Akkor én kérek személyesen elnézést, de a 330 forintot akkor is kicsit túlzónak tartom.A 430 -as csúcsról estünk 13%-ot, a 330 még innen 15%, az majdnem 30%, szerinted egy harmadával kevesebbet ér a részvény, pont amikor pici osztalék lesz és sajátrészvény vásárlás.
1/A "bizonyítványom" alá támassza ,h valós személy vagyok! 2/ több Nick?? olyan személyeknek hinni akik már nincsenek is itt ,v beültettek mindenkit annó?? egyes topikok már nem is pörögnek 3/ személyeskedés?? sajnos előfordult h joggal okóltam vkit és bizonyos szavakkal illettem 4/ nem szoktam hazudni
Tomika, mi a célod, miért vagy itt ? A bizonyítványod gyönyörű, ezer felfüggesztés a fórumból, hazugság, trollkodás, személyeskedés, több tucat nick használat. A 330 forinttal ma te vagy a csúcs, pedig ma aztán volt itt vagy 6 hasonszőrű társad. Gratulálok, mindent megtesztek,hogy para legyen, nem kis teljesítmény.
Felmerült a repülőtér visszavásárlása kapcsán, hogy fejlesztések várhatók. A vasút fejlesztés is felmerült piaci alapokat emlegetve (feltételezem saját forrásból építés és üzemeltetés) , így itt a cégcsoport szóba kerülhet, ez is lehet a belengetett új üzletág. Természetesen betámadták a szolgalelkűek az autópálya koncessziót - persze nem a korábbiakat, amelyek a NER profit éhségénél sokkal nagyobb üzemmódban születtek az ország adófizetőinek terhére -, gondolom a sok álszentnek kellene már egy kis kiszervezés NOKIA-s doboz szisztémával, másra úgy is alkalmatlanok. Mellettük szarrá lophatnák magukat a jól félsültek, miközben a középosztályt újra szétadóztatva a forrásokat gyorsan becsatornáznák egy külső adósságcsomagba burkolva. Remélem nem lesz rá alkalmuk megismételni a rendszerváltást követő első két évtized szisztémáját. Én amúgy cserébe kompenzációt követelnék az álszent EU-s brigádtól az elmúlt évtizedek súlyos környezeti terheléseiből, illetve a balesetekből eredő - társadalmunkat terhelő - anyagi és nem anyagi károk kapcsán, valamint az úthálózat amortizáció tekintetében, amely főként azért merült fel hazánkban, mert a fél kelet-európai, balkáni térség rajtunk keresztül járt ki nyugatra dolgozni, üzletelni, illetve az ottani csúcsfogyasztói igényeket az alacsonyabb költségű munkásokkal nálunk előállított termékekből innen szállították a fogyasztóikhoz. Azokat a károkat is megfizettetném az álszentekkel, amelyek az általuk indikált migráció kapcsán felmerülnek, amikor embercsempészek ölnek meg az utakon itt élő állampolgárokat piti érdekből. Persze tudom, ezek költői dolgok, mert ilyenkor - mint a határvédelem esetén - is szépen félrenéznek a tetvek.
NEW OPUS GLOBAL