A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Nekem Chrome-ból nem működik rendesen, nem tudok ott részvényeket venni, csak nézegetni a csoda felületen a portfóliómat, ellenben Firefox-al meg működik, szóval elkezdtem az utóbbival használni.
Nekem a webtrader ma sem működik...tegnap szerencsém volt mert éppen ment! Az elmúlt 7 kereskedési napból 5nap nem működött! Felhívtam őket, rajta vannak a problémán ez hangzott el, de fingjuk nincsen amúgy hogy mi okozza...tehát passz hogy mikor tudják helyre tenni!
A mobil alkalmazással küzdök rendesen én is. Azt , hogy zárva rengetegszer írja Erste Certire is kereskedési időben is. Jelenleg használhatatlan megint az mobilos alkalmazás , be se jelentkezik. Máskor is dög lassú , a ki jelzett árak , portfolió sokszor a közelébe sincsen a valóságnak szerencsére az asztali alkalmazás működik de nekem praktikusabb lenne a mobilos de így …..
irtak nekem és azt irták Tisztelt Ügyfelünk!
A kereskedés az új részvényekkel mai naptól elérhető az online platformon, az új név még frissítés alatt ál, köszönjük türelmét.
Az
MobilTrader-nek egy hete lett kitéve egy új verziója az 1.16 mely már
tartalmaz számos javítást és hamarosan jön az 1.17 is amely
szinten az eddig észlelt hibák javítását szolgálja. Tehát a
fejlesztések folyamatosak.
Köszönjük megértését és együttműködését.
Nem értem ez év elején még működött. Igaz megbízást nem adtam csak kerestem certire, kedvencek közé tettem néhányat későbbi időkre. Most a kedvenceknél a lista legelsőjénél pörög az árfolyamnál körbe körbe nem mutat semmit néven kívül és azt írja ki "ZÁRVA" Mi van? A többit a listából nem tudom kiválasztani se. Új certire keresni nem tudok. Megbízást adni frankfurti certire nem tudok. Ez már a fejlesztés? Vagy csak nálam van hiba. Megírtam nekik de 1 napja nincs válasz.
Nektek a frankfurti certik elérhetőek? Felvettem a kedvencek közé néhányat még év eleje környékén. Most certit keresni sem tudok, a kedvencek árfolyamát sem mutatja azokra megbízást adni sem tudok. Isin kód alapján sem talál certit. Írtam nekik válasz nincs egyelőre. Certi kereskedésre van jogosultságom nem az a gond.
Nekem ezt írták. A helyesíráson nem változtattam: "A kivonat holnapi napon kerül feltöltésre, az értesítés véletlen ment ki előrre. Elnézését kérjük." Ilyenek kezében van a lóvénk gyerekek.
„Tájékoztatjuk, hogy a 2024. február havi kivonatok a holnapi nap folyamán (március 13.) lesznek elérhetőek felületünkön. Az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük." Akkor mi a menkőért küld hamarabb értesítést a rendszer. Az idézet a Webtraderből van!
Nálam sem. Levelemre azt válaszolták, hogy kitettek egy tájékoztatót 03.01-én, hogy a német tőzsde nem szolgáltat adatot az ETF-ekről. És tényleg volt egy ilyen. Mint írták "A
probléma megoldása kiemelten magas prioritást kapott partnerünknél, akivel folyamatos kapcsolatban
vagyunk." Hát eddig még nem sikerült megoldani. Kiváncsi lennék, hogy más brókernél is ez-e a helyzet vagy csak itt. Ha esetleg tud valaki infót ? Persze minden kereskedhető, ha máshol figyeled az árfolyamalakulást és átírod az árfolyamokat stb.Aztán ne nézd meg a portfóliód, mert ott sem a valós eredményt látod.
Sorstárs :( Korábban ment Chrome alatt (2 különböző gépen) Pénteken: nem ment Chrome/Edge viszont ment Firefox-on Ma: egyiken sem működik Alakul ez, csak rossz irányba ...
Újabb észrevétel, hátha valakit érdekel: egyik gépen Firefox alatt már egyáltalán nem működik a rendszer, csak Chrome alatt, másik gépen Firefox és Chrome alatt is működik hibátlanul.
Képtelen vagyok megérteni mire volt ez jó a KBC- nél. Valaki felvett egy pofátlan jutalékot a tanácsadásért. Ez ok. Szétvertek egy működő, átlátható, ergonomikus rendszert. Megvolt az átszervezés, projekt kipipálva! Miért nem adták el egyben? Ez a KBC csoporton belül minimum hűtlen kezelés és fegyelmivel kirúgás kellene, hogy legyen valahol Belgiumban! 15 éve vagyok ügyfelük. Ennyi idő alatt egy problémám nem volt. Most 2 hónapja csak a szenvedés. A transzfer valami kőkorszaki cseh tróger munka volt. A kereskedési rendszerben folyamatos problémák vannak. Most már próbálnak segíteni, legalább elérhetőek (2 hónap után), de érdemben nem tudnak... Képtelen vagyok felfogni, hogy a belga ennyire lenéz bennünket, mert gondolom otthon a NAGY NYUGATON ezt nem engedné meg magának. Szar egy cég lett... Jó tudom , miért nem lépek le? Részben már elvittem ami itt volt, de külföldihez nem akarok menni, amit itthonit találtam, hát menekülésre jó, de a régi KBC- hez képest az is kőkorszak. De legalább nem kell félteni a belga-cseh idiótáktól a vagyonom.
Képzeljétek válaszoltak ma reggel a 20000 jutalékkedvezménnyel kapcsolatban. Igaz, hogy több, mint egy hónapja írtam nekik és még kétszer rákérdeztem, hogy ébredjenek már fel. Íme: " Tisztelt XY! Újra beállítottuk a kedvezményt mostmár tudja használni. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük. Üdvözlettel,A K&H Értékpapír Ügyfélszolgálata" "Újra beállítottuk" - ezen felnyerítettem. Sajnos nem látom, hogy ezt jóváírták volna, pedig lett volna miből. Ma 72K-t költöttem ezekre a lúzerekre. Lehet, hogy este 10 után írják jóvá ezt is? Nézzetek rá ti is.
hozzá teszem semmi sem biztos ,lássuk 3000 milliárd nyugdij.emléxünk,de államkötvénynél talán ilyen nem lesz,amugy egyébként ez a legbiztonságosabb nyugger pénz.
nekem az is szar -sőt többször lemaradtam vételről vagy eladásrol .több misi bánta,nembaj jelzálogbanktol ugy néz ki visszapereljük,egy öröklést.lakást az megy államkötvénybe.összerakok mindent és lesz,éves fizetésem.
Nálam is hasonló, a Terminál és a Kereskedés nem tölt be, amúgy be tudok lépni. Viszont így pont az ajánlatokat nem látom. :-( Tegnap és tegnapelőtt Edge-ből nem ment, de Chrome-ból igen. Ma Chrome alatt sem megy (vagyis nem látom a grafikonokat, könyvet).
Nálam továbbra is fennáll a probléma Firefox és Chrome alatt is. Belépni lehet, de pl. Terminálra rákattintva nem töltődnek be az adatok. Ilyenkor kilép, újra belép néha segít, de van, hogy csak nyolcadik próbálkozásra.
Belépni be tudok ebbe a szuper webtraderbe, viszont semmiféle ajánlati könyvet nem tudok megnyitni! Van másnak is hasonló problémája? Ez reggel óta áll fent, tegnap még semmi gond nem volt...
Ugyanezt írtam meg nekik, amikor ránéztem a nevetséges felületükre. Az volt a válasz, hogy az elavult rendszer az övék jobb. Tragédia az a banda, a mai napig nem értik, mint ahogy azt sem, hogy hová tűntek a sok pénzért megvett ügyfelek, de ha jól érzékelem ez sem számít. Ott tényleg komplett idióták hozzák a döntéseket.
Ha valakinek akut gondja van, akkor cseh felügyeletnél ezen a form-on keresztül lehet panaszt tenni: https://www.cnb.cz/en/public/contacts/electronic-form/ Itt van a leírás: https://www.cnb.cz/en/public/contacts/complaints-concerning-financial-institutions/index.html
Az ertes mobil app, meg egyszerűen érthetetlen mi akar lenni. El se hiszem, hogy erre értelmes ember a vezetésből azt mondta, hogy mehet. A KH-s százszor jobb, csak szarul működik.
Az Erste valóban siralmasabb a cseh KH érétkpapírnál is. De legalább van ügyintézés. Érdemben válaszolnak. Nincs az az érzésem, hogy le vagyok sz..va, mint a KH- nál! KH nálam ezzel a troger cseh ügyintézéssel leírta magát.
Na a megerősítés megérkezett egy MNB levél formájában, de felhívták a figyelmemet, hogy korlátozottak a lehetőségeik, mert a Patria Finance, a.s. székhelye szerinti tagállami felügyeleti hatóság a Czech National Bank, tehát ha gond van, akkor mind a hazaiak, mind a cseheknek jelezni kell az esetet. A magam részéről kivárok, nézem a fórumot, ha nem érkezik több komolyabb panasz 1-1,5 évig és a Webtrader is eléri a régi rendszer szintjét, akkor visszahozom az állomány egy kisebb szeletét.
Sajnos az Ersténél idióták ülnek döntéshozói szinteken. Semmi mást nem kellett volna csinálniuk, mint az Erste 10+ éves hulladék, elavult rendszerét kukázni, a Randomét pedig megtartani átlogózva még akkor is, ha valóban új rendszert fejlesztenek. Ez esetben az elvándorolt volt Random ügyfelek nagy részét megtarthatták volna. Ez van, ha hülyék hoznak döntést.
Na mire mindent kiutaltam és transzferáltam a TBSZ-eket is egész felgyorsult az ügyintézés. Napon belül választ kaptam az emailjeimre, az elrontott transzfer doksin nem ültek, hanem még aznap jelezték, hogy nem oké. Majd a transzfer nem volt több egy hétnél. Ha így kezelik az ügyfeleket és a pénzem kezdettől fogva, akkor meghagytam volna a számlákat náluk.
KBC Equitas
link