Topikgazda: 2007. 08. 17. 09:53

MOLly tulajok topikja  

Hi!



Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
dd87 2021. 05. 26. 15:33
#276800
mondtam, hogy Bohocová megjelenése jó jel
yossarian78
yossarian78 2021. 05. 26. 15:26
#276799
Újratervezés :D
https://invst.ly/uy2j5
Kispenz
Kispenz 2021. 05. 26. 15:22
Előzmény: #276797  Kispenz
#276798
R 2270
_Macika_
_Macika_ 2021. 05. 26. 15:11
#276796
frog 300m
semleges nap
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 14:36
Előzmény: #276793  yossarian78
#276794
Úgy van, lehet ebben sztori! Figyelni kell a híreket!
yossarian78
yossarian78 2021. 05. 26. 14:30
Előzmény: #276791  Balin2020
#276793
A Molnak nyilván a hidrogénhajtás elterjedése lenne a kedvezőbb kimenet, hiszen a kúthálózata révén az üzemanyag értékesítésben már stabil pozíciója van. Az elektromos hajtásnál ez kevésbé érvényesülne.
diomail 2021. 05. 26. 14:06
Előzmény: #276780  fatihszultan
#276792
Ez tényleg nagyon jó. Mindenkinek ajánlom...
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 14:02
Előzmény: #276790  yossarian78
#276791
Szerintem az írásod végén a megoldást kaparászod! A világ kénytelen csökkenteni a környezet terhelésén. Ha terelni akarják a világ vezetői a tisztább megoldások felé a gazdaságokat, akkor megoldás lehet a CH alapú működés adóinak fokozatos emelése, míg a H2 alapú technológiák elterjednek, és egyre olcsóbbá válnak. Volt is a legutóbbi EU csúcson valami témába vágó, ha jól emlékszem. Az nem lehet, hogy csak egy helyben toporog, megoldás nélkül a probléma! Az EV szerintem részmegoldás, kiegészítője lehet csak az átmenetnek. Az, hogy jelenleg a H2 alapú megoldások drágák, és nem elég hatékony az energia visszanyerése, azért is lehet, mert eddig nem ez volt a csapásirány. Ahhoz, hogy ez megváltozzon, rá kell még ébrednie sokaknak, hogy az EV nem megoldás. Szerintem nem kell már sokat várni rá, hogy ez általános vélemény legyen. Egyébként miért kellene a H2-t visszaalakítani elektromossággá? Csak egy megbízható belsőégésű motor kell, ami közvetlenül H2-t éget el. Cseppfolyósított H2 tankolás már megoldott, gyakorlatilag alternatívája lehet a CH alapú üzemanyagoknak, ráadásul  hőerőművek is használhatják üzemanyagként. Sokkal nagyobb előrelépést lehetne vele elérni, mint az EV-kkel!
yossarian78
yossarian78 2021. 05. 26. 13:46
Előzmény: #276781  Nikklíszon
#276790
A hidrogénhajtásnál először elő kell állítani a hidrogént, ez nyilván energiaveszteséggel jár. A jármű elégeti a hidrogén, de ebből nem mozgási energia lesz, hanem elektromos áram (megint energiaveszteség). Emiatt az egész hatásfoka meglehetősen alacsony. Nem tudom, hogy a forgalmazott hidrogént milyen adók terhelik jelenleg, de ha hasonló adózása lesz, mint a benzinnek vagy gázolajnak, akkor sanszos, hogy jóval drágább is lesz azoknál.
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 13:35
Előzmény: #276788  Kispenz
#276789
Megjön majd az is!
Kispenz
Kispenz 2021. 05. 26. 13:34
Előzmény: #276786  yossarian78
#276788
Forgalom is kellene, hogy megtudjon indulni.. 
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 13:33
Előzmény: #276786  yossarian78
#276787
Időszerű lenne!
yossarian78
yossarian78 2021. 05. 26. 13:29
#276786
https://invst.ly/uy0jz
Egy negyedik hullámban vagyunk. Ott is a 4/C hullám épül. Elvileg lesz egy leszúrás a tegnapi alj alá, aztán megindulhatnánk fel (?)
horpi 2021. 05. 26. 13:07
#276785
212 milliós napi forgalom délután 1-kor... Nem nagyon csodálkozom, hogy ezzel a forgalommal nem történik semmi. Erőtlen, de nagyon.
asphalt
asphalt 2021. 05. 26. 12:54
#276784
El lett cseszve a BÉT, úgy ahogy van. Mik ezek a forgalmak? Komolyan, régebben 1 db. blue-ban volt órák alatt annyi forgalom, mint az egész tetves BÉT-en EGÉSZ NAP, mostanában. Az okokat - részben - itt is lehet keresni:
https://www.napi.hu/tozsdek-piacok/tebesz-mnb-tozsde-velemeny-befekteto-piac.725243.html
Törölt felhasználó 2021. 05. 26. 12:53
#276783
Lefele fog kimozdulni
HuTi 2021. 05. 26. 12:09
#276782
Na mi van, észre se vettük és betette a nyár a lábát az ajtóba? Megjött a nap, elment a forgalom.
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 11:48
Előzmény: #276775  pomperj
#276781
  • A Daimler-Benz például évtizedeken át kísérletezett hidrogén-meghajtású kocsikkal – sikertelenül –, és tavaly végleg leállította a programot.
  • A BMW még nem adta fel, de nem is nagyon erőlködik.
  • A Peugeot gazdája, a francia PSA sem bizakodó és inkább az elektromos kocsik fejlesztésébe fekteti energiáját.  
  • A franciák szerint megjelenhetnek a hidrogén-üzemű járművek, de ezek nem személyautók, hanem buszok, vonatok, taxik, hajók és teherkocsik lehetnek, amelyek rögzített útvonalon közlekednek – erről beszélt Benoit Potier, az Air Liquide nevű cég főnöke. Németországban már 2018-ban teszteltek hidrogén-meghajtású vonatot és a Siemens a német államvasutakkal együttműködve olyan hidrogénvonatot tervez, amelyet 15 perc alatt lehet újratölteni.Az ilyen szerelvények váltanának fel 1400 jelenlegi dízelvonatot.Amivel sok széndioxid-emissziót lehetne megspórolni Európának, az a hidrogén-meghajtású kamionokra való átállás lenne. A kamionok az összes európai jármű 2 százalékát teszik ki, de a közúti szállításból származó emisszió 22 százalékát adják.Szakértők szerint esetükben 70 százalékos hatékonyságú lehet csak a hidrogéncella és egy elektromos akkumulátorra és motorra is szükség van – ezért egy ilyen jármű üzemeltetése háromszor többe kerülne, mint egy elektromos kamioné. Viszont az elektromos kamion üzemeltetése – a nehéz akkumulátor miatt – szintén drágább lenne, mint a hagyományos.   Talán 10 évvel ezelőtt olvastam valahol, hogy az elektromos meghajtás felé mozdulás az európai autógyártók nem publikus közös döntése volt. Ott volt előttük mind a két alternatíva és ezt választották. Akkor még ilyen 80-100 km lehetett egy töltéssel autózni majd utána pár órás töltögetés és suhanás tovább. A hidrogénnel akkor az volt a probléma, hogy veszélyes volt szállítani. A technológia fejlődött annyit, hogy cseppfolyósítják a szállításra és könnyebben visszaalakítják légnemüre. Erre emlékszem, ha hülyeséget írtam akkor javítsatok ki. Laikusként nagyon tetszik, hogy tiszta víz jön ki a kipufogón, ami utána visszakerül a körforgásba. Szerintem lenne jövője, csak az a fránya ára, horror!!!
fatihszultan 2021. 05. 26. 11:39
#276780
https://youtu.be/7tc0HPO0sR0
Ajánlom mindenki figyelmébe. Hasznos infók a SZIF tanszékvezetőjétől.
Van egy rövid részlet a hidrogén meghajtású autókról is. Hát, elég megdöbbentő.....
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 11:28
Előzmény: #276778  Balin2020
#276779
És persze gyorsan hozzá teszem, ha ez lesz az egyik irány (látszanak erre kezdeményezések), ez sem 1-2 év alatt fog végbe menni. Az EV-k azonban hamarosan elérhetik a korlátaikat, és jönnek az akkumulátor feldolgozás/csere problémák, amik tovább növelik a költségeket, és beárnyékolják a tiszta energia image-t. Addigra szépen felépülhet a H2 üzlet. Az EV megmutatta a világnak, hogy csak határozott szándék és jól összpontosított pénzek kellenek hozzá, és eljöhet az áttörés. 20 éve ki hitte el, hogy ennyi EV fog szaladgálni az utakon napjainkban?
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 11:23
Előzmény: #276773  yossarian78
#276778
Ez azért nagyban változhat a jövőben! Jelenleg a CH alapú energiahordózók elérésének van világméretű infrastruktúra hálózata kiépítve. Ez az egyik legnagyobb akadály a váltás előtt. Olajat sem olcsó kitermelni, szállítani 1000 Km-rekre. A H2 helyben termelhető, gyakorlatilag bárhol. Bármelyik megújuló energiaforrás alkalmas az előállítására. Fenntartható, hosszútávú energiatárolási megoldás, akár a CH alapú energiahordozók. Csak azok környezetszennyezőek, a H2 viszont nem. Jelenleg drága a H2 termelés, de ez gyorsan változhat, ha szintet lép a hozzá kapcsolódó eszközök előállítása, forgalmazása. Sok célú lehet a felhasználása, fűtés, elektromos áram termelés, közlekedés. A tárolásához hasonló infrastruktúrára van szükség, mint a CH alapú energiahordozók esetében. 
yossarian78
yossarian78 2021. 05. 26. 11:22
#276777
Kicsi a forgalom. Ezen a szinten már van vevő is. Az emelkedéshez valami hír kellene vagy egy nagyobb vevő megjelenése.
gyula1971
gyula1971 2021. 05. 26. 11:19
#276776
Ilyen forgalomban nem igen megyünk semerre.
pomperj
pomperj 2021. 05. 26. 11:17
Előzmény: #276768  Nikklíszon
#276775
A Toyota Mirai hidrogen  auto egy subcompakt meret,
teljesitmeny 180LE, merete egy  alapara 50k USD, egy felszerelt valtozat 70k USD,
mikozben hasonlo meretu es teljesitmenyu auto  barhol nagyjabol a fele mostanaban
..
Az, hogy hol veszek hozza hidrogent Borsodban es Zalaban, vagy Dalmaciaban? 
Az hogy aligha tudja barki javitani, ha barhol elromlik?
Abszolut versenykeptelen.
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 11:14
Előzmény: #276768  Nikklíszon
#276774
Én ettől nem félek, sőt! Ha a H2 tankolásé a jövő, a MOL nem fog kimaradni ebből az üzletből, abban biztos vagyok. A magam részéről ennek (H2-nek) egyébként nagyobb sanszot adok, mint az akkumulátorokon alapuló elektromos autózásnak. Szerintem egymagában az EV nem lehet megoldás, és még az is lehet, hogy végül majd teljesen kiszorul. Volt már bőven rá példa, hogy technikai újításoknál az előbb befutó veszített végül. 
yossarian78
yossarian78 2021. 05. 26. 11:09
Előzmény: #276768  Nikklíszon
#276773
A hidrogén nagyjából egy árban van a benzinnel vagy a gázolajjal. Egyelőre nem világos, hogy kinek érné meg ilyen autót venni.
diomail 2021. 05. 26. 11:08
Előzmény: #276768  Nikklíszon
#276772
Ez szép. Az ára még szebb. Egy átlagos magyar melós 7 év 8 hónap alatt ki is tudja fizetni. Perzse, ha nem eszik semmit és nem fizet rezsit. 
pomperj
pomperj 2021. 05. 26. 11:06
#276771
MOL daytrade
Tovabbra is tart a wave(1),   (vagy ALT esetben wave(4 of 1)    korrekcio.
Ez itt az ALT szamozas. Tovabbra is bullos folytatas varhato.
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20210526v00wwynpc.jpeg
.
Megjegyzem, az Olajos ETF, XOP,  hasonlo szerkezetu korrekcioban van, es az is keszulodik a kitoresre
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20210526v00w103ox.jpeg
diomail 2021. 05. 26. 10:58
Előzmény: #276647  faék
#276770
Amúgy igazad van, hogy rendkívül aggasztó, hogy a kiváló tőzsdei hangulatban a MOL enyire lemaradó,  még a szektortársak is egy egészséges emelkedő trendet tudtak kialakítani, a MOL meg nem. Sokan cserélik le a munkába járós/városi/bevásárlós autót elektromosra, vagy vesznek hibridet. Ez is nyilván jelentős üzemanyagszükséglet-csökkenést fog hozni, ha tartósan jár hozzá állami támogatás. Ez már a következő évtizedben csökkentheti a MOL profitját. 
U.i.: szerintem napokban látott szöszmötölés a májusi marzsok nyilnánossá tétele előtti sz..zás. Utána fel. Bízom benne. Az én céláram (legyünk reálisak): 2650 Ft. 
koati
koati 2021. 05. 26. 10:53
Előzmény: #276765  koati
#276769
Vissza is qrták 2258-ra.
😩
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 10:43
#276768
A Toyota megkezdte a világ legzöldebb, melléktermékként csak tiszta vizet kibocsátó személyautója, a vadonatúj Mirai magyarországi forgalmazását. Az új modell egy tank hidrogénnel mintegy 650 kilométert tud megtenni, a bejelentéssel egyidőben megnyitották Magyarország első hidrogén töltőállomását. A Mirai forgalmazásának bejelentésével együtt a Pénzcentrum megkapta a modell hazai árlistáját is: eszerint a legalapabb, Comfort felszereltségű hidrogénautóért 26 millió forintot kell fizetni, mialatt a fullextrás Executive + VIP White és Executive + VIP Black kivitelek már 30 millió forintba kerülnek. A kettő között még a sima Executive felszereltségi csomag van, amit 27 millióért kínálnak.
 
koati
koati 2021. 05. 26. 10:41
Előzmény: #276766  dd87
#276767
Jöjjön gyakrabban!
😊
dd87 2021. 05. 26. 10:39
Előzmény: #276765  koati
#276766
mondtam, hogy Bohocová megjelenése után mindig felmegy
koati
koati 2021. 05. 26. 10:38
#276765
Úristen! Már 2264!
😯
diomail 2021. 05. 26. 10:31
Előzmény: #276647  faék
#276764
Norvégiában óriási állami dotációval lehetett e-autót venni, pedig a norvég bérszínvonal magasan az EU átlag felett van. Az EU nem "dobhat ki" dátumot az e-autózásra és a benzinesek betiltására: ahhoz kell a tagállamok beleegyezése. Románia, Magyaro. és a keleti blokk szerinted ebbe belemegy? De jelentős állami dotáció nélkül ez Spanyolo., Görögo., Olaszo., vagy Portugáliában sem működne (szerintem sehol sem). Épp most adósítják el magukat a tagállamok újabb 20 évre (pedig még az előző adósságok is a nyakukon) és ha nem lesz egy 20 éves szuper magasságokba emelkedő konjunktúra, akkor 20 évig erre a tagállamoknak nem lesz pénze. Beszélni lehet róla, de 2040 előtt a benzines autók tiltása semmiképp nem kivitelezhető (kivétel: jelentős technológiai áttörés az energiatárolásban). Ja, és az EU-ban is politikusok ülnek. Bukni ők sem akarnak, tehát korlátozott a mozgásterük. Nyilvána  Benelux államok és Dánia máshogy látja, ott nincsenek távolságok. Az e-autózásra átállás nem olyan nagy gond mint pl Németo., Franciao. számára. Igazadd van, hogy az átállás majd megtörténik, de sokkal lassabban, mint gondoljuk. 
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 10:17
Előzmény: #276756  exley
#276763
Nem eladó a mol! Labancoknak főleg nem! Nem emlékszel, hogy a Tenkes kapitánya hülyét csinált belőlük? Ilyeneknek herdáljuk el a nemzet utolsó gyöngyszemét? De ha esetleg mégis eladnánk, akkor van itthon föltőkésített saját használatú stróman, akinek sok sok pénze van és ha nincs elég pénze a vásárláshoz akkor a saját szuper bankja majd ad neki kölcsönt még annál is alacsonyabb kamatra  és megveszi. Annyira bika a papír, hogy 9.32 óta csak 3 pillanatra hagyta el a 2258 as árat. Ócsóbbért nem adják, drágábbért nem veszik!! Bakker mi lesz így velünk!?
dd87 2021. 05. 26. 10:09
#276762
megjött Bohocová , na ilyenkor szokott jönni egy hirtelen emelkedés
Bohocová 2021. 05. 26. 10:05
#276761
Korrekció a láthatáron , csak óvatosan .
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 09:57
#276760
Romlott a forgalom! Már csak percenként 851 000 Ft. És hol van még a nyári uborka szezon? Fincsi lesz!!
Kezdo2021 2021. 05. 26. 09:57
#276759
Most nézem, hogy a 48-as certiből már máj. 7-én elfogyott a kibocsátott 250 000 db. Mindenki várja felfelé és ül rajta...
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 09:56
Előzmény: #276752  Nikklíszon
#276758
Attól függ, hogy mire gondolsz! :)
Látom szeretsz játszani a szavakkal!
tchongee
tchongee 2021. 05. 26. 09:56
Előzmény: #276754  koati
#276757
fordulónap mikor lesz? osztalék
exley 2021. 05. 26. 09:54
Előzmény: #276755  Nikklíszon
#276756
Eladja a "góré" az OMV-nek akkor lehet akár 200 dodó is:)
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 09:51
Előzmény: #276753  wtcsab
#276755
ÁÁÁ! :))  A Hun oil comp zöld hasus árára céloztam!!
koati
koati 2021. 05. 26. 09:50
#276754
2258
Haladunk, csak éppen rossz irányba.
 😞
wtcsab 2021. 05. 26. 09:46
Előzmény: #276752  Nikklíszon
#276753
100?
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 09:44
Előzmény: #276745  Balin2020
#276752
70$ áttörése? Én a 10$-ban is kiegyeznék  nyár aug. végére. 
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 09:41
Előzmény: #276749  Balin2020
#276751
Gondolom tulajdonostárs ebben a qrva jó cégben, tehát vele együtt is tud hasítani az árfolyam a  sztratoszféra felé :) 
Zöldbéla
Zöldbéla 2021. 05. 26. 09:34
#276750
Jó reggelt, eredményes kereskedést!
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 09:33
Előzmény: #276744  Nikklíszon
#276749
Ezt most "dícséretnek" szántad, Kispénz számára?
koati
koati 2021. 05. 26. 09:33
#276748
2258
🤪
koati
koati 2021. 05. 26. 09:31
Előzmény: #276745  Balin2020
#276747
Később meg a 80 $-t is renélhetőleg! És akkor még ultrakonzervatív vagyok!
😊
Kispenz
Kispenz 2021. 05. 26. 09:30
Előzmény: #276744  Nikklíszon
#276746

:D
Legyen!
Balin2020
Balin2020 2021. 05. 26. 09:27
Előzmény: #276741  koati
#276745
Ez az egyik fő reménységem. Meg lesz a 70 $-os szint áttörése, csak idő kérdése!
Nikklíszon
Nikklíszon 2021. 05. 26. 09:25
Előzmény: #276742  Kispenz
#276744
Ne elégedetlenkedj!!!  9.23 kor már 23 millió Ft. Percenként egy millió! Jó papír Kispénzzel is tud emelkedni :))
nmiklos1957 2021. 05. 26. 09:20
#276743
Síri csend. Gyanús ez a nagy "hallgatás". A piac vár. Bejelentés ma, vagy holnap.
Kispenz
Kispenz 2021. 05. 26. 09:14
#276742

Vicc ez a forgalom!
Így nem lesz emelkedés...
koati
koati 2021. 05. 26. 09:11
Előzmény: #276740  wtcsab
#276741
Brent 68.88 $
wtcsab 2021. 05. 26. 09:09
#276740
2,2m forg, 2266r
gazmber 2021. 05. 25. 22:47
Előzmény: #276737  Törölt felhasználó
#276738
vszeg ráérősen bevárja a középső bollingert (ha türelmetlen☺ lenéz hozzá?), lehet alá is mehet kicsit(?), aztán jöhet az újabb fel-menet (?)
Törölt felhasználó 2021. 05. 25. 21:52
#276737
Egyelőre oldalazgat itt 2300 előtt. Utána nagyot mehet ismét. Jól van ez
koati
koati 2021. 05. 25. 21:26
Előzmény: #276731  pecaman
#276736
Ez így van!
😊
Csiszargeza 2021. 05. 25. 20:37
Előzmény: #276728  Csiszargeza
#276735
Minél többször megy neki, annál nagyobb az esélye, hogy törje. 
stayer81
stayer81 2021. 05. 25. 20:36
Előzmény: #276732  gyula1971
#276734
Egy piros nap után mindig többen várják lefelé, de általában semmi egyéb tudományos magyarázata nincs ennek a csalódottságon kívül. 
pecaman
pecaman 2021. 05. 25. 20:27
Előzmény: #276732  gyula1971
#276733
Èn nyomtam pluszt
gyula1971
gyula1971 2021. 05. 25. 20:19
Előzmény: #276731  pecaman
#276732
Majd akkor lépi át a 2300-at, ha senki nem számít rá! Reggeli írásom, tehát többen várják lefelé!
5  like -  6 mínusz
pecaman
pecaman 2021. 05. 25. 20:05
Előzmény: #276729  koati
#276731
Pozitívan kollega,csak pozitívan.Egyszer kitör erről.a szintről,szűkül a sàv
wtcsab 2021. 05. 25. 19:53
Előzmény: #276727  OSZLOPOS
#276730
Igen, sok sztori van a mol háza táján, de valahogy csúsznak a beteljesedések. (kutak, hulladék, lelőhelyeladás, ina) de előbb lesznek a jó marzsok, és az oszti. A horvátok is fizethetnének, de majd eljön talán ez is:(ha jól emlékszem, ez is több száz forint/rv lehet.Talán 300Ft)
"A MOL 2013 decemberében az Energia Charta Egyezményen alapuló választottbírósági eljárást indított Horvátország ellen a Beruházási Viták Rendezésének Nemzetközi Központjánál (ICSID). Az eljárás megindítását elsősorban a horvát leányvállalat, az INA d.d. gáz üzletágban elszenvedett, a horvát Kormány által okozott hatalmas veszteségei indokolták, de szól a szabályozói jogosítványokkal való visszaélésről is, és – akárcsak az UNCITRAL eljárásnak – büntetőjogi aspektusai is vannak. Az eljárás tárgyalási szakasza gyakorlatilag lezárult, az ítéletet pedig 2021 végéig várják a felek."
koati
koati 2021. 05. 25. 19:51
Előzmény: #276728  Csiszargeza
#276729
Hányadik próbálkozás? kb. 7-8-adik?
😞
Csiszargeza 2021. 05. 25. 19:38
Előzmény: #276727  OSZLOPOS
#276728
Holnap újra nekimegy 2300nak. Aztán pedig ki tudja :) 
OSZLOPOS 2021. 05. 25. 18:18
#276727
szar az egész BÉT, OTP-ben van erő. Richternél legalább tudjuk, hogy a forint miatt szenved. A MOL talány, de azért nagy tragédia nem történt ma. Hír kéne vagy bármilyen adat...
Sumarton 2021. 05. 25. 17:20
Előzmény: #276716  Törölt felhasználó
#276725
Nagyon erőtlen, kicsi forgalom, reggel fel, aztán zutty, folyamatos lecsorgás. 
koati
koati 2021. 05. 25. 17:15
Előzmény: #276723  koati
#276724
68.56 $ a BRENT ...
koati
koati 2021. 05. 25. 17:13
Előzmény: #276721  pecaman
#276723
Szerintem még finoman fogalmaztál!
😊
koati
koati 2021. 05. 25. 17:10
#276722
Bár elnézve a Ricsit, mi még olcsón megúsztuk.
pecaman
pecaman 2021. 05. 25. 17:09
Előzmény: #276720  koati
#276721
Ez nem zàró,ez lóf..z.