Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
Olvasd el az első kommentedet, amit nekem írtál. Egy szót sem pazaroltál arra, hogy mi a véleményem a te eredeti pontjaidról, nem is próbáltad az állításaimat cáfolni, kitárólag arra pazaroltad a karaktereket, hogy leírd, pökhebdi budapesti vagyok, azért írok ilyeneket.Ennek ellenére szépen kértelek, vegyél vissza, te továbbra is ezt az irányt tolod. Részemről ennyi volt, de én tartani is fogom a szavam, veled ellentétben.
De még mindig mi háborít fel ezekbeb? Az, hogy inkáb 80 autót korlátoznának a "sötétzöldek", mint az 1 buszt? Vagy inkább 300 autót, mint 1 vonatot? Vagy hogy a kényelmi autózás kevésbé fontos dolog, mint az áruszállítás? Bezzeg alapo minden problémát a szőnyeg alá lehet seperni, mert az etiópok meg ugyebár éheznek, Szíriában meg gyerekek halnak meg. Vidéket meg te állítod szembe Budapesttel, a traktorokat is te hoztad fel offtopikként, holott a traktoroknál senki sem korlátozná a dízelmotorokat, ugyanolyan fals érv lenne abezzeg a traktorok szöveg, mint a bezzeg a buszok.
A házak és a telkek hasonló közbiztonságú környéken Csepelen drágábbak. Persze van ahol kb. mindegy, mert a szomszéd ház már másik város. Szigetszentmiklóstól délebbre meg egyre olcsóbb minden, ahogy távolodunk a fővárostól. Mondjuk ritka szar arra a közlekedés, a hév lassú, az utak meg talán épp emiatt, nagyon tömöttek.
Anno ezt az oldalt JÓ SZÁNDÉKBÓL KEZDTEM. Ami felháborít: 1/ mi a helyzet a "LEROBBANT", Füstölgő BUSZOKKAL, kamionokkal, teherautókkal /vállalkozások/. 2/ a "FÜSTÖLÉS" szemmel is látható :::: !!! 3/ a vasúttal (az is füstöl) 4/ az Orbánék ahol tudnak BÜNTETNEK (ha nem lenne ekkora állami adóteher...) Egy DIZELES A fentiekben minden bent ... (szerintem) Egyet nefelejcse el senki. Bpest csak 2 millió. A VIDÉK kissé NAGYOBB 8 milla. Azt gondoltam a vidék is hozzászól. Sajnos a "vízfej" aki ráér . Csalódtam, mert a Trolibuszhoz és a budapesti, csepeli, váci ingatlan üzletekig jutottam.
Bocs, de még egyszer: te kezdtél bele offtopic témákba, majd pontosan ugyanazokat a szemememre vetetted, holott én eleve úgy kerültem képbe, hogy ezekre reagáltam. Mindrnesetre már egyszer végeztél velem, aztán egy újabb lekezelő, személyeskedő kommentre még futotta. Amúgy pontosan ugyanabban a városban éltem én is 4 évet. :-) De nem véletlenül jöttem el, pedig az ország talán legszebb városa :-(
Vettem Kolozsvár, ahol lakom a "testvér-városa". Azért a BP-i ingatlan piacod, sem ide az öreg diesel autók fórumára való. .... Én is diplomás vagyok... Ha intelligens vagy Te is értesz. Befejeztem veled.
A buszokat, vonatokat te hoztad fel, ezért reagáltam, hogy teljesen inkorrekt az összevetésed a személyautókkal, hiszen azok jóval töb bembert visznek, tehát a szennyezést is oszd el sokkal több felé. Ebben semmi vidék megalázása nem volt, ha annak vetted, akkor bocs, ugyanakkor én meg azt veszem sértésnek a személyeskedéswden túl, hogy olyat akarsz a mondandómba beletenni, amit soha nem állítottam. Én vidékről költöztem Budapestre, ami kényszer volty én is rühellem a Budapest vízfej jelenséget, sőt ha más kommentjeimet is olvastad volna, még javaslataim is szoktak lenni ennek megváltoztatására. Vidéken munkahelyek kellenének, diplomásoknak is, emellett nem Budapest központú közlekedési infrastruktúra, valamint kellene 2-3 vidéki nagyváros, mint regionális központ, arányaiban olyan gazdasági erővel, mint Erdélyben Kolozsvár.
Csepelen 5 évig laktam, dolgoztam. Rákóczi úton, a bejárathoz közel. Ott jár a HÉV. Én ott jól éreztem magam. Sajnos haza kellett jönnöm (családi okok miatt)
Bocsi, de most olvastam vissza a válaszod. Szerinted az alábbiakból mi a személyautó..? 1. Te is 80 embert viszel a kocsidban? Még véletlenül sem egyedül mész munkába városban dízellel. 2.
Tudod mi idegesítő ebben? Hogy olyan autók lehetnek forgalomban,
amelyeknek még nyári melegben is szemmel látható, simán megkapják a
műszakit, mert mutyi van. 3. Ja, hogy 80-nál is töb embert viszel? Egyébként villamosított vonalakról hallottál már? 4. Orbánéknak megéri beszedni a regadót. Erre válaszoltam. Ebben, a személygépkocsi hol van??? Na ez volt a VIDÉKI megalázása. :-((( Egyébként megyejogú városban lakom. Nálunk a városban nincs LÉGVEZETÉK (mindez földalatti kábelen van)!!!, tehát TROLI sincs. Régóta a városban (60 éve) gázfűtés van. Újonnan nem is tudtam mást bevezetni. Ilyen szerintem még a "vízfejnél" sincs ...(BP) Attól még van földem (igaz nem sok). Ezen gabona és repce terem.. PS.: végig olvastam amiket a BP és a elköltözésről írtál. Gyere vidékre és a kutya nem pisilja semmidet.... :-D
Ne keverjük a lokális és a kerületi szintű tényezőket. A dél-pesti külső kerületek olcsóbbak, mint más irányban a külső kerületek, azokon belül ez még a jó környékekre is igaz, illetve a dél-pesti jó környék is sok esetben olcsóbb, mint egy újpesti, annál rosszabb környék. És ez igaz dél-pestről befelé is, Ferencvárosban vagy Józsefvárosban rosszabb környékek is tudnak jóval drágábbak lenni, mint Csepelen egy jobb környék. Ellenben a Hős utca gettóként egy lokális lefelé kiugró tényező, már a Hős utca nyugis szakaszán is sokkal drágábbak annál a lakások, mint a Hős utcában, de minden irányba onnan drágább lakásokat találsz. Nem véletlenül. Ezzel együtt ha a Hős utca a budai hegyekben lenne, de a budai hegyekben a környezet azon kívül maradna, attól még lényegesen drágábbak lennének a lakások abban a Hős utcában, mint a maiban, de lényegesen olcsóbbak, mint a budai hegyekben máshol.
Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon
Ugrás a cikkhez