10 éves ház kerül annyiba mind a szros belvárosban egy 60 négyzetméteres
gambadoro 2018. 03. 22. 15:33
Előzmény: #89  gambadoro
#90
támogatással most látom
gambadoro 2018. 03. 22. 15:31
Előzmény: #87  pitcairn2
#89
amíg nem tud egy töltéssel legalább 500 kilométert télen!!!! is menni, a töltés nem több 5 percnél, és nincsen legalább annyi töltő mint benzinkút nem is fog gyorsan terjedni
23 ezer dollár egy új leaf az usa-ban
az bagó
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 15:18
Előzmény: #87  pitcairn2
#88
Ja, de továbbra sem az zavar téged, hogy nem piaciak a körülmények, hanem kiemelsz egyetlen elemet a piackorlátozó tényezők közül.
pitcairn2 2018. 03. 22. 15:15
Előzmény: #84  Törölt felhasználó
#87
én csak annyit látok, hogy kolosszális szubvenciók mellett sem kell ez a koncepció a népnek
pl. az USÁ-ban 2017-ben vmi 100 ezer elektromos autót adtak el ami elenyésző volt a 12,8 millió gépkocsi értékesítésen belül...
ez eddig egy ménkű nagy nulla...
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 03. 22. 15:11
Előzmény: #85  Törölt felhasználó
#86
ők most eléggé meg vannak tollasodva, de még akkor költöztek oda bp-ről, amikor nem a kutyaszarban akarták sétáltatni a születendő gyermeküket, de nem volt korlátlan pénzük, azóta két kézzel tudják szórni a lóvét, de elég szép fekvésű elég kurvajó házat rittyentettek, a csajnak csak heti 2-3-szor kell bejárnia, a faszi ki van véve a melóból, nincsenek motiválva a mindennapjaik felforgatására
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 15:07
Előzmény: #82  _Bekre_Pal_
#85
Budapesten a felsőközép budai házban vagy közeli agglomerációba él, az a ritka, amikor Bicske távolságban. Akinek napi szinten a fővárosban van dolga, az akkor költözik akkora távolságba, ha közelebb nem tudná ugyanazt megfizetni. Kivételek nyilván akadnak.
Törölt felhasználó 2018. 03. 22. 15:05
Előzmény: #81  pitcairn2
#84
Te nem hinnéd, én meg erről érveltem, amiket részben ignoráltál, részben eltereltél.
Joe49 2018. 03. 22. 15:03
Előzmény: #80  gambadoro
#83
Mit is?
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 03. 22. 15:03
Előzmény: #62  Törölt felhasználó
#82
hát akkor alsóközép, ne hasogassunk szőrszálat. egyébként nem annyira, de tényleg mindegy
pitcairn2 2018. 03. 22. 15:01
Előzmény: #79  Törölt felhasználó
#81
nem hinném...

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek