Ezt en megkerdeztem a unicreditnel es az volt a valasz hogy 1000 ugyfelbol kb 2 az aki naponta kereskedik es eszreveszi a hibat. A tobbi 998 eszre se veszi. Szoval direkt ok nem fogjak felhivni a hibajukra a figyelmet mindenkinel mert felesleges.
Törölt felhasználó2021. 09. 10. 10:44
#2527
Hulyere vasznek beszelgetes kozben. Undorito, mintt minden mas
Ezt emlitettem en is a telefonba. Nem is emlekeztek arra a napra,hogy rossz lett volna. A vicc az hogy en a unicredittol jottem el a hibas netes feluletuk miatt. Ott 2 hetig nem lattam a tbsz-eimet.Semmit! Utana jottem el,de meg akkor is javitottak a rendszert es nem tudtak megmondani hogy mikorra sikerul.Ott meg a brokerem is azt mondta hogy sajnalja de igazam van. Ja es tolem tudtak meg hogy gebasz van.Pont svedben voltam es onnan jeleztem nekik.Vicc!!!
Mert akkor elismernék,hogy dilletáns módon üzemeltetik az ország legnagyobb bankjának a számítógépes rendszerét!E helyett kifogásokat keresnek és minket néznek hülyének!
Azzal probaltak szepiteni a dolgot,hogy talan a nyugdijkifizetes kozre jatszhat,ha mindig ho elejen van ez a leallas.Mondtam hogy pont hidegen hagy hogy az evi tobbszazezremert amit naluk hagyok,miert szarakodik evek ota a rendzser.
OTP Direktbroker problémák