Az összes amerikai index az ereszkedő 20 hónapos átlaggal birkózik, beszorulva az 50 hónapos és a 20 hónapos köze. A MDAX szinten. Ha hónaposan fölé zárnak nálam csak akkor indul bármilyen bull verzió. A VIX mintha szintén felfele szeretne fordulni. Hetesen a következő hét fontos lesz. Van egy fekete gyertyánk a múlt hétről. Szerintem tovább fog folytatódni a birkózás. Nem vagyok bull.
+1 ezt a 6.0-6.2 usd/sh investet honnan veszed van ennyire előremenő forecast? azt gondoltam volna hogy nagyobb a difi. Szerintem a mercedesnel a termékfejlesztés nem jó irányba megy, kapkodás van. Amilyen jó volt az irány pár éve (Dr DZ világos céljaival) annyira nem látszik most hogy merre megy a hajó. Ezzel együtt bejöhet, de nagyon keskeny az ösvény ami mentén megy a mercedes, és szerintem nagyobb eséllyel nem jön be, nyilván ez nem zárja ki a rövid távú sikereket és az értékeltség jelentős növekedését. A véleményem hogy az egész autóiparnak a legnagyobb problémája a még mindig nem partnernek tekintett és nem eléggé komolyan vett utóbbi egy két évben feltűnt kínai gyártók.
napi TA alapján a Nikkei kivételével az MACD mindenhol eladás jelzésen, szerintem várjuk meg mi akarnak a csártok; a $ 50MA alá került,folytatja az erősödést vajon; wti emelkedik
5)Frontline A legnagyobb olaj szallito, 66 sajat hajoval es 60 berelt hajot mukodtet. A EuroNAV-al valo merger torolve, mert bar a 4.2Mrd erteku osszeolvadast Fredriksseen nagyon akarta de EURN francia-belga nagyreszvenyese alairas utan vegul megis keresztbe tett, (feltehetoen nem akarja olyan olcson adni) es a birosagi itelet szerint kifizeti a koltsegeket. . A lenyeg most az, hogy a profit fut fel, 10 15 23 69 cent/sh, most Q4-re 100cent fole varhatjuk. Es iden mar stabilabb 60-90 cent profit varhato negyedevente. A FRO szallitasi utvonalai meghosszabbodtak, a kinai recovery tobb olaj,szallitas kell, es nincs uj hajo. PE=5.9, Dividend 4%, P/B=1.2 szoval FRO value kategoria. Es a hasonlo olajtankeresek mind jol neznek ki. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20230212v02xkec8l.jpeg
1)Mercedes Cap. Spending 2021-22ben 4.84+5.50/sh volt, , a kovetkezo ket evre 6.0+6.2, szoval igazad van tenyleg tobb lesz a beruhazas, de csak ugy 2$-al, es ez nem fog sokat rontani a profiton. Azonban most PE expanzio, nos, az a lenyeges hajtoero, mert minden autosra beárazták a recessziot, ami konnyen lehet hogy elmarad. . Igen, az elso EV tularazott lett, de azert a Tesla folotti EV kategoria (Audi, Porshe is) jol megy majd. Ha tenyleg kihoznak 6 uj EV modellt, es lefedik, azzal lehet majd talan a legjobban keresni. . 2)VW Osztalek 4.5%, EPS=33$/sh, arfolyam 170$, P/B=0.5, PE=5 (!) szoval a nagy ar-zuhanas 320-->150 utan VW meglepoen olcso, szerintem itt kivalo vetel kozeptavra. (ha recesszio beut, akkor is, mert kimasznak egy ev alatt, es innen mar nem fog sokat esni)
3)GM profit felfutas 116 135 114 225 139 cent/sh, a 2022 EPS=6.1$/sh, es jovore 6.60$ varhato. Ehhez kepest ar arfolyama 65--->30---->40 palyat futott be 2 ev alatt, PE= 6.5 most. Az eddigi nehezsegek, mint a kinai lockdown, a chip hiany, a Covid elmuloban vannak, a profit stabil emelkedesben van, a ceg uj EV modelljei ebben az evben futnak fel. Az autohitel kamatok emelkednek, de ami eddig nem latszik a keresleten, Q4 a szezolis hullamzashoz kepest igen jo +20% profitot mutat. . Ciklikusan, a 20 uj modell gyartashoz a beruhazasok nagy resze 2021-22ben 16+6$/sh mar megtortent, a kovetkezo 2 evben mar csak 6+6$/sh kell, igy tobb juthat a profit sorra. Szerintem GM jo kozeptavu kilatasokra szamithat, a target arfolyam 60-80$ 2 ev alatt. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20230212v00xstt3i.jpeg . 4)Honda A negyedeves profit kuszik felfele, 60 67 80 82 cent/sh, es jovore ujabb +10% novekedes a varakozas. PE=7, a Book=48, osztalek 3.7%, arfolyam 3 eves melypontnal 25$, erosen value kategoria. . A volumen Azsiaban egyre no, mar 18m db evente. Az ellatasi lanc nehezsegek elmuloban vannak, az uj EV modellekkel iden akarnak eloallni, 30 modellt terveznek 7 even belul. Szerintem jo arfolyam felfutasi potencial, kulonosen ha Azsia evtizede kovetkezik, 35-50$ sav a target. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20230212v00x90ruz.jpeg . Folyt kov Frontline
+1: a valódi profit driver egyébként az alkatrész hiány amire rá lehet fogni hogy csak teliextrázott modellek vannak meg nagy autók, amiken sok a profit, saját konfigurációt lassan két év átfutással tudsz rendelni
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.