Félreértettél. Én is értem miről szól ez a buli, ezért vagyok benne nagy nyerővel.Én a kommunikációról beszéltem, szerintem ezen sürgősen változtatni kellene,mert egy ilyen fejlődő cégcsoport, valamint a részvényesek talán több és jobb minőségű tájékoztatás szeretnének és érdemelnének, néha egy kis magyarázat sem ártana hozzá.A cég vezetésnek nem az a feladata, hogy befektetési tippeket adjon, (ezt írtad) hanem az,hogy átláthatók legyenek a dolgok. Én úgy látom sokszor csak lebegtetve vannak dolgok és vannak átláthatatlan dolgok a cégek felépítésében és működésében is. Az OPUS is jelenthetne akár negyedévente! Miért nem jelent? Ilyenekre gondolok, amivel a bizalom és a szimpátia erősíthető lenne a céggel szemben.Egy profi kommunikációs szakember felmérhetné, hogy min érdemes változtatni. Lehetne a cégeknek logójuk stb... rengeteg ötlet előkerülhetne, ha valaki foglalkozna vele. almafacskát hagyd ki a történetből.
Köszönöm! :) Nem voltam képben milyen módszerrel pontoznak. Az apportok minden esetre megnyugtatóak. Ez a hét elég erős eddig, az árfolyam egyelőre mellékes szerintem.
OPUS Global Nyrt.