Szerintem valami a böngészőbeállításaiddal lehet. Nekem volt korábban hasonló problémám. Akkor felhívtam az otp technikai supportját, emlékeim szerint, és ők adtak valami tanácsot, amitől helyreállt; érdemes lenne megpróbálnod. Arra nem emlékszem, hogy pontosan mi volt a hiba oka, de elég banális volt.
Segítsetek, kérlek! nem tudok belépni, mert egyszerűen semmit nem reagál arra, hogy megnyomom az internetbank belépés gombot. Másnak semmi problémája? Ha lenyitom alatta a menüt, azokra se semmit. Köszi, ha vki válaszol.
Lakossági OTPdirekt Üzletszabályzat.: 2. 4 fejezet 26 -ik oldal-ha ez segit. A Szerződő Fél az OTPdirekt szerződés megszüntetését kezdeményezheti:
bármely bankfiókban
amennyiben rendelkezik a telefonos ügyintézői szolgáltatásra vonatkozó
szerződéssel, az ügyintézőnek telefonon adott szóbeli rendelkezéssel
írásban az erre vonatkozó nyilatkozatnak az OTP Bank Nyrt. részére
történő megküldésével (cím: 1876 Budapest)
az OTPdirekt automata telefonos szolgáltatás megfelelő menüpontján
keresztül, (amennyiben az alapcsatornák közül kizárólag a telefonos
ügyintézői szolgáltatásra vonatkozóan rendelkezik szerződéssel) Te otthon csak egyes szolgáltatási részeket tudsz változtatni,de az egészet csak az üzletszabályzat szerint.
OTP Direktbroker problémák